Vastattu

Saunalahden asiakaspalvelu on *****estä

  • 6 tammikuu 2014
  • 20 kommenttia
  • 3841 katselukerrat

Miks mun pitää kirjottaa tänne saadakseni vastauksia?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anonymous 7 tammikuu 2014, 12:58

Onhan se puhelinnumero taas piilotettu turhan kauas, esimerkiksi: :(

http://asiakastuki.saunalahti.fi/yhteystiedot/

Tuolla sivulla

Asiakaspalvelu

Klikkaa tästä autamme sinua valitsemaan
nopeimman tavan ratkaista asiasi

 

Soita asiakaspalveluumme

Puh. 01019 0230 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Katso alkuperäinen viesti

20 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Moro ihansama. 

Kirjoitit asiakaspalvelua koskevan viestisi ennen kuin rohkaistuit kysymään merkityksellisemmän kysymyksen. Monimerkitykselliseen kysymykseesi voit saada monenlaisia vastauksia. Tässä alla muutama esimerkiksi:

 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vastaus_elämään,_maailmankaikkeuteen_ja_kaikkeen_muuhun_sellaiseen

http://www.lyricstime.com/irina-vastaukset-lyrics.html

 

:p

 

 
Miten Saunalahdelta voi saada alkeellisinta asiakaspalvelua? Asiakaspalvelusähköposti poistettu käytöstä automaattisen vastausilmotuksen mukaan ja mitään puhelinnumeroita paitsi jotain omaguru-2euroo-tunnis en ole löytänyt.
Onhan se puhelinnumero taas piilotettu turhan kauas, esimerkiksi: :(

http://asiakastuki.saunalahti.fi/yhteystiedot/

Tuolla sivulla

Asiakaspalvelu

Klikkaa tästä autamme sinua valitsemaan
nopeimman tavan ratkaista asiasi

 

Soita asiakaspalveluumme

Puh. 01019 0230 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Olen aivan samaa mieltä. Minulla on ongelmia sähköpostin kanssa ja vika ei todellakaan johdu minusta vaan tuntuu että Elisan ohjema käyttäytyy omituisessti tai sitten sinne on päässyt jokin pöpä. Asiakas palvelu vaan ilmoittaa tylysti että soita omaguru palveluu joka on maksullinen. Todella sieltä tämä palvelu mutta en minä tästä vielä luovuta katsotaan jos vaikka vielä jonnekin voisi jotakin kertoa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
ihansama kirjoitti:

Miten Saunalahdelta voi saada alkeellisinta asiakaspalvelua? Asiakaspalvelusähköposti poistettu käytöstä automaattisen vastausilmotuksen mukaan ja mitään puhelinnumeroita paitsi jotain omaguru-2euroo-tunnis en ole löytänyt.


Moi ihansama!
Asiakaspalvelun tosiaan tavoitat puhelimitse numerosta 010 190 230, tai jos haluat kirjoitella asiasi, sen voit tehdä OmaSaunalahden kautta.

Toki voit tännekin kertoa huolesi ja murheesi, Saunalahtea koskevilla lähdetään liikkeelle mieluiten.

Asiakaspalvelu vastailee täälläkin, meitä moderaattoreita täällä päivystelee arkisin muutamakin.
Ei mulla oo mitään Omasaunalahtea tai jos se on tehty mulle tiettämättäni ei mulla oo mitään tietoa miten ja millä tunnuksilla mä pääsen sinne. Haluaisin vain asiakaspalvelua. Mieluiten internetissä, kun puhelimeen ei kuitenkaan vastata ja se on auki mulle huonoina aikoina.

Joskus yksinkertainen ja toimiva on parempi kuin uudenaikainen ja moderni ja mitä ikinä. Tästä on niitä sanontojakin. Hyvin vaikea ymmärtää miksi sähköpostiasiakaspalvelusta on päätetty luopua täysin. Vähänku kiellettäs kävely, koska onhan meillä bussit ja metrot ja lentokoneet.

Nii ja aika kuvaavaa on et tein mun varsinaisestakin asiasta ketjun ja siin ei oo yhtään vastausta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
sl.asiakaspalvelu (at) saunalahti.com

Mukavaa päivän jatkoa !
Missä toi lukee?! 😮
Jee, mieletöntä asiakaspavelua. Viikko kulunut ja ei vastausta.
Minusta Saunalahden tuotteet ovat tosi huonoja. Nettiä olen käyttänyt jo vuosikymmeniä. Netti yhteyttä ei sää lähes joka toinen päivä. Asiakaspalvelun "asiantuntija" aina kysyy samat kysymykset ja antaa aina samat neuvot. Ainoa keino on tikku, josta saan yhteyttä kuin nytkin. Kerran kävi mies eikä osannut sanoa mitään järkevää. Ne ovat tosi heikkoja tai häpeämättömiä.
Edelleen odotan vastausta sähköpostiini.
Mikä se sun sähköpostiongelma on?

