Saat S-ryhmän Bonusta useista Elisan Saunalahti puhe- ja mobiililaajakaistaliittymistä sekä Elisan Saunalahti laajakaistaliittymistä.
S-Etukortin numeron lisääminen ja Bonuksen aktivointi OmaElisassa
1. Lisää ensin jäsennumerosi omiin tietoihisi
- Siirry OmaElisaan lisäämään kortin numero (Omat tiedot -> S-Etukortti). Jos OmaElisaan kirjautumiseen käytettävä Elisa Tunnus on unohtunut tai sinulla ei vielä ole tunnusta, aloita kirjautuminen tunnistautumalla ensin täällä.
- Jäsennumerosi voit ilmoittaa myös heti liittymän tilauksen yhteydessä, mikäli valitsemasi palvelu tai liittymätyyppi kerryttää Bonusta.
- Jos vaihdat liittymätyyppiä Bonusta kerryttävään liittymään, voit ilmoittaa jäsennumeron heti vaihdon yhteydessä.
- Aktivointi tehdään OmaElisassa heti jäsennumeron lisäämisen jälkeen kohdasta Aktivoi Bonus liittymällesi.
- Aktivoi Bonus -linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.
- Vaihtoehtoisesti aktivointi puhe- ja mobiililaajakaistaliittymille onnistuu valitsemalla OmaElisan vasemman reunan valikosta liittymä, siirtymällä kyseisen liittymän Sopimus-välilehdelle ja klikkaamalla Aktivoi Bonus -linkkiä.
- Laajakaistaliittymille aktivointi onnistuu myös valitsemalla OmaElisan vasemman reunan valikosta liittymä ja siirtymällä seuraavaksi sivun ylälaidassa kohtaan Bonus.
- Bonusta kertyy vasta, kun aktivointi on tehty.
Miten S-Bonus kertyy?
- Sinulla tulee olla joko pääkortti tai rinnakkaiskortti omissa nimissäsi, jotta Bonusta kertyy. Oman jäsennumerosi voit tarkistaa omalta henkilökohtaiselta kortiltasi. Mistä jäsennumero löytyy?
- Bonus kertyy vain eräpäivään mennessä maksetuista laskuista.
- Laskulla ei ole merkintää Bonuksen kertymisestä, vaan voit seurata Bonustapahtumia S-ryhmän toimittamalta tiliotteelta tai S-kanavan internetsivustolta.
- Bonusta saa myös Riihimäen, Lahti Launeen, Lappeenrannan Prisman, Imatran ja Jyväskylän Prisman Elisan myymälöistä kun ostat käteisellä laitteen tai lisätarvikkeen.
S-ryhmän Bonusta kerryttävät Elisan Saunalahti -liittymät
Bonusta voi saada Elisan 4G-liittymistä, joissa liittymän nimellisnopeus on 100 Mbit/s tai enemmän, sekä laajakaistaliittymistä, joiden nimellisnopeus on 30 Mbit/s tai enemmän. Tästä näet Elisan Saunalahti -liittymät ja palvelut, joista Bonusta kertyy:
- Saunalahti Tarkka Premium -liittymät
- Saunalahti Huoleton Premium ja Ultra -liittymät
- Saunalahti Mobiililaajakaista 4G, Premium ja Ultra -liittymät
- Saunalahti Korttelikuitu (30M-1000M)
- Saunalahti Kotikuitu (30M-1000M), yhtiövastikekohteissa (100M-1000M)
Bonusta kerryttävät myös useat myynnistä poistuneet liittymät, esim:
- Saunalahti Tarkka 4G
- Saunalahti Huoleton 4G
- Saunalahti Huoleton Premium 50M
- Saunalahti Tarkka Premium 50M
- Saunalahti Reilu 4G
- Saunalahti Sisäverkko -liittymät
Mietitkö miksi et ole syystä tai toisesta saanut bonuksia?
- Oletko henkilöasiakas ja onko sinulla oikea Bonusta kerryttävä liittymä (ks. yllä)?
- Olethan lisännyt kortin numeron OmaElisaan ja aktivoinut sen sopimuksillesi?
- Onko OmaElisassa S-Etukortin numero oikein ja löytyykö sieltä kohta: "Tuote kerryttää S-ryhmän Bonusta"? S-Etukortin jäsennumero tarkistetaan automaattitarkistuksin kuukausittain (vertaamme meidän tiedoissa olevaa jäsennumeroa SOK:n tiedoissa olevaan).
- Bonusta alkaa kertymään onnistuneen rekisteröitymisen jälkeen alkavalta uudelta laskutuskaudelta.
- Onhan laskut maksettu laskun alkuperäiseen eräpäivään mennessä?
- Laskujen Bonustapahtumia lähetetään SOK:lle kerran kuukaudessa, joten viive bonusten kertymisessä voi olla 1-2 kk. Sinulle postitse lähetettävä Bonuslaskelma lähetetään ”viiveellä”. Esimerkiksi syyskuussa sinulle saapuva laskelma koskee heinäkuun ostoja. Tarkistathan siis bonuslaskelmasta ostokuukauden.
- Älä kysy Bonuksista SOK:lta, Bonuskyselyt hoidetaan meillä Elisan asiakaspalvelussa ihan loppuun asti.
Tätä artikkelia voi kommentoida ja mielellään autamme kysymyksissä, mitä Bonuksien kertymisessä saattaa toisinaan ilmetä.