Palautetta Järvenpään Elisa-liikkeestä

  • 15 kesäkuu 2016
  • 1 kommentti
  • 230 katselukerrat

En tiedä, onko tämä oikea paikka antaa palautetta, mutta muutakaan keinoa en löytänyt. Olin tänään etsimässä itselleni uutta kännykkää. Palvelu oli ylimielistä ja vähän tyyliin mitä sä täti kännyköistä ymmärrät. Pari vuotta sitten ostimme tyttärellemme uuden phone 5s ja ensimmäinen kommentti oli,meille ilmoittaessamme kiinnostuksen kyseiseen laitteeseen, että se sitten maksaa. Ei taida pojat liikkeessä ymmärtää tiettyjä käytöstapoja ja sosiaalista pelisilmää. Suuremmalla todennäköisyydellä meillä 50- vuotiailla on enemmän rahaa sijoittaa kännykkään kuin nuoremmilla. Äänestän jaloillani ja vien rahani mieluummin liikkeeseen, jossa halutaan tehdä vähän töitä Ja osoittaa mielenkiintoa asiakkaan toiveisiin. Onneksi on valinnanvapaus!

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tosi kurjaa, että olet kokenut asiakaspalvelun ylimielisenä ja ikävänä. 😞 Pahoitteluni siitä! Välitetään ehdottomasti palaute oikeaan paikkaan. Kertoisitko vielä, minkä näköinen tyyppi sua eilen palveli ja mihin aikaan suunnilleen asioit liikkeessä niin saadaan palaute välitettyä oikealle henkilölle! 🙂

Osallistu keskusteluun