Kysymys

Saldorajan aktivointi ja toimivuus

  • 2 tammikuu 2012
  • 1 kommentti
  • 3907 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 13 kommenttia
Hei,

aktivoin jälkikasvun liittymään saldorajan 24.11.2011.
Luin sopimusehdot joissa mieletäni mainittiin että palvelu astuu voimaan seuraavalla laskutuskaudella. Ei siis heti.

Noin minuutti akvtivoinnista alkoi viestitulva saldorajan kulumisesta ja siinä vaiheessa en ollut edes ehtinyt kirjaantua ulos omilta sivuilta.
Poistin palvelun koska tarkoituksena ei ollut laittaa liittyymää jäihin siltä seisomalta ja soitin aspaan.
Ystävällisesti kuunneltiin ja ihmeteltiin palvelun toimintaa. Pyysin että hoidatte asian pois päiväjärjestyksestä ilman eri säätöä.
Kuitenkin puhelu haluttiin ohtaja teknisen puolen aspaan. Hetken jos toisen jonotin ja oli pakko lopettaa töiden takia jonotus.

Voisitteko ystävällisesti poistaa ko. palvelun summan laskusta?
Kiitos.

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Täältä Palstan kautta Saunalahden Asiakaspalvelu ei hoida yksittäisten asiakkaiden asioita.

Jos yhteydenotto puhelimitse ei onnistu, lähetä Asiakaspalveluun viestiä, ohjeet tuolla:
http://www.elisa.fi/saunalahti/yhteydenotto/

Osallistu keskusteluun