Kysymys

Saunalahden asiakaspalvelu

  • 27 helmikuu 2008
  • 437 kommenttia
  • 13188 katselukerrat

Tänään jonotin 40 minuuttia, ei ollut ensimmäinen kerta kun jouduin jonottamaan näin kauan. Todella alaarvoista toimintaa.

437 kommenttia

meidän taloudessa kahdella puhelimella yritetty päästä asiakaspalveluun, jonotettu yhteensä yli 3 tuntia eikä vieläkään päästy läpi, oli tarkoitus saada aukaistua liittymä muttei se nyt sitten onnistunutkaan!!!!!! aivan perseestä koko pulju!!!!
Helpoin, vaivattomin ja paras tapa olla yhteydessä asiakaspalveluumme on asiakaspalvelun yhteyssivusto (http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/) - ei tarvitse jonottaa ja vastauksen saa suoraan omaan sähköpostiin vaivattomasti.

Liittymän tilaus onnistuu helpoiten suoraan netistä.

/ Panu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Liittymän tilaus onnistuu helpoiten suoraan netistä.

/ Panu.

Lisäksi liittymän avaus netin kautta on ilmaista, puhelimitse se maksaa 3,9 euroa. 🙂
Kertooko tämä huono asiakaspalvelu siitä, että työntekijöitä on vähennetty niin kuin Elisalla.
tarkennus tuohon edelliseen että kun on puhelin hävinnyt ja on tilattu uusi sim kortti samalle numerolle kuin vanha oli ja se pitäisi aktivoida soittamalla asiakaspalveluun, vai onnistuuko sekin netin kautta????  ???
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

tarkennus tuohon edelliseen että kun on puhelin hävinnyt ja on tilattu uusi sim kortti samalle numerolle kuin vanha oli ja se pitäisi aktivoida soittamalla asiakaspalveluun, vai onnistuuko sekin netin kautta????  ???

Luonnollisesti se ei onnistu, koska aktivoijan täytyy varmistua avaajan henkilöydestä. Tarkennus oli paikallaan. Olisiko lähellä ElisaShopit-ketjun liikettä? Aktivointi nähdäkseni onnistuisi sieltäkin. Ja periaatteessa voisi onnistua jonkin muun Elisan edustajan luona, ehkä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Sen päivän kun vielä näkisi, kun ihmiset ymmärtäisivät ettei asiakaspalvelun henkilöstömäärää yksinkertaisesti voi mitoittaa epämääräisiin ajankohtiin osuvien ruuhkahuippujen mukaan. Itse olen soittanut Saunalahden aspaan 3 kertaa, ja jokaisella kerralla pääsin läpi noin 10 minuutissa. Joku 3 tunnin puhelinjonotus (vai siis 2 puhelinta x 1,5 tuntia?) on jotain todella epätavanomaista eikä sellaisia tilanteita satu juuri koskaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tännehän harvoin kiitokset kirjoitellaan. Tarkemmin katsottaessa negatiivisia palautteita tulee usein samoilta kirjoittajilta periaatteella "Aika mustaa muistot".

Kannattaa myös lukea keskustelua seuraavasta kohdasta:
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,8610.0.html

Helpoin, vaivattomin ja paras tapa olla yhteydessä asiakaspalveluumme on asiakaspalvelun yhteyssivusto (http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/) - ei tarvitse jonottaa ja vastauksen saa suoraan omaan sähköpostiin vaivattomasti.
/ Panu.

No, ei sitä ainakaan kauhean kiireellistä asiaa kannata lomakkeen kautta lähettää... Itselläni kaksi eri asiaa vailla vastausta, toinen lähetetty 26.2. ja toinen 28.2  >:(

Ei se minua kauheasti haittaa vaikka vähän viipyy, ei ole kiirreellisiä asioita. Lähinnä hymyilyttää tuo SL:n edustajien aktiivisuus kehua tuon lomakkeen ylivoimaisuutta.
Ei se minua kauheasti haittaa vaikka vähän viipyy, ei ole kiirreellisiä asioita. Lähinnä hymyilyttää tuo SL:n edustajien aktiivisuus kehua tuon lomakkeen ylivoimaisuutta.


Kaikella kunnioituksella suurin osa asioista ei ole kiireellisiä. Kiireellisissä asioista vikailmoitusnumero on oikea osoite ja se palvelee kaikkina päivinä ympäri vuorokauden.

/ Panu.
Oma kokemus Saunalahden asiakaspalvelusta 15.2 klo 08.00. Yritin soittaa asiakaspalveluun ja tiedustella paria asiaa olemassaolevasta liittymästäni. Koko työmatkan (25min) jonotin aspaan ja kuuntelin paskaa musiikkia ja sitä selitystä, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa.

