Kysymys

Puhelinpalvelun apu?

  • 17 helmikuu 2011
  • 9 kommenttia
  • 2459 katselukerrat

Vaihdoin Elisan mobiilikaistan Saunalahden nopeampaan. Kone ei suostunut lataamaan uutta ohjelmistoa! Soitin puhelinpalveluun, eikä mitään apua! Myöhemmin vein mokkulan ja koneen Elisan liikkeeseen. Muutama päivä sitä katseltiin siellä. Eivät saaneet kuntoon! Myyjä kertoi,että Windows 7 kanssa on ollut ennenkin tällaisia ongelmia! Jos mies puhelimessa olisi kertonut tämän, en olisi roikkunut puhelimessa! 39min kaksi soittoa! Veroton hinta 49,46 ja verolla 60,83!

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuolla on ainakin jotain asiasta: http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,12744.0.html
Ongelma on korjattu omasta takaa! Kysymys onkin voiko nuo rahat saada takaisin, koska apua ei tullut! Muutenkin hinnoittelu 1,30/min on vedetty hatusta! Taksikaan ei maksa noin paljon!!!!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Jos käytit omagurua, niin voi saada "ehkä" rahat takaisin, kun reklamoit asiasta. Itselleni sain hyvityksen juuri äskeisessä laskussa. Käytin omagurua ja maksoin liki 30 ei mistään. Palvelu sinällään oli ystävällistä, mutt neuvot ei sitten johtaneet mihinkään. Asia hoitui kuitenkin ilman suurempia riitoja, joten .... Kai se kuitenkin on niin,että rahalle pitäisi jotain vastinetta saada. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Joo saahan sitä maksaa ei-oosta. Tyhmiä vartenhan nuo Omagurut ovat.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Joo saahan sitä maksaa ei-oosta. Tyhmiä vartenhan nuo Omagurut ovat.


Vai oisko tietämättömiä ja osaamattomia....  😉


Joo saahan sitä maksaa ei-oosta. Tyhmiä vartenhan nuo Omagurut ovat.


Vai oisko tietämättömiä ja osaamattomia....  ;)


Eikös noita kutsuta nykypäivänä tyhmiksi? Eihän täällä maailman menossa pärjää nykyisin avaruustiedettä vähemmällä ;D
Ja aina voi reklamoida, on kyse sitten mistä tahansa. Ja yritys on velvollinen siihen myös vastaamaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ihanaa että täällä riittää monialan osaajia. Ainakin tuntevat itsensä sellaisiksi, niiden tyhmien joukossa, joita on kai selvä enemmistö.
Toivottavaa on ettei avuntarve iske kohdalle, on vaaran joutua tyhmien leiriin, sehän se vasta noloa olisi. :o
"kukas se kissan hännän nostaa jos ei ite".
Nythän tässä onkin kyse siitä, ettei maksa ei oosta. Mistäpä sitä etukäteen voi tietää soittaessaan, ettei guru olekkaan guru.
Voisihan palstan osaajat perustaa tyhmille oman gurupalvelun ja tienata hyvät rahat, jos "tahvot" sattuisi soittamaan, edellyttäen että osaa ongelman hoitaa. Epäilemättä taitoa ei ole kuin suunsoittoon, sen varjolla voi jättää vastaamatta varsinaiseen asiaan (ettei tulee t.....s ilmi).
Helpointahan maailmassa on muiden arvostelu 😛
No ei tietenkään pidä maksaa eioosta. Gurut kun voivat olla jotain juuri koulun penkiltä tulleita kakaroita, jotka eivät loppujen lopuksi tiedä mistään mitään kun ei ole kokemusta käytännössä. 
Ja sitten on möys se toinen ääripää, eli guru saattaisi tietää kaiken tietotekniikasta mutta vastapäässä oleva ei erota oikeata vasemmasta niin sellaista on vaikea neuvoa. Spekulointia tämäkin.

Ja sitten sarkasmin tunnistaminen (hymiöiden kera) on myöskin nykypäivänä jalo taito 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
vänster höger vänster höger.... ???
olinko se minä,vai olitko se sinä,mitä häh 😉

Osallistu keskusteluun