Palautetta

  • 19 tammikuu 2018
  • 5 kommenttia
  • 316 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Ensinnäkin onko todella näin, että teillä ei ole minkäänlaista kanavaa palautteelle?
Ihmeellistä, että palautteen annosta on tehty näin vaikeaa.

Varsinainen palautteeni kuitenkin on, että mikä teillä mättää kun laskut eivät nykyään ikinä saavu sähköpostiin? Kovin vaikeaa maksaa laskuja ajoissa kun niistä ei tule mitään tietoa. Ongelma ei ole ollut nyt vain kerran tai kaksi vaan jatkunut useita kuukausia. Juuri maksoin muistutuslaskun, senkin myöhässä kun siitäkään ei ollut tullut mitään viestiä. On parempaakin tekemistä kun käydä kyttäilemässä oma elisassa erääntyviä laskuja, eikä koko asiaa aina edes muista. Toivottavasti saatte ongelman ratkaistua tai menetätte ainakin yhden asiakkaan, muiden operaattoreiden kanssa tälläistä ongelmaa ei ole koskaan ollut..

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tuolta luulisi löytyvän joku kaista mistä menee palautteet perille: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Laskuasiaan
- tarkista sähköpostin roskapostikansio
- vaihda e-laskuun
Selasin nuo kyllä läpi, mutten löytänyt esim mitään sähköposti osoitetta.
Vaikeaksi tehty kuten kaikki muukin asioiden hoito.
Kanavapaketti tilattu ja ennen kuin mitään näkyi se vaati:
-2 chat palvelun yhteydenottoa
-asiakaspalvelun minulle soiton,koska en suostunut itse soittamaan ja tekemään lisäkuluja.
-chat palveluun yhteydenotto

Asia luvattiin korjata puhelimitse,ei korjattu
Pyysin puhelimessa vian korjausta ettei jatkossa sama ongelma,johon vastattiin se on tulevaisuuden ongelma katsotaan sit seuraavan kerran jos tilaat uudestaan!
Ongelman syytä ei edes haluttu lähteä etsimään ja korjaamaan.
Tilattu paketti laitettu rinnakkaiskortille,ei pääkortille oma elisasta lainattu teksti "kanavapaketti on avattu kortillesi numero xxx (pääkortin numero)
TIlausvaiheessa luvataan näkyvyys parin tunnin sisällä,todellisuudessa kesti lähes vuorokausi ja vaati 4 keskustelua kun ei näkynyt mitään tilauspäivänä klo 23 mennessä

Kiitokset täytyy antaa illalla chat palvelussa olleelle asiakaspalvelijalle joka suhtautui minuun ihmisenä,ennenkaikkea maksavana asiakkaana ja hänellä riitti motivaatiota etsiä vikaa sekä rupesi heti oikeasti korjaamaan asian 😳
Käyttäjätaso 2
Laskuasiaan
- tarkista sähköpostin roskapostikansio
- vaihda e-laskuun


Jos lasku halutaan sähköpostiin niin ei kannata ehdotella e-laskua?

Osallistu keskusteluun