Kyllästyin ja kokeilin piruuttani duunipuhelimella dna:n aspaa, tuuttasikohan kerran tai kaksi kunnes sieltä vastattiin. Kerroin vain millä asialla olen ja toivotin hyvää työpäivää.

Ei muuta, jatkakaa.  ::)
Kyllästyin ja kokeilin piruuttani duunipuhelimella dna:n aspaa, tuuttasikohan kerran tai kaksi kunnes sieltä vastattiin. Kerroin vain millä asialla olen ja toivotin hyvää työpäivää.

Mistäköhän syystä itselläni on testipuheluiden osalta kovinkin erilaisia kokemuksia... Koskas muuten DNA saa liittymähallintasivunsa jollekin järjelliselle tasolle...

/ Panu.
Saunalahdella on ehdottomasti paras omahallintasivusto Suomessa. Sitiäkin vois jonkun Eskopatsaan antaa. DNA:lla on niin huonot kun viimeeksi tädin liittymän määräaikaisuuden kävin sieltä katsomassa, jotta saisin siirrettyä senkin fiksujen pariin. Elisan liittymähallinnasta en tiedä miten on kehittynyt siitä, kun se on ollut Radiolinja. Silloiseen aikaan ne oli surkeat Soneraan verrattunakin.

OFFT: Kävin muuten laskemaan just että olen suosittelujeni perusteella vaihdattanu Saunalahdelle neljän vuoden sisää 11 liittymää ainakin.
Jep, kyllä täytyy myöntää, että nämä sivut ovat parhaimmat.

Mutta puhelinpalvelussa onkin parantamisen varaa. Halusin kysyä erästä asiaa ja soitin GSM-palveluun. Perjantaina odotin 20 min., lauantaina toiset 20 min., maanataina jälleen 20 min. ja tänään vihdoin minulle vastattiin 10 min. odottelun jälkeen. Palvelu oli hyvää ja nopeaa eli asiani hoidettu n. 5 min:ssa.

Vertailun vuoksi:
Eilen soitin Elisan Tekniseen asiakastukeen, missä pääsin läpi ensimmäisellä yrittämällä alle 5 min:ssa. Tämä on hienoa ja palvelukin oli myös hyvää.

gsm asiakaspalveluut et takuulla ole pääse  noin nopeeta 
laajakaistapuoli on erikseen  sinne pääsee nopeeta


Hyvin mahdollista, mutta minulla ei ole tällä hetkellä Elisan puhelinliittymää eli ei ole tarvetta soitella sinne. Noin vuosi sitten vielä oli ja silloin sinnekin pääsin aina lyhyellä odottamisella. Mutta toisaalta "kirveellä ohimoon, joka vanhoja muistelee".  😉

Tosin, jos Saunalahdella on tätä tasoa jatkuvasti, niin en aio siirtää puhelimiani tänne, vaikkakin kiinnostunut olen.
Tosin, jos Saunalahdella on tätä tasoa jatkuvasti, niin en aio siirtää puhelimiani tänne, vaikkakin kiinnostunut olen.

Asiakaspalvelu on muutakin kuin puhelinpalvelua. Panostamme asiakaspalveluun netissä (www.saunalahti.fi, oma.saunalahti.fi, asiakaspalvelun yhteysivustot, palsta.saunalahti.fi ja palsta.saunalahti.fi/Wiki/ jne.). Kaikki palvelumme ja liittymämme ovat saatavissa ja hallittavissa netin välityksellä mahdollisimman realiaikaisesti. Puhelinpalvelumme keskittyy palvelemaan asioissa, joissa todella tarvitaan välitön vastaus esim. vikatilanteet tai puhelimen katoaminen. Näin säästämme kustannuksissa, mikä mahdollistaa entistäkin monipuolisempien palveluiden tarjoamisen entistäkin edullisemmin. Uskon, että tämä vastaa olemassa olevien asiakkaidemme toiveita ja uusien tulevien asiakkaiden odotuksia.

/ Panu.
Käyttäjätaso 2
Panu!

Saunalahti palvelee kyllä melko hyvin netissä. Mutta niin kauan kuin palvelujen lopettamisia/irtisanomisia ei voi tehdä oma.saunalahdessa, palvelu ei ole kuin tyydyttävä. Vai onko tuohon puutteeseen kaupalliset syyt? Lopettamiset tai irtisanomiset eivät saa olla liian helposti tehtävissä?

Panu!

