Kysymys

Parannusehdotus huonoon palveluun

  • 24 toukokuu 2011
  • 10 kommenttia
  • 1377 katselukerrat

Olen pari kertaa joutunut ottamaan puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluun. Jonotuksen hitaus on jo sinänsä ärsyttävää, mutta erityisen raivostuttavaa on se, että siinä joutuu istuskelemaan ja kuuntelemaan jotain musiikintapaista, ja koko ajan minuuttilaskutus juoksee- Ilman että asia etenee vielä mihinkään.
Muuttakaa jonotusaika maksuttomaksi, tai vaihtoehtoisesti avatkaa asiakaspalvelulle skype-numero, niin voisi hoitaa asiansa kokonaan ilman kustannuksia.

10 kommenttia

Hei Laajakaistailija,

kiitos palautteestasi, se on laitettu eteenpäin.

Olen pari kertaa joutunut ottamaan puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluun. Jonotuksen hitaus on jo sinänsä ärsyttävää, mutta erityisen raivostuttavaa on se, että siinä joutuu istuskelemaan ja kuuntelemaan jotain musiikintapaista, ja koko ajan minuuttilaskutus juoksee- Ilman että asia etenee vielä mihinkään.
Muuttakaa jonotusaika maksuttomaksi, tai vaihtoehtoisesti avatkaa asiakaspalvelulle skype-numero, niin voisi hoitaa asiansa kokonaan ilman kustannuksia.


Olet oikeassa. Tuo maksullisuus ja pitkä jonotusaika ärsyttää kovasti, kun kyse on selvästä viasta palvelussa eikä asiakkaan omista toimista tai asiakkaan laitteista. 😉 Tähän luokkaan kuuluvat kaikki verkkoviat. Nämä pitäisi voida aina ilmoittaa maksutta.  ;D

Kun vikailmoitus on saatu jätettyä, voi vain kiittää ja kehua vian korjauksen nopeutta laatua ja huolellisuutta, mitä Elisa /Bastu on minun kohdallani toteuttanut! 😎 :)

Tämä on minusta tärkeintä vika korjataan nopeasti ja hyvin! 😎 😃 Tätä toimintaa kannattaa jakaa tulee paljon tyytyväisiä asiakkaita! Jos oikeasti asiakkaat ymmärtävät laadun päälle!

Yksi vika 1½ vuodessa ja korjausaika noin ½vuorokautta! 😎 😃
DNA ILMAINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAKIN VIELÄ NOPEASTI! 😃
Käyttäjätaso 2

DNA ILMAINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAKIN VIELÄ NOPEASTI! :D


http://www.viestintavirasto.fi/attachments/5tufimonm/PalveluAjat_DNA.pdf , Ficoran vertailun hitain,

t.
Pekka / SL
[quote]

DNA ILMAINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAKIN VIELÄ NOPEASTI! :D


http://www.viestintavirasto.fi/attachments/5tufimonm/PalveluAjat_DNA.pdf

Tässä tilastossa viimeisimmältä vuosineljännekseltä 1/2011 Bastu on ihan viimeinen eil kaikista huonoin!
Käyttäjätaso 2
[quote]


DNA ILMAINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAKIN VIELÄ NOPEASTI! :D


http://www.viestintavirasto.fi/attachments/5tufimonm/PalveluAjat_DNA.pdf

Tässä tilastossa viimeisimmältä vuosineljännekseltä 1/2011 Bastu on ihan viimeinen eil kaikista huonoin!


Kyllä, laajakaistan osalta tulokset olivat vielä huonohkot. Tärkeää on myös se, mitä tapahtuu vastaamisen jälkeen, ei vain jonotusaika...?

Pekka/sl



Se on totta, olenkin toisessa keskustelussa kehunut osallaeni tullutta todella erinomaista korjausaikaa. Siitä on seurauksena se, että olen Bastun tyytyväinen asiakas. ;)

Toisaalta minusta on hyvä ja tarpeen myös puuttua niinhin Bastun palvelun piirteisiin, joissa on parannettavaa. Tämä vastausaika on minusta yksi niistä, joissa Bastulla on parannettavaa, varsinkin kun jonotus on maksullista. ;D

Asiakas joutuu maksamaan siitä, että ilmoittaa Bastulle Bastun verkossa olevasta viasta. 😉 Siinä on menty huonompaan suuntaan.

Tosin melkein jokainen operaattoreista näkyy nykyään toimivan näin, mikä minusta on aika törkeä suuntaus 😉 Toisaalta viestintävirasto näkyy hyväksyneen moisen suuntauksen, joten sille ei kai voi mitään? 😠


DNA ILMAINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAKIN VIELÄ NOPEASTI! :D


http://www.viestintavirasto.fi/attachments/5tufimonm/PalveluAjat_DNA.pdf , Ficoran vertailun hitain,

t.
Pekka / SL


No en nuita vertailuja ole seurannut, mutta itse en ole koskaan jonottanut yli 5 minuuttia aspaan dnan puolella... tosin ennen olin saunalahden asiakas ja maksullinen aspa joka ei vastannut koskaan alle 15 min jonotuksella. ihan sairasta... mutta pitäkää vain maksullinen asiakaspalvelu eipä minun persettäni enää kutita.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Onhan se DNA:kin asiakaspalvelu maksullinen.
Käyttäjätaso 2
Sen verran on omakohtaista kokemusta dna:n asiakaspalvelusta, aivan tältä vuodelta, että jos sinne on jonoa muutamaa kymmentä sekuntia enempää, niin silloin he skippaavat uudet soittajat suoraan pois linjoilta. Tällainen vaikutelma ja hyvin vakaa käsitys minulle on jäänyt yrityksissäni asioida dna:n aspan kanssa puhelimitse eli joko vastattiin varsin nopeasti tai kuten useinmiten, lensi suoraan pois jonosta.

Näin toimienhan saadaan tilastoihin näkymään, että jonotusaika on lyhyt ja kuin suureen osaan puheluista olisi vastattu alle minutissa. Liekkö  jonosta pudotetut vielä kirjattu hoidetuiksi puheluiksi...? Minusta ovela tapa, suorastaan kiero, kikkailla ja kaunistella tilastoja ja harhauttaa jopa viranomaisia. Toivotavasti Saunis ei ota tässä asiassa oppia dna:sta.

Osallistu keskusteluun