Kysymys

palaute

  • 16 helmikuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 595 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Ompa tehty hankalaksi tämä palautteen perille saaminen!

Ei näköjään ole vain seppälän prisman asiakaspalvelu surkeaa kun tämäkin on tällaista....

Kävin em paikassa kysymässä apua kun nettitikku ei huoli toisen operaattorin korttia vaikka liittymää tehtäessä nimenomaan luvattiin ettei ole sim lukittu. Ohjeeksi sain että omalta sivulta saa asian kuntoon helposti.

Nyt asiaa pari tuntia tutkittuani olen todennut ettei asia olekkaan ihan niin yksinkertainen....

Näyttää siltä että ainoa vaihtoehto on etsiä operaattori jolta löytyy asiakaspalveluakin...täältä sitä ei löydy eli liittymät pitää sitten siirtää toisaalle!

Kohta varmaan joku ehdottaa soittoa omaguruun...asiaa ymmärtämätön ystäväni soitti sinne 90 minuuttia...vitkuttelivat ja siirtelivät puhelua paikasta toiseen kun huomasivat ettei asiakas ymmärrä mistä on kyse...minusta tuollainen rahastus on törkeää!

Onneksi on valinnanvapaus....

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
En ihan nyt ymmärtänyt viestisi sanomaa, mutta palautetta voit antaa Elisalle/Saunalahdelle esim. OmaElisan kautta. Toki myöskin täällä Palstalla voi palautetta antaa.

Ja jos taas haluatkin asiakaspalveluun olla yhteydessä, niin silloin voit puolestaan soittaa asiakaspalveluun, tai vaikka laittaa yhteydenottopyyntöä asiakaspalvelulle OmaElisasi kautta. Tai kirjoittaa yksityisviestin täällä Palstalla palstatiimiläisille, eli aspalle. OmaGuru on enemmänkin ns. tekninen tuki, se ei siis ole ensisijainen paikka silloin, kun palautetta haluaa antaa. OmaGuru on myöskin erillinen palvelu, ei siis yhtä kuin asiakaspalvelu, eli sinne voidaan neuvoa asiakasta halutessaan soittamaan, mutta OmaGuruun soittamista ei voida edellyttää asiakkaalta, jotta hänen liittymiin liittyvät ongelmat saataisiin hoidetuiksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
  • ? Kiitos palautteesta. Ikävä kuulla, että olet saanut huonoa asiakaspalvelua myymälästä. Onko nettitikku asia jo selvinnyt? 

    Niinkun Piampi kertoi, niin on useita keinoja antaa palautetta ja saada yhteys asiakaspalveluun. OmaElisan kautta kohdasta "asiakapalvelu" saa jätettyä viestiä, meillä palvelee myös chat- asiakaspalvelu, sekä tietenkin perinteisempi puhelinasiakaspalvelu. Ja tietty tämä Palsta, jossa meitä moderaattoreita voi lähestyä yksityisviestillä tarkempaa selvitystä vaativissa asioissa. Meidät tunnistaa näistä vihreistä nimimerkeistä. 

    Mikäli nyt todella on kyse sim-lukituksen purusta, niin emme ehdota soittoa OmaGuruun vaan asia hoituu ilman muuta ihan asiakaspalvelun kanssa. :) 
  • Osallistu keskusteluun