Palaute huonosta palvelusta

  • 13 heinäkuu 2017
  • 1 kommentti
  • 212 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olin ostamassa Sonyn Platinum -kuulokkeita ja huomasin niitä myytävän myös Elisalla. Kävin Kauppakeskus Kaaren myymälässä ja sain sieltä vastaukseksi, ettei kuulokkeita löydy heiltä eikä LUULTAVASTI mistään myymälästä vaan tilaus pitää hoitaa verkkokaupassa ja noutaa tuote postista. Myöhemmin selailin tuotteita verkossa ja huomasin, että myös nouto myymälästä on mahdollinen ja vielä jopa 1-2 tunnin kuluessa tilauksesta.

Jostain syystä toivomaani Jumbon myymälää ei voinut valita, vaikka se listalla olikin, Tikkurilan kohdalla sama juttu, joten päädyin valitsemaan Keskustan Kaivokadun liikkeen noutopisteeksi. Liike vaan oli sulkemassa tunnin kuluttua, joten kiire tuli.

Kun sitten pääsin myymälään niin minulle kerrottiin, että kyseisen tuotteen kohdalla on varastosaldovirhe ja sitä ei myymälästä löydy, vaikka juuri olin saanut viestin noutovalmiista tuotteesta. Kyseessä oli siis tiedossa oleva ongelma, jota ei vaan jostain syystä ole korjattu. Eipä löytynyt tuotetta mistään muustakaan myymälästä eli postin toimitettavaksi sitten meni ja odotusaika kysymysmerkki.

Ensimmäisestä asioinnista sain tekstiviestikyselyn, johon vastasin positiivisesti mutta nyt kun jälkikäteen selvisi ettei homma ollut hallussa, olisin vastannut toisin. Jälkimmäisestä asioinnista taas en tekstiviestiä saanut. Myyjä varmaan pelkäsi huonoa palautetta. Hänelle olisin kuitenkin ollut valmis antamaan positiivisen palautteen, koska pahoitteli asiaa useaan otteeseen eikä tämä sekoilu hänen syytään ole.

Kokonaisuutena vaan jäi todella skeidan maku suuhun ja illan suunnitelmat voi unohtaa, kun en kuulokkeita enää mistään muualtakaan ehdi saamaan.

Tämä tuli nyt varmaan väärän paikkaan mutta kun ei puolen tunnin etsintä palautteenantopaikasta tuottanut tulosta niin päädyin sen tänne laittamaan. Liekö tullut liikaa huonoa palautetta, kun ei palauteboxia enää ole olemassa...

Terveisin

Äärimmäisen tyytymätön

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa 🙂

Tännekin saa ilman muuta palautteen kirjoitella. Saadaan vietyä tätä kyllä eteenpäin 🙂

Myymälänoutoa valitessaan kaikkia myymälöitä ei voi valita ihan yksinkertaisesta syystä: niissä myymälöissä ei ole ko. laitetta.
Ikävän kuuloinen tuo varastosaldon vikatilanne. Voin pistää tästä vielä palautetta eteenpäin, että tilanne korjaantuisi.
Pahoittelut vielä sattuneesta!

Osallistu keskusteluun