Vastattu

questback.com kysely!

  • 31 maaliskuu 2018
  • 11 kommenttia
  • 1326 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
minulle tuli sähköpostiviesti jossa otsikko "Mielipiteesi älypuhelimesta ja siihen valitusta liittymästä on meille tärkeä. Vastaa, vaikuta ja voita!". joka johtaa sivulle response.questback.com .

pahempi ongelma:
elisa voisi kierrättää noi elisa domainien kautta esim elisa.fi/linkkiabc muuten tulen hylkäämään surutta.

toinen ongelma:
minulla on asiakkuuksia elisalla mutta ei sellaisia jotka sallii markkinoinnin. onkohan tuo viesti tullut hyväksytysti perille.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kv36 31 maaliskuu 2018, 08:15

Elisalle valitetaan säännöllisesti noista sähköpostien lähetysosoitteista, sanamuodoista ja ulkoasuista.



On ne jotain oppineet. Pari päivää sitten tuli työsähköpostiin ilmoitus (ihan kunnollisesta elisa.fi-osoitteesta ja jonkun pikkujohtajan nimi alla), että "tulet pian saamaan kyselyn Elisan palveluista...."

... ja se kysely tulee osoitteesta mallia elisa.jotain@ihanjotainmuuta.fi



Luulisi, että olisi yksinkertaisempaa ihan vaan lähettää se kysely sen verran luotettavassa muodossa, että vastaanottajan ei tarvitse pohtia onko se oikea kysely vai silkkaa roskaa.





ps. itselle tuli myös tuo älypuhelinliittymäkysely, ja tavallisuudesta poiketen myös vastasin siihen. Jäin suuresti ihmettelemään, mitä sillä oikein ajettiin takaa? Kysytään Elisan asiakkkailta, onko lähipiirissä liittymää, jossa ei ole 3g- tai 4g-yhteyttä. Todennäköisesti väärien kyllä-vastausten määrä tulee olemaan suuri, koska ihmiset tuskin tulee ajatelleeksi että Elisan etanadatakin on 3g-yhteys.
Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Elisalle valitetaan säännöllisesti noista sähköpostien lähetysosoitteista, sanamuodoista ja ulkoasuista.

On ne jotain oppineet. Pari päivää sitten tuli työsähköpostiin ilmoitus (ihan kunnollisesta elisa.fi-osoitteesta ja jonkun pikkujohtajan nimi alla), että "tulet pian saamaan kyselyn Elisan palveluista...."
... ja se kysely tulee osoitteesta mallia elisa.jotain@ihanjotainmuuta.fi

Luulisi, että olisi yksinkertaisempaa ihan vaan lähettää se kysely sen verran luotettavassa muodossa, että vastaanottajan ei tarvitse pohtia onko se oikea kysely vai silkkaa roskaa.


ps. itselle tuli myös tuo älypuhelinliittymäkysely, ja tavallisuudesta poiketen myös vastasin siihen. Jäin suuresti ihmettelemään, mitä sillä oikein ajettiin takaa? Kysytään Elisan asiakkkailta, onko lähipiirissä liittymää, jossa ei ole 3g- tai 4g-yhteyttä. Todennäköisesti väärien kyllä-vastausten määrä tulee olemaan suuri, koska ihmiset tuskin tulee ajatelleeksi että Elisan etanadatakin on 3g-yhteys.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
yksi oleellinen pointti jäi pois.

onko kyseinen kysely elisan aloittama vai ei?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Hei. Onko nyt tänään (24.7.2019) sähköpostiin tupsahtanut kysely, osoitteesta hXXps://response .questback .com/ isa/ qbv.dll/ SubmitQuestAnswer ok?
(hajotin osoitteen, ettei olisi klikattavissa, kun foorumisofta loi autom. linkin)
Lopussa kysellään henkilötietoja, jotta voisi osallistua arvontaan

1. Kaikkien 1.7.-30.9.2019 asiakastyytyväisyyskyselyihin vastanneiden kesken arvomme seuraavat palkinnot:
Lenovo Ideapad -tietokoneen (arvo noin 550 euroa)
Apple iPhone -älypuhelimen (arvo noin 650 euroa) ja
Polarin aktiivisuusrannekkeen (arvo 150 euroa).
Palkintoja ei voi muuttaa rahaksi.
2. Arvomme palkinnot 4.10.2019
3. Arvontaan voit osallistua vastaamalla Elisan asiakaskyselyyn.
4. Osallistuminen ei edellytä ostamista.
5. Elisa-konsernin henkilökunnalla tai heidän perheenjäsenillään ei ole osallistumisoikeutta arvontaan.
6. Voittajille ilmoitamme sähköpostilla henkilökohtaisesti.

Nimim. Just Checking
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hei. Onko nyt tänään (24.7.2019) sähköpostiin tupsahtanut kysely, osoitteesta hXXps://response .questback .com/ isa/ qbv.dll/ SubmitQuestAnswer ok?
(hajotin osoitteen, ettei olisi klikattavissa, kun foorumisofta loi autom. linkin)
Lopussa kysellään henkilötietoja, jotta voisi osallistua arvontaan


1. Kaikkien 1.7.-30.9.2019 asiakastyytyväisyyskyselyihin vastanneiden kesken arvomme seuraavat palkinnot:
Lenovo Ideapad -tietokoneen (arvo noin 550 euroa)
Apple iPhone -älypuhelimen (arvo noin 650 euroa) ja
Polarin aktiivisuusrannekkeen (arvo 150 euroa).
Palkintoja ei voi muuttaa rahaksi.
2. Arvomme palkinnot 4.10.2019
3. Arvontaan voit osallistua vastaamalla Elisan asiakaskyselyyn.
4. Osallistuminen ei edellytä ostamista.
5. Elisa-konsernin henkilökunnalla tai heidän perheenjäsenillään ei ole osallistumisoikeutta arvontaan.
6. Voittajille ilmoitamme sähköpostilla henkilökohtaisesti.
Nimim. Just Checking


Kyllä, tämä on meidän suunnalta tullut kysely.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Hei. Kiitos vahvistuksesta.

