-
-
Uusi keskustelija
-
1 kommentti
Tekstiviestiä kertakäyttösalasanalle ei tule, pankkitunnistus johtaa vain uuden tunnuksen luontiin jossa kysytään UUTTA sähköpostitunnusta, nykyinen ei kelpaa.
Tämä vika oli jo jossain 2014 viestissä näillä palstoilla eikä vieläkään korjattu?
icon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 21 tammikuu 2016, 09:32
? Saitko jo asian ratkaistua? Kokeilitko sitä OmaElisaan sisäänkirjautumista pankkitunnuksilla kohdasta Luo Elisa-tunnus tai tunnus hukassa? Sitä kautta saa näppärästi tarkistettua kirjautumistiedot, jos ongelma liittyy niihin. Mitään yleistä vaivaa palvelussa ei tähän aiheeseen liittyen ole, joten luulisin tällä viimeistään tulevan kirjautumisongelmien kuntoon kun pääsee tarkistamaan ja tarvittaessa vaihtamaan tunnukset. :)
Yleisin syy, miksi sähköpostiosoite ei kelpaa pankkitunnuskirjautumisessa, on senkin verran simppeli, että joku muu on antanut rekisteröitymisen yhteydessä saman sähköpostiosoitteen kuin sinun antamasi. Samaa osoitetta ei voi käyttää kuin yhdessä OmaElisa-tunnuksessa, koska se on yksilöity käyttäjätunnus palvelun käyttämiseksi. Usein tätä tapahtuu talouksissa, joissa käytetään kahden tai useamman henkilön kesken samaa sähköpostiosoitetta.
Katso alkuperäinen viesti