Siirsin kaikki omat ja yrityksen palvelut Elisan yrityssopimuksen alle. Tuntui, että asioihin saataisiin selkoa ja, että asiat löytyisivät yhden käyttäjätunnuksen alta Elisan palvelusta. Sinne meni puhelimiet ja laajakaista. Yllätys oli suuri kun laajakaistan toiminta huononi huomattavasti kun kaksinkertaistin tilatun nopeuden. Todella iso yllätys oli kun perjantaiaamuna huomasin, ettei työpuhelin toimi. Vähänajan päästä toimitusjohtaja pohralsi huoneeseeni ja kertoi, että hänen puhelin ei toimi! No ajattelin, että nythän on yrityseliusan palveluille kysyntää. Meilasin ja soitin lainapuhelimella kuunnellen ohjeita ja pimpelipompeli-musiikkia. Käytin tähän noin tunnin. Seuran tunnin ajattelin käyttää Riihimäen elisa shopissa. Siellä asia ratkesikin. Maksamaton lasku. Takaisin töihin mutta maksamatonta laskua ei löytynyt joten pistin maaliskuussa erääntyvän laskun maksuun. Kahvia ja miettimistä. Kaivelin henkilökohtaisia laskujani. Tärppäsi...... olin jättänyt maksamatta muutaman kympin laskun ja yrityksen vanhalta elisan asiakastililtä löytyi joku kymppi maksamatonta.
Elisa päätti siis uuden sopimuksen kunniaksi katkaista firman työpuhelimen päivystysviikoloppuna ja varmuuden vuoksi vielä meidän toimarinkin puhelimen koska minun henkilökohtainen lasku joka oli siis siirretty yrityssopiumuksen alle oli maksamatta.
Hoidin nuo heti maksuun mutta puhelimien avaamiseen menikin tunteja musiikkiviihdettä kuunnellen. Toisella kerralla luvattu puhelimien avaus onnistui. Laskua tästä minun laskun maksamattomuudesta tulee yritykselle 2*25€ mutta se on pieni hinta vahinkoon ja työajan menetykseen verrattuna.