Vastattu

PUK-koodia ei löydy


Minulla on Saulahden Tarkka -liittymä. Kun tarvitsen PUK-koodin, Saunalahden puolelta ei apua löydy, mutta ei myöskään OmaElisasta. Viimeksi mainittu ei tunnista liittymääni Elisan palveluksi lainkaan eikä sieltä ohjeen mukaista PUK-koodia löydy. Onko jollakin neuvo asian hoitamiseksi? Kiitos.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jarski50 19 marraskuu 2018, 09:11

Kiitos kaikille apua tarjonneille yhteisön jäsenille. Puhelin on taas toiminnassa kiitos asiakaspalvelun. Myös chat toimi lupaavasti, mutta jostakin syystä toimenpide tökkäsi pankkitunnusten antamisen jälkeen eikä prosessi edennyt edes selainta vaihtamalla. Mutta nyt asia on kunnossa, kiitos!

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
jarski50 kirjoitti:

Minulla on Saulahden Tarkka -liittymä. Kun tarvitsen PUK-koodin, Saunalahden puolelta ei apua löydy, mutta ei myöskään OmaElisasta. Viimeksi mainittu ei tunnista liittymääni Elisan palveluksi lainkaan eikä sieltä ohjeen mukaista PUK-koodia löydy. Onko jollakin neuvo asian hoitamiseksi? Kiitos.



Hmmmm...

Onko liittymä sinun omissa nimissä? Jos ei , niin sitten se pitäisi siirtää sinun omiin nimiin , että sen saa näkyviin Oma Elisaan sinun tunnuksilla.

Jos kuitenkin liittymä on sinun nimissä ja olet pankkitunnuksilla luonut Oma Elisa tunnuksen , niin sitten ota yhteyttä aspaan ja pyydä selvittämään asia.
Liittymä on Saunalahti Tarkka ja se on omistamani kommandiittiyhtiön nimissä. Ongelma on se, että kun haen Saunalahdelta PUK-koodia se ohjaa Elisan sivustolle ja Elisan palveluvalikoimista ei löydy tätä Tarkka 4G -palvelua eikä myöskään sitä kohtaa, mistä PUK-koodin voi katsoa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Noilla ohjeilla pitäisi onnistua:
https://yrityksille.elisa.fi/ohje/pin-ja-puk-koodit

Jos ei onnistu, soita yritys puolen asiakaspalveluun 010 808088 (avoinna arkisin 8-16.30 - Puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
Käyttäjätaso 7
jarski50 kirjoitti:

Liittymä on Saunalahti Tarkka ja se on omistamani kommandiittiyhtiön nimissä. Ongelma on se, että kun haen Saunalahdelta PUK-koodia se ohjaa Elisan sivustolle ja Elisan palveluvalikoimista ei löydy tätä Tarkka 4G -palvelua eikä myöskään sitä kohtaa, mistä PUK-koodin voi katsoa.



Hmmmm..

Oletko tarkistanut , että löytyykö se PUK Elisan yritysportaalista tai yritysten aspasta.

https://yrityksille.elisa.fi/yritys-palvelut
Kiitos kaikille apua tarjonneille yhteisön jäsenille. Puhelin on taas toiminnassa kiitos asiakaspalvelun. Myös chat toimi lupaavasti, mutta jostakin syystä toimenpide tökkäsi pankkitunnusten antamisen jälkeen eikä prosessi edennyt edes selainta vaihtamalla. Mutta nyt asia on kunnossa, kiitos!

Osallistu keskusteluun