Puhelimen jäljellä olevat erät

  • 9 helmikuu 2018
  • 10 kommenttia
  • 850 katselukerrat

moi.mistä aaan tietää kun olen ostanun puhelimen osarilla että paljon on vielä maksettavaa puhelimesta???

10 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Moi jonijohansson ja tervetuloa Palstalle! Jäljellä olevat erät näkyy uusimmalla laskulla erittelyosiossa, jäljellä oleva summa löytyy myös OmaElisasta kohdasta Laitteet 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Moi jonijohansson ja tervetuloa Palstalle! Jäljellä olevat erät näkyy uusimmalla laskulla erittelyosiossa, jäljellä oleva summa löytyy myös OmaElisasta kohdasta Laitteet :) Mietin joskus että voiko halutessaan maksaan loput erät saman tien pois ilman loppu laskua siis ihan vaan niin että muuttaa laskun summaa siis siinä tapauksessa että elisa ei laskuta muutakuin puhelinta vai vähentääkö elisa siinäkin tapauksessa kuukausittain vaan sitä sisäänlaitettua maksua puhelimen erän verran
ja ainoo tapa olisi maksaa puhelin pois olis pyytää loppulasku mikä on maksullinen palvelu.
Moi jonijohansson ja tervetuloa Palstalle! Jäljellä olevat erät näkyy uusimmalla laskulla erittelyosiossa, jäljellä oleva summa löytyy myös OmaElisasta kohdasta Laitteet :) Mietin joskus että voiko halutessaan maksaan loput erät saman tien pois ilman loppu laskua siis ihan vaan niin että muuttaa laskun summaa siis siinä tapauksessa että elisa ei laskuta muutakuin puhelinta vai vähentääkö elisa siinäkin tapauksessa kuukausittain vaan sitä sisäänlaitettua maksua puhelimen erän verran
ja ainoo tapa olisi maksaa puhelin pois olis pyytää loppulasku mikä on maksullinen palvelu.


Jos maksat isomman summan kerralla, ja sulla on asiakkuudella muitakin tuotteita, niiin tuo maksamasi summa maksaa koko asiakkuuden laskua. Ei ainoastaan luottokauppalaitteen.
Jos taas laskulla on pelkästään laite, niin koko summa menee laitteen maksuihin, mutta kuukausittain erä kerrallaan, jollet ole tilannut loppulaskua.
Loppulaskun voit tilata OmaElisasta Laitteet-kohdasta maksutta.
Moi jonijohansson ja tervetuloa Palstalle! Jäljellä olevat erät näkyy uusimmalla laskulla erittelyosiossa, jäljellä oleva summa löytyy myös OmaElisasta kohdasta Laitteet :)

Väite on epätosi, sillä OmaElisasta näkyvä summa olettaa, ettei laitetta ole maksettu nopeammin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Moi jonijohansson ja tervetuloa Palstalle! Jäljellä olevat erät näkyy uusimmalla laskulla erittelyosiossa, jäljellä oleva summa löytyy myös OmaElisasta kohdasta Laitteet :)Väite on epätosi, sillä OmaElisasta näkyvä summa olettaa, ettei laitetta ole maksettu nopeammin.


Jos laitteesta tilaa loppulaskun, päivittyy myös OmaElisaan tieto, että laite on maksettu 🙂 Toki jos olet laitteesta maksanut suoraan laskun yhteydessä ylisuoritusta, ei tätä pysty OmaElisa ottamaan huomioon. Jos samalla asiakasnumerolla on muita tuotteita, ei tämä toki silloin ole edes mahdollistakaan.

Voisiko joku Elisalla nyt oikeasti järjestää sen luottolaskun TODELLISEN jäljellä olevan summan näkyviin niin kuin muutkin tekevät?

… näköjään ei.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

… näköjään ei.

Ei valitettavasti ainakaan toistaiseksi. Todellinen jäljellä oleva summa on se mikä siellä näkyy, laskutus tapahtuu kuukausittain eikä se huomioi mahdollisia ylisuorituksia ennen kuin lasku muodostuu. Tästä on toki toiveita tullut ja tutkimme mahdollisuuksia miten tuota saisi kehitettyä vastaamaan toiveita, valitettavasti ainakaan vielä tuohon ei ole mahdollisuutta keksitty

Todellinen jäljellä oleva summa nimenomaan EI näy! Ei edes laskussa. Se on pääteltävissä vastauksistannekin. Jos Elisallakin tämä tiedetään, on ihmeellistä, että väitetään päinvastaista. Tietääköhän tätä tuon laskutusjärjestelmän kehittäjäkään?

Laskussa ja OmaElisassa näkyy vain olettama, joka perustuu siihen, että ei ole maksettu suurempia määriä kerralla. Tsekatkaa itse.

Elisan osamaksusysteemi on ainoa, jossa tällaiseen törmään. Muissa paikoissa todellinen summa näkyy aina ajantasaisena ilman laskutoimituksia asiakkaalta.

Tällä haavaa minä ja Elisa näytämme myös päätyvän eri tuloksiin jäljellä olevan summan suuruuden suhteen. Mutta se onkin asia, joka ei tällä foorumilla ratkea.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Jos @Jerryteacup haluat että katsotaan asiaa tarkemmin, voit laittaa meille yksitysviestiä. Voit lisätä myös OmaYhteisön profiiliisi sille varattuun paikkaan asiakasnumerosi (näkyy vain ylläpidolle), niin päästään asiaa tutkimaan samantien. :slight_smile:

Osallistu keskusteluun