Vastattu

Pitääkö operaattoria vaihtaessa aina hankkia uusi nettitikku?

  • 10 toukokuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 1547 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Minulla oli Saunalahden mobiililaajakaista. Vaihdoin kilpailevaan operaattoriin netin kautta. Sain postissa uuden sim-kortin mutta en nettitikkua. Nettitikkuni ei lukenut uutta sim-korttia joten menin lauantaina hoitamaan asiaa itse liikkeeseen. Minulle sanottiin Elisan liikkeessä että tikku ei ole sim-kortilta suojattu. Siinä on Saunalahden asetukset mutta Elisa ei ole velvollinen poistamaan niitä tikulta koska olen nyt toisen operaattorin asiakas. Minua neuvottiin palaamaan kilpailevan operaattorin liikkeeseen missä olin käynyt ensimmäisenä. Näin meni kolme tuntia vähintään. Kävin molemmissa liikkeissä, jonotin, kerroin asiani ja minut lähetettiin takaisin sinne mistä olin tullut. En kutsu tällaista toimintaa asiakaspalveluksi. Mielestäni operaattoreiden pitäisi keskenään sopia selvä käytäntö siitä kumpi on velvollinen poistamaan tikulta asetukset. Mielestäni on totaalisen turhaa ostaa uusi nettitikku jos vaihtaa operaattoria. Se on turhaa jätettä. Nyt minulla on molempien operaattoreiden nettitikku mikä on hölmöä. Voisiko operaattorit setviä tällaiset asiat keskenään? Minulla on edelleen Saunalahti puhelinoperaattorina joten en ole vielä täysin vaihtanut leiriä.  Annan palautetta samasta asiasta kilpailevalle operaattorille myös. Tässä myös uusi myynti-idea: ekologisuus huomioitu siinä ettei operaattoria vaihtaessa tarvitse ostaa uutta nettitikkua. Yhdellä tikulla selviää.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rapsi 12 toukokuu 2014, 18:35

Hei Syreeni,

Tervetuloa Palstalle. Pahoittelut, siinä oli myymälssä hieman kankeasti suhtauduttu asiaan. Tikku ei siis ollut pysyvästi lukittu vain Saunalahden sim-kortille, mutta uuden operaattorin korttia käyttääkseen ohjelmistoon olisi pitänyt määritellä uuden operaattorin asetukset. Sen olisi kieltämättä voinut liikkeessä neuvoa, mitä kautta se onnistuu, vaikka uusien asetusten oikeellisuus toki onkin uuden operaattorin asia. Kiitokset siis palautteesta, ja toivottavasti jatkossa palvelu käy sujuvammin. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Hei Syreeni,

Tervetuloa Palstalle. Pahoittelut, siinä oli myymälssä hieman kankeasti suhtauduttu asiaan. Tikku ei siis ollut pysyvästi lukittu vain Saunalahden sim-kortille, mutta uuden operaattorin korttia käyttääkseen ohjelmistoon olisi pitänyt määritellä uuden operaattorin asetukset. Sen olisi kieltämättä voinut liikkeessä neuvoa, mitä kautta se onnistuu, vaikka uusien asetusten oikeellisuus toki onkin uuden operaattorin asia. Kiitokset siis palautteesta, ja toivottavasti jatkossa palvelu käy sujuvammin. 🙂
Kiitos vastauksesta. Annoin palautetta myös kilpailevalle operaattorille kuten lupasin. Myös sieltä tuli vastaus ettei toiminta/ palvelu liikkeessä ollut sellaista kuin olisi pitänyt. Jossain vaiheessa asiaa hoitaessani ymmärsin että tikun asetukset olisi voinut poistaa ja korvata uuden operaattorin asetuksilla. Ongelma oli siinä ettei kukaan halunnut neuvoa miten asetukset tikulta poistetaan. Kysyisin vielä että onko muuta reittiä antaa palautetta tästä samasta asiasta koska toivoisin että kyseinen liike todella saisi palvelustaan palautteen jotta joku muu tulisi palvelluksi paremmin? Rehellisesti sanottuna Elisan liikkeessä palvelu oli yliolkaista/ välinpitämätöntä. Voisiko nettisivuille lisätä tietoa tai vastauksen kysymykseeni? Kiitos vielä kerran vastauksesta. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Palaute Shopitiin voidaan toimittaa meidän moderaattoreiden kautta. Voit lähettää jollekin vuorossa olevista moderaattoreistamme yksityisviestillä liikkeen tiedot, niin saadaan palaute välitettyä. 🙂

Osallistu keskusteluun