Kysymys

Peruna nyt se raha minun prepaidiin kuin olisi jo!!!!

  • 5 heinäkuu 2010
  • 14 kommenttia
  • 1344 katselukerrat

Jalokuusi pistin saunalahden prepaid kortilleni 20 euroa ja sivulla näpyttelemäni puhelinnumero oli kaikkine numeroineen oikein. Mutta aikaa on kulunut jo ainakin 12 tuntia, eikä rahoja ole liittymäkortilleni tullut! Jalokuusi saunalahti, taidan vaihtaa liittymää, kerran ei näytä homma hoituvan!! Kortillani on nytten enää  50 senttiä jäljellä, mutten kyllä ala kuluttamaan sitä teidän asiakaspalveluunne, joka sekin typerästi maksaa!! Nyt se raha minun kortilleni ja vähän vällein kanssa!!! Johan nyt on vaahtera kun asiakas saa odottaa!!!

Edit // Sanavalintoja -Patomiäs


14 kommenttia

Mitä vaahteraa tuonne tuli alkuun tekstit "latenssi" ja "päivitysrutiini"????? Noitten sivutkin tökkii!!

Edit // Sanavalinta -Patomiäs

Minä odotan edelleen sitä * rahaa prepaid-liittymääni, *!!!

Edit: kirosanat poistettu
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Apua asian suhteen saat tuolta:
Prepaid-asiakaspalvelu (09) 622 669 22 (avoinna arkisin klo 8-20, la klo 9-16.30, su suljettu)

Sanoilla "latenssi" ja "päivitysrutiini" järjestelmä korvaa ns rumat sanat.

päivitysrutiini pistin saunalahden prepaid kortilleni 20 euroa ja sivulla näpyttelemäni puhelinnumero oli kaikkine numeroineen oikein. Mutta aikaa on kulunut jo ainakin 12 tuntia, eikä rahoja ole liittymäkortilleni tullut! päivitysrutiini saunalahti, taidan vaihtaa liittymää, kerran ei näytä homma hoituvan!! Kortillani on nytten enää  50 senttiä jäljellä, mutten kyllä ala kuluttamaan sitä teidän asiakaspalveluunne, joka sekin typerästi maksaa!! Nyt se raha minun kortilleni ja vähän vällein kanssa!!! Johan nyt on lagi kun asiakas saa odottaa!!!


Hei,

Jos ongelma on yhä ajankohtainen eikä sinun ole mahdollista soittaa asiakaspalveluun, voit ottaa yhteyttä myös http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/puhetuote.php ' TARGET='_blank. Asiakasnumero ei ole välttämätön, mutta ilmoitathan Prepaid-liittymäsi puhelinnumeron sekä millä tavalla ja mihin aikaan olet saldon ladannut.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Mitä lagia tuonne tuli alkuun tekstit "latenssi" ja "päivitysrutiini"????? Noitten sivutkin tökkii!!


Opettele kirjoittamaan "rumat" sanat oikein niin ei tule latensseja sun muita korvaavia sanoja... :D
Toinen vaihtoehto on ostaa löysempi pipo,, 😉 sillä nuo saunalahden sivulta tehdyt lataukset (mikäli teit sen sieltä) on aika usein kadonneet taivaan tuuliin, se on saunalahtelainen tapa, kokemusta on, tämä kai on tarkoituksellista rahastamista saada asiakas soittelemaan maksulliseen aspaan asian selvittämiseksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

kokemusta on, tämä kai on tarkoituksellista rahastamista saada asiakas soittelemaan maksulliseen aspaan asian selvittämiseksi.


Saunalahden tulee antaa hyvitys, mikäli vika on sillä puolella. Ei sitä tietenkään pyytämättä saa.

Eiköhän tuosta Asiakaspalveluhenkilöiden työllistämisestä aiheudu enemmän kuluja, kuin mitä Saunalahdelle jää tuosta normaalista matkapuhelinmaksusta vaikka soittamiseen käyttäisi Saunalahden liittymää. Käytännössähän se raha ei edes mene puhelun vastaanottajalle vaan verkon omistajalle.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


kokemusta on, tämä kai on tarkoituksellista rahastamista saada asiakas soittelemaan maksulliseen aspaan asian selvittämiseksi.


Saunalahden tulee antaa hyvitys, mikäli vika on sillä puolella. Ei sitä tietenkään pyytämättä saa.