Saunalahti palvelee kyllä melko hyvin netissä. Mutta niin kauan kuin palvelujen lopettamisia/irtisanomisia ei voi tehdä oma.saunalahdessa, palvelu ei ole kuin tyydyttävä. Vai onko tuohon puutteeseen kaupalliset syyt? Lopettamiset tai irtisanomiset eivät saa olla liian helposti tehtävissä?

Itse epäilen kanssa että kyse olisi siitä ettei tosiaan palvelujen irtisanomista haluta liian helpoksi.. :/

ps.
Niiin onhan nykyään helppo esim tilata lehtiä "helposti" netistä, mutta tilauksen irtianominen on sitten useasti paljon hankalampaa..
Saunalahden asiakaspalvelu on todella syvältä, harvoin pääsee läpi. Olen jonottanut useita kertoja ja juuri tälläkin hetkellä AIVAN IHASTUTTAVA taustamusiikki soi jo lähes toista tuntia. Toivottavasti ei ole maksullista tämä jonottaminen tai menee opintotuki Saunalahdelle sekin. Kun vaihdoin edellisen liittymäni Saunalahteen, sitä markkinoitiin mm. erittäin nopealla ja toimivalla asiakapalvelulla.
Vaihtaisin liittymää mutta ikävä kyllä suostuin sitoutumaan asiakkaaksi vuodeksi eteenpäin uskoen, että luvatuista viikonloppueduista olisi ollut jotain rahallista hyötyä.

"Turn around, give me a sight..." tai jotain vastaavaa ihastuttavana instrumenntiversiona soi edelleen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Saunalahden asiakaspalvelu on todella syvältä, harvoin pääsee läpi. Olen jonottanut useita kertoja ja juuri tälläkin hetkellä AIVAN IHASTUTTAVA taustamusiikki soi jo lähes toista tuntia. Toivottavasti ei ole maksullista tämä jonottaminen tai menee opintotuki Saunalahdelle sekin. Kun vaihdoin edellisen liittymäni Saunalahteen, sitä markkinoitiin mm. erittäin nopealla ja toimivalla asiakapalvelulla.
Vaihtaisin liittymää mutta ikävä kyllä suostuin sitoutumaan asiakkaaksi vuodeksi eteenpäin uskoen, että luvatuista viikonloppueduista olisi ollut jotain rahallista hyötyä.

"Turn around, give me a sight..." tai jotain vastaavaa ihastuttavana instrumenntiversiona soi edelleen.

Saunalahden Asiakaspalveluihin soittaminen on maksutonta Saunalahden liittymistä.

Kokemukseni mukaan ruokatunnin jälkeen ja kello 16 paikkeilla ihmisten ollessa kotimatkalla pääsee läpi tosi nopeesti, parissa minuutissa, jopa.

Kieltämättä tuo biisi on aika surkea.
Vaihdatin yhden telefinlandin liittymän Saunalahteen. Tipahtipahan sukulaisen lasku 120 :sta... 30 :n.

Mitä asiakaspalveluun tulee, niin netin kautta saa hyvin palvelun pelaamaan. Puhelimessa päässy läpi yleens 8 - 15minuutissa.


Helpoin, vaivattomin ja paras tapa olla yhteydessä asiakaspalveluumme on asiakaspalvelun yhteyssivusto (http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/) - ei tarvitse jonottaa ja vastauksen saa suoraan omaan sähköpostiin vaivattomasti.
/ Panu.

No, ei sitä ainakaan kauhean kiireellistä asiaa kannata lomakkeen kautta lähettää... Itselläni kaksi eri asiaa vailla vastausta, toinen lähetetty 26.2. ja toinen 28.2  >:(

26.2. lähetty lisäpalvelun irtisanomispyyntö edelleen käsittelemättä ja vastaamatta. No, onhan tätä kuuta vielä jäljellä...
Käyttäjätaso 2
Sen ajan kun joskus vielä näkis kun puheluihin vastattiin alta 10sec, tosin ei Saunalahdella ja asiakasmäärätkin oli sillon varmaan aika erilaisia.
:-Olen samaa mieltä että todella surkea palvelu. Kerran jopa eilen onnistui olemaan varattuna
kun soitin mutta sen jälkeen taas musiikkia 😠 Tänään olen taa aamusta asti yrittänyt soittaa
mutta TAAS MUSIIKKIA  ??? Pitäisiköhän vaihtaa operaattoria kun PALVELU EI PELAA ???
Tuntuu olevan kovasti ajankohtariippuvainen tuo jonotusaika.

Itse jonotin äsken pari minuuttia ja sain erittäin ystävällistä palvelua sen jälkeen. Kiitos siitä!  😃

Osallistu keskusteluun