Puhelintunnistautuminen

  • 24 February 2017
  • 13 kommenttia
  • 1263 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
  • Supersankari
  • 4330 kommenttia
Voisiko tuon ärsyttävän ilmoituksen/mainoksen saada pois silmille pomppimasta? Jos haluan puhelintunnistautumisen, niin osaan kyllä tehdä sen ilman, että tuo pomppaa esiin joka kerta.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ilmeneekö tää sulle siis joka kerta kun kirjaudut sisään samalla laitteella ja selaimella yms.?
Mullekin kävi tuota jossakin vaiheessa ja kysäisin asiasta niin sen ei pitäisi ihan joka kerta tulla. Olikohan silloin puhetta kolmesta kerrasta? :?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Muutaman päivän tullut joka kerta, samalla laitteella ja samalla selaimella. Keksejäkään ei ole siivottu. Selain Chrome 56.0.2924.87
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kiitti tiedoista 🙂
Mä pistän tästä vähän nurinaa eteenpäin käyttäen sua ja mua esimerkkitapauksina. Tämä nimittäin muakin vähän harmittaa väillä, etenkin jos koittaa kiireesti käydä jotain kurkkaamassa. 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21
Sen jälkeen, kun tuo puhelintunnistautumismainos tuli käyttöön, en ole kertakaan päässyt kirjautumaan Oma Elisaan ilman, että tuo mainos hyppii silmille. Ja ihan sama juttu sekä Firefox 51.0.1 (32-bit) että Vivaldi 1.7.735.46 (Stable channel) (32-bit).

Lisäksi tuo mainos on älyllisesti erittäin ärsyttävä. Ensin otsikossa mainitaan ilman tunnuksia ja heti perään vaaditaan Valitse tunnusluku.

Toisin sanoen kirjaudu sisään ilman tunnuksia käyttäen tunnusta! Järki hoi, äly älä jätä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Arska, onko nyt parin päivän sisällä yhä tämä sama toistunut? :)

Edit: Ilmeisesti eilen illalla on viimeksi tehty tähän muutosta, joten nyt pitäisi tuon näkyä enää asiakkaalle kolme kertaa ja sen jälkeen korkeintaan uudelleen muutaman kuukauden kuluttua. Eli raportoikaas miten tästä päivästä eteenpäin nyt toimii 🙂
Käyttäjätaso 7
pitäisi tuon näkyä enää asiakkaalle kolme kertaa ja sen jälkeen korkeintaan uudelleen muutaman kuukauden kuluttua.

Ramppasin tuossa muutamaan kertaan edestakaisin parilla eri selaimella, ja tosiaan kolmen kerran jälkeen lakkasi näkymästä.

Mutta jos on tällainen asiakas kuin meikäläinen normaalisti, että käy OmaElisassa ehkä pari-kolme kertaa vuodessa, niin tuollakin säännöllä se ilmoitus tulee joka kerta. Ja joka kerta se on ihan yhtä turha ja turhauttava.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ymmärtäähän tuon, aktiivisemmin käyttäviä tyyppejä on kyllä kuitenkin paljon jolloin tuo kolme kertaa ei tunnu niin pahalta. Itsekin näin kun oikeastaan joka työpäivä sinne kirjautuu niin tuo alkoi ärsyttämään 😃 Toivottavasti tuo nyt sitten on kunnossa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Tältä näyttänyt viimeiset 1,5 viikkoa.
Kuvakaappaus. 3.3.2017 klo 13.50
Jos ette muuta osaa ottakaa pois koko ärsytyspas......
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joo nyt tosiaan kun viimeisin päivitys on tehty eilen niin katsotaan tästä päivästä eteenpäin miten käy 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Tänään ei enää tullut 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21
Ainakin jotakin on tapahtunut. Nyt kun kirjauduin kolme kertaa sisään, sen jälkeen mainosta ei enää tullut. Nähtäväksi jää, kuinka pysyvää tämä on.

Laskuri on ilmeisesti hajautettu sekä Elisan palvelimelle että selaimen evästeisiin, sillä pipareiden tyhjentämisen jälkeen kysymys tulee kuitenkin aina yhden kerran.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Tältä näyttänyt viimeiset 1,5 viikkoa.
Kuvakaappaus. 3.3.2017 klo 13.50
Jos ette muuta osaa ottakaa pois koko ärsytyspas......


En tiedä onko tarkoituksellista, mutta kuvassasi näkyy puhelinnumero.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
No hups 🙂