Palaute

  • 3 marraskuu 2017
  • 1 kommentti
  • 138 katselukerrat

Itiksen kauppakeskuksessa siskoani lähestyi Elisan "katupartiomyyjä",, nimimerkki K.K. (En viitsi hänen koko nimeään laittaa kaiken kansan nähtäväksi) ja luonnollisesti pyrki siskoani vaihtamaan Elisan liittymään nykyisen DNA-liittymän sijaan. Tämä tietenkin ymmärrettävää ja suotavaakin - Elisa on palvellut minua ja perhettäni oikein hyvin, ja nimissäni onkin kuusi kappaletta Elisan liittymiä.
Siskoni liittymä on minun nimissäni, ja tämä liittymä on vaihdettu noin 2kk sitten Elisalta DNA:lle siskoni asuinalueen kuuluvuusongelmien takia. Viikko sitten olin kyläilemässä, eikä kyseisellä alueella toiminut netti, puhelut, viestit, ei mitkään.
Se, mikä KK:n toiminnassa minua kimpaannuttaa, on hänen "asiakaspalveluhenkisyytensä".
Hän vakuutteli siskolleni, että kuuluvuudessa ei ole mitään vikaa. No, ehkei hän tiennyt, mutta siskoni selitettyä ongelman, tämä KK väitti edelleen vastaan. Tämän lisäksi hän jatkoi vakuuttamalla siskolleni, että hän pystyisi antamaan heti käytössä olevan SIM-kortin, ja vaihtamaan liittymän Elisan liittymäksi ilman, että minun tarvitsisi asiasta mitään tietää!! Mietin vain, että kuinkahan tällainen proseduuri on mahdollista? Väärentämällä valtakirja? Hän myös kehoitti siskoani hakemaan henkilöllisyystodistuksen, ja tulemaan nimenomaan vain ja ainoastaan hänen luokseen, jotta saisi kaupat omiin nimiinsä.
Onneksi siskoni on täyspäinen nainen, eikä esimerkiksi helposti huijattavissa oleva vanhus tai kehitysvammainen!
Kysymykseni siis kuuluu: Onko Elisalla varaa pitää ostoskeskusten käytävillä/ynnä muualla tällaisia "myyntitykkejä", jotka ovat valmiita syyllistymään jopa rikokseen, jotta saisi kaupat tehtyä?

Mainittakoon vielä, että olen pääsääntöisesti ollut erittäin tyytyväinen näihin katupartiomyyjiin, tämä KK vaan haiskahtaa.

Oikein mukavaa joulun odotusta!

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa ja erityskiitos palautteestasi!
Ei todellakaan ole ok tehdä sopimuksia ilman, että olet paikalla. Myöskään tietenkään vastaan vänkääminen kuuluvuusongelmasta on turhan yliampuvaa.
Tarjota heidän toki kuuluukin, mutta hyvän maun ja etenkin lain rajoissa.

Minä pistän tämän palautteen eteenpäin käsiteltäväksi myyjän ja hänen esimiestensä välillä.

Osallistu keskusteluun