Vastattu

Salasanan vaihto ei onnistu

  • 25 helmikuu 2019
  • 1 kommentti
  • 617 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Pilvipalvelun salasana on unohtunut. Yritin ohjeen mukaan saada sähköpostiini vaihto-ohjeet ja sainkin ilmoituksen, että ne olisivat tulleet. Vaan ei kuulu. Samaan sähköpostiosoitteeseen tulee kyllä muut infot.

Yritin chatin kautta saada yhteyden asiakaspalveluun, sehän ei luonnollisestikaan onnistu. Miksi chat ei ole aktiivinen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 25 helmikuu 2019, 10:58

Tervetuloa OmaYhteisöön @Jussi65!

Kannattaa tarkistaa vielä käytössä olevan sähköpostin roskapostikansio. Joissain tapauksissa osa sähköposteista saattaa ohjautua virheellisesti roskapostikansioon. Jos käytössä on Gmail, kannattaa vielä tsekata nuo "tarjoukset" -yms. kansiot läpi.

Chatissa homma toimii käsittääkseni niin, että kun chat -henkilö on vapaana, näkyy hän aktiivisena OmaElisassa. Mikäli chat ei ole aktiivinen, tarkoittaa se sitä, että kaikki henkilöt ovat juuri sillä hetkellä varattuna. Saahan tuohon Elisan aspaan yhteyden myös muuta kautta.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Tervetuloa OmaYhteisöön @Jussi65!

Kannattaa tarkistaa vielä käytössä olevan sähköpostin roskapostikansio. Joissain tapauksissa osa sähköposteista saattaa ohjautua virheellisesti roskapostikansioon. Jos käytössä on Gmail, kannattaa vielä tsekata nuo "tarjoukset" -yms. kansiot läpi.

Chatissa homma toimii käsittääkseni niin, että kun chat -henkilö on vapaana, näkyy hän aktiivisena OmaElisassa. Mikäli chat ei ole aktiivinen, tarkoittaa se sitä, että kaikki henkilöt ovat juuri sillä hetkellä varattuna. Saahan tuohon Elisan aspaan yhteyden myös muuta kautta.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Osallistu keskusteluun