Vastattu

Reklamointi


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Mistä hitosta pystyy lähettämään viestiä laskutukseen, että lasku on päin honkia? Nämä sivut on laadittu, niin ettei asiakas vahingossakaan saa yhteyttä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ninjatar 2 helmikuu 2018, 13:15

Moikka T.L-o ja tervetuloa Palstalle!

Tänään on tosiaan viestien lähetys poikkeuksellisesti pois käytöstä, mutta viestittely onnistuu jälleen huomenna. Tällä hetkellä meidät saa kiinni esimerkiksi puhelimitse ja Facebookin kautta. 🙂 Täältä löydät kaikki yhteystietomme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oma Elisa | Asiakaspalvelu | Viestit ja viestiarkisto kertoo

Perjantaina 2.2. järjestettävän poliittisen mielenilmaisun ja julkisen liikenteen häiriöiden johdosta palvelukykymme on rajoittunut. Asiakaspalveluumme voi lähettää viestejä seuraavan kerran lauantaina 3.2. klo 10 lähtien. Huomaathan, että viestien käsittelyssä on vastausviivettä viikonlopun yli. Pahoittelemme tilannetta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Moikka T.L-o ja tervetuloa Palstalle!

Tänään on tosiaan viestien lähetys poikkeuksellisesti pois käytöstä, mutta viestittely onnistuu jälleen huomenna. Tällä hetkellä meidät saa kiinni esimerkiksi puhelimitse ja Facebookin kautta. 🙂 Täältä löydät kaikki yhteystietomme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .

Osallistu keskusteluun