Kysymys

Palautetta

  • 14 tammikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 483 katselukerrat

Hei,

Olin tänään (14.1.2015) ostoksilla Vaasan Minimanissa noin kello 15:45. Tavaratalossa on Elisan myyntipiste. Tämän pisteen ohittaessani myyjä puhutteli minua, ja aloitti keskustelun kysymällä, maksanko itse puhelinlaskuni. Tätä hän päätti ilmeisesti kysyä nuoren ikäni vuoksi. Vastasin totuudenmukaisesti kielteisesti (minulla on työsuhdeliittymä). Tähän myyjä tokaisi halventavasti "Taivas varjele, iso mies!"

En ole aiemmin kohdannut näin halventavaa ja epäkohteliasta asiakaspalvelua. Ilmeisesti kielteinen ostopäätös on myyjillenne riittävä syy alkaa *****ilemaan ja halventamaan asiakkaalle? 

On todella erikoista, että yhtiönne työntekijät kohtelevat nuoria ihmisiä näin epäkunniottavalla asenteella, sillä he todennäköisesti tulevat muistamaan kohtelun ja muistavat sen vanhemmiten tehdessään liittymäpäätöksiä? Tulevaisuudessa työsuhdeliittymäni mahdollisesti rauetessa esimerkiksi työpaikan vaihdoksen johdosta, tulen ainakin itse muistamaan myyntipalvelunne tason.

Ystävällisin terveisin

Taneli Tolonen

Kauppatieteiden ylioppilas

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kiitos palautteesta, vien sen eteenpäin.

Myyjän erikoinen huumori ei nyt uponnut. Ei näin tulisi tosiaankaan toimia.

Osallistu keskusteluun