Vastattu

Puuttuva lasku

  • 8 toukokuu 2016
  • 1 kommentti
  • 175 katselukerrat

Tilaamani puhelin tuli 1 kk sitten, mutta laskua ei ole tullut. Olen tarkastanut roskapostikansion ja poistetut viestit, mutta laskua ei löydy. Nettisivuilta en löydä puhelinnumeroa enkä sähköpostiosoitetta mistä voisin asiaa tiedustella. Oma elisassa näkyy vain tieto että laite on laskutettu. Mitenköhän nyt toimin? En halua saada muistutuslaskua sakon kera.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Piampi 8 toukokuu 2016, 22:36

Näet kaikki avoimet laskusi OmaElisasta. Jos sielläkään ei avoimia laskuja tällä hetkellä näy, niin sitten sinulle ei vielä ole yhtäkään laskua lähetettykään.

Kunhan olet OmaElisan tarkastanut, niin turha sitten yhtään huolestua. Kyllä ne kaikki yritykset muistavat laskuttaa asiakkaitaan! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Näet kaikki avoimet laskusi OmaElisasta. Jos sielläkään ei avoimia laskuja tällä hetkellä näy, niin sitten sinulle ei vielä ole yhtäkään laskua lähetettykään.

Kunhan olet OmaElisan tarkastanut, niin turha sitten yhtään huolestua. Kyllä ne kaikki yritykset muistavat laskuttaa asiakkaitaan! 🙂

Osallistu keskusteluun