Elisan kannattaisi tällaisissa viesteissä, jos mahdollista, siirtyä toimintaan, jota monet suuret palvelut käyttävät (Paypal vaikkapa, tämä on hyvä monen tietää, jos on uusi asia). He tervehtivät viestin alussa esim. asiakkaan nimellä. Siis esim. "Hei Etunimi Sukunimi".

Useat roskapostittajat eivät luonnollisestikaan tähän pysty, he käyttävät "Hei sähköpostiosoite" tai "Hello palvelunnimi user" yms. Oikealla asialla olevat pystyvät tervehtimään esim. nimellä. Tietenkin ulkoistettu palvelu voi olla ongelma. Mutta noin pikaisena ideana 🙂

Tietääkö joku onko tämä aito kysely? 
Hiljattain olen kyllä turvapaketin käytön lopettanut ja tämä lähettäjä oli feedback@questback.com 

 

Hei,
Toivomme, että ehdit vastata muutamaan kysymykseen koskien Elisa Turvapakettia ja syitä miksi luovuit sen käytöstä.

Kyselyyn vastaaminen kestää 2-3 minuuttia. 

Vastaamaan pääset alla olevasta painikkeesta:
 

Osallistu napsauttamalla tätä

 

Palautteesi on meille arvokas. Se auttaa meitä kehittämään palvelujamme. Vastauksesi viedään Elisan tietokantaan asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisen tueksi.

Kaikkien 1.1.-31.3.2021 Elisan asiakastyytyväisyyskyselyihin vastanneiden kesken arvomme iPhone 5G -puhelimen, Samsung 5G-puhelimen ja Harmon -kannettavan kaiuttimen.


Kiitos palautteestasi!

Ystävällisin terveisin,
Elisan asiakaskokemuksen tutkimus ja kehitys

Jos et halua jatkossa vastaanottaa Elisan asiakastutkimuksia, voit muuttaa omia viestintäasetuksiasi OmaElisassa kohdassa Omat tiedot/Viestintä




Osoitelähde: Elisan asiakasrekisteri

Lisätietoja asiakkaiden henkilötietojen käsittelystä löydät Elisan tietosuojaperiaatteista: elisa.fi/tietosuoja.

Tutkimukseen liittyvät yhteydenotot: asiakas.tutkimukset@elisa.fi.

 

Klikkaa tästä mikäli et halua osallistua.

Oman viestin kentät olivat nuo. Jotenkin tuntui ihan oikealta ja siellä kysyttiin vain mielipiteitä viimeaikaisista tapahtumista. Ei paljon kehua voinut.

Olihan vaikea saada kuva vaihtoon. Olisi kyllä jo aika saada viestien poisto tähän palveluun.

Tosiaan erilainen ainakin tuo sähköposti kun minulla piste välissä.. 🤔

Käyttäjätaso 3

Elisankin postit menee minulta samantien roskiin.

Eiköhän kaiken tietämisen arvoisen näe kuitenkin Elisan sivuilta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Oman viestin kentät olivat nuo. Jotenkin tuntui ihan oikealta ja siellä kysyttiin vain mielipiteitä viimeaikaisista tapahtumista. Ei paljon kehua voinut.

Olihan vaikea saada kuva vaihtoon. Olisi kyllä jo aika saada viestien poisto tähän palveluun.

@Claudius tämä on nyt semi-ot, mutta halusin tarttua tähän kuvan poistoon.

Viestin muokkaus onnistuu kaikilta tunnin sisään alkuperäisen viestin lähetyksestä - testasin tämä itse täällä. Jos tämä ei sulla onnistunut, niin kerro vaikka yv:llä tai tässä. Jos taas aikaa oli mennyt yli tunti, niin silloin tosiaan vain me päästään viesti poistamaan. Se on epäkohta, sen myönnän.

Oman viestin kentät olivat nuo. Jotenkin tuntui ihan oikealta ja siellä kysyttiin vain mielipiteitä viimeaikaisista tapahtumista. Ei paljon kehua voinut.

Olihan vaikea saada kuva vaihtoon. Olisi kyllä jo aika saada viestien poisto tähän palveluun.

@Claudius tämä on nyt semi-ot, mutta halusin tarttua tähän kuvan poistoon.

Viestin muokkaus onnistuu kaikilta tunnin sisään alkuperäisen viestin lähetyksestä - testasin tämä itse täällä. Jos tämä ei sulla onnistunut, niin kerro vaikka yv:llä tai tässä. Jos taas aikaa oli mennyt yli tunti, niin silloin tosiaan vain me päästään viesti poistamaan. Se on epäkohta, sen myönnän.

Totta, viestin muokkaaminen onnistuu tekstin osalta helposti. Kuvan poistokin ja uuden lataus onnistui vihdoin kun muutosaikaa oli jäljellä 2 min. Aika monta ärräpäätä pääsi, kun täppärillä yritin, mutta läppärillä sitten onnistui.

No käyttäjän moka tietty, koska oikoluku tökki normaalia enemmän. Helpompaa olisi, jos viestin vain voisi poistaa tuon aikarajan sisällä ja tehdä uuden. Kun alusta ei tätä mahdollista, niin...

Osallistu keskusteluun