Joo joo,,, seliseli.... 😎 Tuskin tuota muutaman euron puhelunhintaa tulee edes muistaneeksi siinä vaiheessa kun pipo kiristää ja häneltä ryöstetty suurempi summa tuon epämääräisesti toimivan järjestelmän takia.

Saunafanaatikkona tuo sun ajattelutapasi ja puolestapuhumisesi jotenkin ymmärtää.... 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Joo joo,,, seliseli.... 😎 Tuskin tuota muutaman euron puhelunhintaa tulee edes muistaneeksi siinä vaiheessa kun pipo kiristää ja häneltä ryöstetty suurempi summa tuon epämääräisesti toimivan järjestelmän takia.

Saunafanaatikkona tuo sun ajattelutapasi ja puolestapuhumisesi jotenkin ymmärtää.... ;D


Korvauksen vaatiminen on tietysti jokaisen oma asia. Jos epäilee, että ei muista ottaa korvausta puheeksi, voi tietysti kirjoittaa paperille haluamansa asiat.

Tosiaan sanoin, että Saunalahden on korvattava. Koskee kyllä muitakin alalla toimivia yrityksiä. Eikös se ole ihan asiakkaan puolesta puhumista, että muistuttaa korvauksen vaatimisesta? Saunalahdelle tulisi edullisemmaksi, jos kukaan ei haluaisi eikä viitsisi puhua korvauksista. Asiaa tietysti helpottaisi enemmän, jos viranomaismääräyksissä ei korvaamista edellytettäisi.

Kyllä minä olen vaatinut ja saanut hyvitystä myös vuokranantajalta minulle aiheutuneista ylimääräisistä puhelinkuluista.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Korvauksen vaatiminen on tietysti jokaisen oma asia.


Ei siinä mitään että puolestapuhut.... :)
Näistä saunalahden "töppäyksistä" joissa tavalla tai toisella asiakkailta yritetään rahastaa ylimääräistä tuntuu vain niin tarkoitushakuiselta toiminnalta.
Vuokranmasku tms. epäselvyyksillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa ja aika tyhmää rinnastaa siihen.

Olen kymmenien vuosien aikana ollut useamman operaattorin asiakkaana ja saanut heiltä laskuja ja vain Elisan ja Saunan kohdalla on ollut jotain huomautettavaa laskutuksen tai muuhun liittymää koskevaan epäselvyyteen.

Tänne on rekisteröitynyt vain murto-osa asiakkaista (20 tuh.) ja jos nyt vähänkin osaa laskea niin virheitä on tuhottomasti kun suhteuttaa sen siihen että täälläkin melkein joka viikko joku valittaa liikaa maksetusta tai hyvityksen saamatta jäämisestä tms. muista sekoiluista puhumattakaan,,,, ja varmaa on että vain pieni osa asiakkaista edes huomaa muutaman sentin tai euron virhettä ja kun ne kerrotaan sadoilla tuhansilla niin siitä kertyy jo sellainen summa että houkutus on suuri kelle tahansa jolla ei ole ns. puhtaat jauhot pussissa.



Korvauksen vaatiminen on tietysti jokaisen oma asia.


Ei siinä mitään että puolestapuhut.... :)
Näistä saunalahden "töppäyksistä" joissa tavalla tai toisella asiakkailta yritetään rahastaa ylimääräistä tuntuu vain niin tarkoitushakuiselta toiminnalta.
Vuokranmasku tms. epäselvyyksillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa ja aika tyhmää rinnastaa siihen.

Olen kymmenien vuosien aikana ollut useamman operaattorin asiakkaana ja saanut heiltä laskuja ja vain Elisan ja Saunan kohdalla on ollut jotain huomautettavaa laskutuksen tai muuhun liittymää koskevaan epäselvyyteen.

Tänne on rekisteröitynyt vain murto-osa asiakkaista (20 tuh.) ja jos nyt vähänkin osaa laskea niin virheitä on tuhottomasti kun suhteuttaa sen siihen että täälläkin melkein joka viikko joku valittaa liikaa maksetusta tai hyvityksen saamatta jäämisestä tms. muista sekoiluista puhumattakaan,,,, ja varmaa on että vain pieni osa asiakkaista edes huomaa muutaman sentin tai euron virhettä ja kun ne kerrotaan sadoilla tuhansilla niin siitä kertyy jo sellainen summa että houkutus on suuri kelle tahansa jolla ei ole ns. puhtaat jauhot pussissa.


