Vastattu

S-kortin lisääminen uutena asiakkaana

  • 25 elokuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 2136 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Miten tämä tapahtuu?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi henko_nen 25 elokuu 2015, 10:54

Tervetuloa Palstalle
  • 🙂 Voidaan rekisteröidä S-Bonuskorttisi jäsennumero asiakastietoihisi, jos laitat esim. minulle kortin alareunassa olevan jäsennumeron yksityisviestillä. Suosittelen vielä lisäämään asiakasnumerosi Palstan profiiliin, että meidän moderaattoreiden on jatkossa helpompi auttaa sinua. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    5 kommenttia

    Käyttäjätaso 4
    Tervetuloa Palstalle
  • 🙂 Voidaan rekisteröidä S-Bonuskorttisi jäsennumero asiakastietoihisi, jos laitat esim. minulle kortin alareunassa olevan jäsennumeron yksityisviestillä. Suosittelen vielä lisäämään asiakasnumerosi Palstan profiiliin, että meidän moderaattoreiden on jatkossa helpompi auttaa sinua. 🙂
  • S-bonusta saa vain muutamasta S-Bonus-liittymästä.  Voiko niitä avata ilman, että samalla antaa jäsennumeron?
    Käyttäjätaso 4
  • S-Bonusta kerryttävien liittymien tilauksen tai liittymätyypinvaihdon yhteydessä on ilmoitettava S-ryhmän jäsennumero.
  • henko_nen kirjoitti:
    @antero S-Bonusta kerryttävien liittymien tilauksen tai liittymätyypinvaihdon yhteydessä on ilmoitettava S-ryhmän jäsennumero.
    Mitä käyttöä sitten on tietoihin  erikseen rekisteröidyllä jäsennumerolla?
    Käyttäjätaso 7
    antero kirjoitti:
    henko_nen kirjoitti:
    @antero S-Bonusta kerryttävien liittymien tilauksen tai liittymätyypinvaihdon yhteydessä on ilmoitettava S-ryhmän jäsennumero.
    Mitä käyttöä sitten on tietoihin  erikseen rekisteröidyllä jäsennumerolla?

    Jos on jo kerran ilmoittanut jäsennumeronsa, sitä ei tarvitse ilmoittaa toista kertaa. Näin ainakin silloin, kun tekee liittymätyypinvaihdoksen OmaElisassa.

    Tämänkertainen kysymys koski uusasiakasta.

    Osallistu keskusteluun