Kysymys

Pientä tuntumaa aiheeseen

  • 24 marraskuu 2013
  • 9 kommenttia
  • 3492 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
  • Hyvä tyyppi
  • 200 kommenttia
Yli 20 v  tullut  näitä nettilinjoja koluttua. On ollut harjoittelua ja harmia. Uutena ilmiönä  tahallinen häirintä.  Saunalahti  mielellään  korvausta vastaan "tutkisi" ilmiötä.  Ei kiitos, Mieluummin pistän tapahtumat lehdistöön.

Kone on tutkittu, linjayhteys täydellinen, 3G jopa yllättävän hyvä. Mutta nyt ei  pääsee eteenpäin,  masiina siirtyy 2G ja pysähtyy  vaikka  kenttä on timissä koneen mukaan että tuon alan virtuoosin mittareilla.  Häirintä kestää 8 tuntia eli joku palkattu  tekee päätoimekseen.  Muutamia kertoja olen ehtinyt kommentoimaan  mutta sitten hyytyy, kommentti ei lähde sivulle.

Erään vinkin mukaan ilmiö nimeltä " moninimimerkki"  on sauniksen väkeä.  Tuntuu oudolta kun sivustoja tuhoo. Mutta tehän sen tiedätte. 

Jos asia pitää paikkansa, niin katsokaapa vähän ihmisen tekosia.

Paljon tuttuja Netti- ET  sekä Matkaopaslehden sivulla. Uutena tuttavuutena myös Plaza- yleistä matkailusta.

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Apu löytyy täältä.
Käyttäjätaso 2
Tilitoimistoa  kyllä.   Lääkärin suositus.  Ei saa keskittyä  ressaaviin asioihin.   Saavat myös asiallisempia vastauksia.

Että  tavallaan olosuhdepakosta.

Tämä viesti estettiin eilen. Samoin kuin kaikki muutkin  tuolla sivustoilla. 
Käyttäjätaso 2
Ehkä on laskutuksen osalta enempi moraalinen virhe.

Reissaavana ihmisenä  nuo laskut myöhästyy joskus. Mutta mikä aiheessa ärsyttää, niin jopa  kolme viikkoa maksun jälkeen tulee asiasta maksumuistutus.  Jopa kaksi samalla viikolla. Aina myös 5 huomautusmaksu. 

Onko  koneet sekaisin, vai hukkuuko maksu jonnekkin.  Itse en tiedä muutakuin tililtä lähtee  ja lukulaite siirtää lukemat oikein.

Pankin  virheen takia kaikki paperihomma menee  tilitoimiston tutkailtavaksi.  Sen takia on ikävä kun joutuu  setvimään jotain  pikkuhäslinkiä.
Käyttäjätaso 4
laitoin sinulle Peju yksitysiviestiä niin saamme selvitettyä asiaa

-Susanna
Käyttäjätaso 2
Lienee useampi kohta lipsahtanut.  Vastaus  viipyy  koska joudun käyttämään tilitoimistoa  johon en saa yhteyttä  sauniksen liittymällä.  Tilitoimisto  on pistänyt kyselyn kuluttaja-asiamiehelle.  Tiedustelu liittyy aiheeseen, tarviiko palvelusta maksaa, mikä ei toimi.
Käyttäjätaso 7
Peju kirjoitti:
Lienee useampi kohta lipsahtanut.  Vastaus  viipyy  koska joudun käyttämään tilitoimistoa  johon en saa yhteyttä  sauniksen liittymällä.  Tilitoimisto  on pistänyt kyselyn kuluttaja-asiamiehelle.  Tiedustelu liittyy aiheeseen, tarviiko palvelusta maksaa, mikä ei toimi.

Käytät yksityishenkilönä tilitoimiston palveluita?
Käyttäjätaso 2
Aika mielenkiintoinen vastaus. En viitsinyt edes avata.

Kertoo paljolti miten saunalahti suhtautuu häiriöihin. Tai tässä tapauksessa häirikköön eli minuun.

Onko mitään tietoa milloin laskutus rupeaa menemään oikein ?  Osa on sopimuksen mukaan. Osa jotain muuta.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Mobiililaajakaistan hidastelusta sinun kannattaa soittaa vikapalveluumme.

Kertoisitko Peju hieman tarkemmin, mikä laskutuksessasi on ollut väärin? Tällöin osaisin auttaa sinua paremmin.
Peju kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen vastaus. En viitsinyt edes avata.

Kertoo paljolti miten saunalahti suhtautuu häiriöihin. Tai tässä tapauksessa häirikköön eli minuun.

Eihän tuo vastaus ollut Saunalahdelta, vaan yksittäseltä palstalaiselta siis yksityishenkilöltä.;)

Osallistu keskusteluun