Olen ollut uskollinen asiakkaanne jo toistakymmentä vuotta, ja tämän päivän tapahtumien perusteella täytyy sanoa, että olen mykistynyt ja pettynyt kuinka huonosti käyttäytyviä myyjiä palkkalistoillanne voi olla. Asioin Salon kauppakeskus Plazan S-marketissa ja kaupan edustalla seisoskeli kaksi myyjäänne. Kauppaan mennessä toinen heistä kysyi, onko minulla aikaa jutella ja vastasin ettei ole. Kaupasta tultuani hain pakettiautomaatista minulle tulleen paketin ja lähdin kävelemään pois kauppakeskuksesta, kun toinen myyjistänne pysäyttää minut ja osoittaa pakettiani tokaisten: "Mitä siinä on?". Hämmennyin ja kysyin anteeksi kuinka, ja tämä juippi intti uudemman kerran "Niin, mitä siinä on?". Miksi ihmeessä henkilökohtaisen postipakettini sisältö kuuluu millään tapaa Elisan myyjälle? Hän ei tervehtinyt, ei pyytänyt anteeksi häiriötä vaan tuimin ilmein vaati saada tietää mitä kannan. En osannut sanoa mitään ja poistuin paikalta. Mitä on tämä tällainen? Ahdistavaa ja moukkamaista. Aion jatkossa karttaa näitä kauppakeskushäiriköitä entistä hanakammin.
icon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 20 marraskuu 2017, 14:15
Kiitos palautteesta ja toivotaan, ettei jatkossa tule ikäviä tilanteita. Käymme myyjien kanssa asian läpi.
Katso alkuperäinen viesti