Palaute

  • 31 maaliskuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 283 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Kävin kuukausi sitten avaamassa liittymän kirkkonummen toimipisteellä. Myyjä lupasi että vanha liittymä suljetaan, puhelin siirtyy Saunalahteen maksettavaksi. Näin ei kuitenkaan toiminut. Eli puhelin jäi vanhalle liittymälle, uusi liittymä avattiin, puhelimelle tuli lisämaksua koska puhelin ei voi olla ilman liittymä osamaksulla (näköjään). Minulle ei otettu yhteyttä siitä ettei vanhan liittymän voi sulkea.
Kävin taas kirkkonummen toimipisteellä selvittelemään asiaa, mutta siellä ei ollut ketään kello 1730 aikaan(toimipiste sulkee 19, eikä lappua löytynyt), odottelin 45 minuuttia, ei tullut ketään. Infopisteeltä kuulutti Elisan myyjät paikalle mutta ei vieläkään näkynyt.
Tämä palaute annetaan Elisan asiakaspalvelusta ja sekasorrossa joka asiasta syntyi!

T. Patrick

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hei Pko ja tervetuloa palstalle! Onko asia siis selvinnyt kuitenkin asiakaspalvelumme kautta vai onko tilanne vielä selvittämättä? Pahoitteluni jokatapauksessa tapahtuneesta.
Hei Pko ja tervetuloa palstalle! Onko asia siis selvinnyt kuitenkin asiakaspalvelumme kautta vai onko tilanne vielä selvittämättä? Pahoitteluni jokatapauksessa tapahtuneesta.

Hei
Sain puhelun missä keskusteltiin asian ja sieltä luvattiin että asiat viedään eteenpäin. Asia pitäisi olla loppuun käsitelty muuten.

Osallistu keskusteluun