Vastattu

pankin vaihto ja suoralaskutus

  • 26 toukokuu 2016
  • 1 kommentti
  • 321 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Vaihdoin pankkia ja suoravelotus ei ole toiminut sen jälkeen. Miten tulisi toimia ettei tulisi paperilaskumaksuja turhaan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 26 toukokuu 2016, 11:54

Itse kun vaihdoin pankkia, minun piti purkaa vanhan pankin kanssa tehdyt e-lasku -sopimukset. Kun operaattori lähetti seuraavan laskun, tein uuden pankin sivuilla (laskun maksun yhteydessä) uuden e-lasku -sopimuksen.

OmaElisassa pääsee muokkaamaan noita laskujen toimitustapoja. Jos haluaa välttyä ylimääräisiltä kustannuksilta, kannattaa laskun toimitustavaksi valita esim. tuo OmaElisa.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Itse kun vaihdoin pankkia, minun piti purkaa vanhan pankin kanssa tehdyt e-lasku -sopimukset. Kun operaattori lähetti seuraavan laskun, tein uuden pankin sivuilla (laskun maksun yhteydessä) uuden e-lasku -sopimuksen.

OmaElisassa pääsee muokkaamaan noita laskujen toimitustapoja. Jos haluaa välttyä ylimääräisiltä kustannuksilta, kannattaa laskun toimitustavaksi valita esim. tuo OmaElisa.

Osallistu keskusteluun