Kysymys

Puhelimen vaihdoissa eri hinta, kuin sivuilla.

  • 10 huhtikuu 2012
  • 12 kommenttia
  • 3502 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Terve.

Tässä ihan esimerkkinä htc rhyme sivuilla 16,5e ja 18e vaihdossa, galaxy s2 18,6e sivuilla 19,5e vaihdossa.

Saako noita vaihdossa kummiskin sivuilla olevaan hintaan vai onko vaihamalla hinta eri?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 4
vesseli kirjoitti:

Terve.

Tässä ihan esimerkkinä htc rhyme sivuilla 16,5e ja 18e vaihdossa, galaxy s2 18,6e sivuilla 19,5e vaihdossa.

Saako noita vaihdossa kummiskin sivuilla olevaan hintaan vai onko vaihamalla hinta eri?


Puhelimen vaihdon yhteydessä ilmoitettavassa hinnassa näkyy myöskin liittymän kuukausimaksu eli tulevan palvelupaketin kokonaishinta. Eli laite laskuttuu kuitenkin sivuillamme näkyvien hintojen mukaisesti.
Käyttäjätaso 1
Etkös lukenut mitä kirjoitin. Pitänee siis tarkentaa.. Esim lumia 800 on sivulla 17,90e ja niin myös vaihtopuhelimissa.

Tietenkin se liittymä tulee siihen, mutta sehän lukee siinä erikseen +:n kanssa.

Eli kun oma saunalahdessa otan vaihtotarjouksen, niin htc rhyme maksaa 18e ja nokia lumia 17,90e. Mutta kun katson sivuilta niin rhyme on 16,5e ja lumia 17,90e
Käyttäjätaso 4
vesseli kirjoitti:

Etkös lukenut mitä kirjoitin. Pitänee siis tarkentaa.. Esim lumia 800 on sivulla 17,90e ja niin myös vaihtopuhelimissa.

Tietenkin se liittymä tulee siihen, mutta sehän lukee siinä erikseen +:n kanssa.

Eli kun oma saunalahdessa otan vaihtotarjouksen, niin htc rhyme maksaa 18e ja nokia lumia 17,90e. Mutta kun katson sivuilta niin rhyme on 16,5e ja lumia 17,90e


Tarkistin asian muutamallakin eri liittymällä ja ainakin itselläni vaihtoa tehdessä palvelu tarjoaa paketin kokonaismaksuksi 17,16 euroa, kun liittymätyyppinä on Norppa+ ja puhelimena on HTC Rhyme.

Yritätkö tehdä puhelimen vaihtoa suoraan "Puhelimen vaihto" -kohdan kautta vai oletko ottamassa jatkotarjousta, jossa vaihdat samalla puhelimesi?
Käyttäjätaso 1
Jatkotarjouksesta siis kysymys. Tosiaan. 🙂
Asiaa sivuten; tilasin eilen puhelimenvaihdon oma.saunalahden kautta ja lasku nykyisen puhelimen jäljellä olevista eristä tuli heti oma.saunalahteen ja maksoin sen myöskin heti pois sitä kautta. Tilauksen seurannassa lukee kuitenkin edelleen, että "Odottaa asiakasta". ja "Tilauksesi etenee saatuamme suorituksesi" vaikka suorituksen pitäisi näkyä luonnollisesti heti myös siellä päässä.

Milloinkahan voin odottaa saavani laitteen (Nokia N9 Black 64GT)?
Käyttäjätaso 4
vesseli kirjoitti:

Jatkotarjouksesta siis kysymys. Tosiaan. :)



Kiitos lisäinfosta, tämä helpottaa asian selvittämistä. Olen välittänyt asian tarkempaan selvitykseen.

Elikkäs kirjoitti:

Asiaa sivuten; tilasin eilen puhelimenvaihdon oma.saunalahden kautta ja lasku nykyisen puhelimen jäljellä olevista eristä tuli heti oma.saunalahteen ja maksoin sen myöskin heti pois sitä kautta. Tilauksen seurannassa lukee kuitenkin edelleen, että "Odottaa asiakasta". ja "Tilauksesi etenee saatuamme suorituksesi" vaikka suorituksen pitäisi näkyä luonnollisesti heti myös siellä päässä.

Milloinkahan voin odottaa saavani laitteen (Nokia N9 Black 64GT)?


Voit nopeuttaa puhelimen toimittamista olemalla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme, josta tilaus saadaan eteenpäin. Muussa tapauksessa tilauksen pitäisi edetä viimeistään muutaman arkipäivän aikana.
Käyttäjätaso 4
Kuinka paljon ennen nykyisen sopimuksen päättymistä tuo tarjous oma.saunalahteen tuli?
Käyttäjätaso 4
poseidon kirjoitti:

vesseli kirjoitti:

Jatkotarjouksesta siis kysymys. Tosiaan. :)



Kiitos lisäinfosta, tämä helpottaa asian selvittämistä. Olen välittänyt asian tarkempaan selvitykseen.


Sain vastauksen kyselyyn ja hinta tullaan korjaamaan myös jatkotarjouksen alle mahdollisimman pian. :)

rma kirjoitti:

Kuinka paljon ennen nykyisen sopimuksen päättymistä tuo tarjous oma.saunalahteen tuli?


Mikäli liittymään on saatavilla jatkotarjous, tulee se tarjolle kun määräaikaisesta sopimuksesta on alle kaksi kuukautta jäljellä.
poseidon kirjoitti:
Voit nopeuttaa puhelimen toimittamista olemalla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme, josta tilaus saadaan eteenpäin. Muussa tapauksessa tilauksen pitäisi edetä viimeistään muutaman arkipäivän aikana.


Eipä tuonne soittaminen mitään auttanut, sanoivat vaan samaa, että muutaman arkipäivän sisällä tilaus etenee kunhan suoritus näkyy puhelimien toimitusosastolla tms. Ei kait tässä auta kuin olla kärsivällinen sitten.
Jatketaanpa tyhmien kyselyä eli sitten kun tuo musta 64GB N9 saapuu, niin onnistuuko mitenkään, että käyn vaihtamassa sen elisa shopitissa vastaavaan valkoiseen versioon jos niillä sattuu olemaan sitä hyllyssä? Nettikaupasta oli valkoinen versio loppunut, mutta kuulin jälkikäteen, että niitä saattaa shopiteista vielä löytyä.

Ilmeisesti tiettyyn shopitiin ei pysty soittamaan suoraan?
Käyttäjätaso 4
Elikkäs kirjoitti:

Jatketaanpa tyhmien kyselyä eli sitten kun tuo musta 64GB N9 saapuu, niin onnistuuko mitenkään, että käyn vaihtamassa sen elisa shopitissa vastaavaan valkoiseen versioon jos niillä sattuu olemaan sitä hyllyssä? Nettikaupasta oli valkoinen versio loppunut, mutta kuulin jälkikäteen, että niitä saattaa shopiteista vielä löytyä.

Ilmeisesti tiettyyn shopitiin ei pysty soittamaan suoraan?


Tässä tilanteessa kannattaa olla suoraan asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse, jolloin asia voidaan tarkistaa. Mikäli puhelinta ei ole otettu käyttöön, eikä pakettia ole avattu, voidaan puhelin mahdollisesti vaihtaa toiseen Elisa Shopitissa, mikäli kyseisessä Shopitissa on valkoista väriä jäljellä.
Paikallisella Elisa Shopitilla oli valkoista versiota hyllyssä ja vaihto onnistui kuin onnistuikin, vaikka vähän epäileväisin mielin lähdin käymään Shopitissa. Elisalle/Saunalahdelle positiivista palautetta tästä siis!