Vastattu

Palautetta asiakaspalvelusta 5.6.2014

  • 5 kesäkuu 2014
  • 1 kommentti
  • 771 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Harvoin annan asiakaspalautetta, ja yleensä kokemukset myyjistä Elisan (tms.) pisteissä on ollut verrattain hyviä. Mutta tänään, Tiiriön myymälässä Hämeenlinnassa oli Sami niminen myyjä ja kyllä saa yhtä tympeää myyjää hakea.

Kävimme kysymässä liittymän päivittämisestä (äitini kanssa), mutta kyllä piti kaikki mahdolliset tiedot oikein nyhtää myyjältä, joka näytti elämäänsä kyllästyneeltä tietokoneensa takana. Ostimme myös kännykän, mutta myyjä ei suositellut mitään sanoi vain, että ei tiedä mitä haluamme, "kännyköitä löytyy 50-1000€". Jos en olisi ollut mukana, niin äitini ei olisi itse osannut mitään kysyä puhelimista, saati tietää minkälaisen puhelimen haluaa. Myyjä oli töykeä myös liikkeen muille asiakkaille, ja yhtä tympeä koko ajan. Myyjä näytti siltä, kuin olisi pitänyt meitä jotenkin tyhminä.

Olen itse asiakaspalvelija, ja tiedän ettei työ aina ole helppoa, mutta kyllä tuli harvinaisen huono tuuli käytyä tuossa liikkeessä. Juuri tälläiset tilanteet saavat miettimään, että pitäisikö siirtyä muualle asiakkaaksi, vaikka olen saunalahden palveluihin ollut aina tyytyväinen.

Toivottavasti palaute menee perille.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 5 kesäkuu 2014, 16:31

Tervetuloa palstalle SaaraM :)

Kiitokset palautteesta! Palaute on toimitettu myymälään ja myyjän esimiehelle. 

 Edit: Minun puolestani myös pahoittelut saamastanne palvelusta :(

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Tervetuloa palstalle SaaraM :)

Kiitokset palautteesta! Palaute on toimitettu myymälään ja myyjän esimiehelle. 

 Edit: Minun puolestani myös pahoittelut saamastanne palvelusta 😞

Osallistu keskusteluun