Eli murto-osa tänne rekisteröityneistä valittaa jostain lasku(tms.)sekoilusta, joten murto-osa kokonaisliittymämäärästä (n. 3 miljoonaa) kärsii vääristyneistä laskuista tai vastaavista. Näin yksinkertaistettuna. Eiköhän jokaisella operaattorilla noita virheitä satu ja laskutus ei mene niinkuin pitäisi. Vai ovatko muut tosiaan niin putipuhtoisia, itsellä kun ei ole kokemusta muusta kuin tästä konsernista..
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Eiköhän jokaisella operaattorilla noita virheitä satu ja laskutus ei mene niinkuin pitäisi. Vai ovatko muut tosiaan niin putipuhtoisia, itsellä kun ei ole kokemusta muusta kuin tästä konsernista..


En tiedä koko totuutta mutta olettaisin että kaikilla joskus tulee virheitä, kerroin vain omasta kokemuksesta ja siitä minkä kuvan olen muodostanut Elisalta aikaisemmin ja Saunalta nykyisin tapahtuneista virheistä, yhdistänyt sitten täällä kerrottuihin tapauksiin niin kokonaiskuva on muodostunut niistä.

Ps.... yksinkertaistaen jos rekisteröityneillä on vaikkapa 1:llä % jokin virhe niin se tekee 200 virheellistä laskua ja kokonaisliittymämäärästä se tekee noin 30 000 virheellistä laskua, joka ei tietenkään noin  suoraan laskettuna pidä paikkaansa muitta on suuntaa-antava ja kuten oletin niin kaikki ei pennin tähden ala valittamaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3



Korvauksen vaatiminen on tietysti jokaisen oma asia.


Ei siinä mitään että puolestapuhut.... :)
Näistä saunalahden "töppäyksistä" joissa tavalla tai toisella asiakkailta yritetään rahastaa ylimääräistä tuntuu vain niin tarkoitushakuiselta toiminnalta.
Vuokranmasku tms. epäselvyyksillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa ja aika tyhmää rinnastaa siihen.

Olen kymmenien vuosien aikana ollut useamman operaattorin asiakkaana ja saanut heiltä laskuja ja vain Elisan ja Saunan kohdalla on ollut jotain huomautettavaa laskutuksen tai muuhun liittymää koskevaan epäselvyyteen.

Tänne on rekisteröitynyt vain murto-osa asiakkaista (20 tuh.) ja jos nyt vähänkin osaa laskea niin virheitä on tuhottomasti kun suhteuttaa sen siihen että täälläkin melkein joka viikko joku valittaa liikaa maksetusta tai hyvityksen saamatta jäämisestä tms. muista sekoiluista puhumattakaan,,,, ja varmaa on että vain pieni osa asiakkaista edes huomaa muutaman sentin tai euron virhettä ja kun ne kerrotaan sadoilla tuhansilla niin siitä kertyy jo sellainen summa että houkutus on suuri kelle tahansa jolla ei ole ns. puhtaat jauhot pussissa.


Vuokranmaksun kohdassa vetosin siihen, että hyvitystä on mahdollisuus saada mistä tahansa kun sitä vääntää ja vaatii.

Mikäli tuntuu aiheelliselta, kannattaa pyytää kuluttajaviranomaisia tutkimaan tuota virheiden tarkoitushakuisuuden mahdollisuutta. Se on jokaisen oikeus ja et siinä mitään tietenkään häviäisi. En kai ehdottaisi tämmöistä, jos olisin täysin puolueellinen?  :P

Mutta eiköhän jätetä tämä tähän tällä erää.

Mistä lainaa rahaa?
 

Olen osakkeenomistaja ja sijoittaja itse. Jo ja lasku [Linkki poistettu] avattu. Sijoitan kuitenkin kiinteistöihin. Ystäväni tarjosi minulle toisen vaihtoehdon - nyt monet ihmiset sijoittavat ulkomaisiin kiinteistöihin. Ystäväni myivät talonsa ja ostivat pienen asunnon ulkomailta. On käynyt ilmi, että siellä on myös kohtuuhintaisia asuntoja. Ystäväni kertoi minulle, että jos minulla on lisäpääomaa, on parempi raportoida ja sijoittaa kiinteistöihin siellä. Loppujen lopuksi ulkomailla asumisen taso on paljon korkeampi!

 

Edit // Otettu linkki pois, ei relevantti -Patomiäs

Osallistu keskusteluun