"tuntuu että Elisan ohjema käyttäytyy omituisessti" ei ihan vielä kerro yhtään mitään kellekään, mutta jos vaikka joku osaisi auttaa kun avautuisit vähän enemmän?
En käyttäisi aivan noin roisia kieltä mutta olen kyllä samaa mieltä.

Minullahan oli  ja on ongelma tuon Gigantin tilausvahvistuksen kanssa.

Sitä on käsitelty jossakin täällä mutta toisen artikkelin alla. Siihen sain vastaukseksi että ota yhteys omaguruun.

Siis vaikka saapunut posti kaappaa elisan sähköpostin niin se ei suuremmin elisaa/ saunalahtea kiinnosta. Nyt olen muuten huomannut että myös tradekan posti tekee kummallisia temppuja sähköpostiin. Mutta ei muiden firmojen. Olen kokeillut jälleen lähettää hankalaa postia neljän eri firman sähköpostiin ja vain Elisan postin kanssa on ongelmia.

Tulee mieleen että pitäisiköhän unohtaa koko Elisan sähköposti?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei!

Saunalahden asiakaspalvelu ei ole sen huonompaa tai parempaa kuin muidenkaan toimijoiden.

Kaikissa asiakaspalveluissa joutuu jonottamaan puhelimessa ja odottamaan vastausta kirjallisesti. Myöskin ongelmia mahtuu kaikkiin operaattoreihin. Näin ollen yleistys, että nimenomaan Saunalahden asiakaspalvelu olisi hanurista, ei pidä paikkaansa.

Mukavaa päivän jatkoa!
Käyttäjätaso 7
hpguru kirjoitti:
Hei!

Saunalahden asiakaspalvelu ei ole sen huonompaa tai parempaa kuin muidenkaan toimijoiden.

Kaikissa asiakaspalveluissa joutuu jonottamaan puhelimessa ja odottamaan vastausta kirjallisesti. Myöskin ongelmia mahtuu kaikkiin operaattoreihin. Näin ollen yleistys, että nimenomaan Saunalahden asiakaspalvelu olisi hanurista, ei pidä paikkaansa.

Valitettavasti päättelyketjusi ei toimi. Kukaan ei tainnut väittää, että Saunalahden asiakaspalvelu olisi huonompaa kuin muiden. Huonoa se voi olla ihan siitä huolimatta että muilla on sama (tai vielä huonompi) tilanne.
bar1 kirjoitti:
Mikä se sun sähköpostiongelma on?

"tuntuu että Elisan ohjema käyttäytyy omituisessti" ei ihan vielä kerro yhtään mitään kellekään, mutta jos vaikka joku osaisi auttaa kun avautuisit vähän enemmän?

En kyllä tajuu yhtään mistä puhut?! Elisalla ei oo mitään tekemistä mun asian kanssa.
hpguru kirjoitti:
Hei!

Saunalahden asiakaspalvelu ei ole sen huonompaa tai parempaa kuin muidenkaan toimijoiden.

Kaikissa asiakaspalveluissa joutuu jonottamaan puhelimessa ja odottamaan vastausta kirjallisesti. Myöskin ongelmia mahtuu kaikkiin operaattoreihin. Näin ollen yleistys, että nimenomaan Saunalahden asiakaspalvelu olisi hanurista, ei pidä paikkaansa.

Mukavaa päivän jatkoa!

Mitä sä oikeen sössötät?!
Yhä edelleen alkuperäinen kysymykseni makaa ratkaisua löytämättä tuol kolmannella sivulla. Sähköpostiini, jonka osotteen ylipäätään sain sain vasta kirjotettuani tänne ei oo tullu minkäänlaista vastausta.
Käyttäjätaso 4
ihansama kirjoitti:

Yhä edelleen alkuperäinen kysymykseni makaa ratkaisua löytämättä tuol kolmannella sivulla. Sähköpostiini, jonka osotteen ylipäätään sain sain vasta kirjotettuani tänne ei oo tullu minkäänlaista vastausta.


Jos ongelmasi koskee tuota multimediaviestiongelmaa, joka sinulla oli, niin neuvoisin sinua tarkistamaan laitteesi asetukset osoitteessa http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/92/. 🙂 Kun multimediaviestit eivät tule perille, ja tästä tulee ilmoitus tekstiviestitse, on kyse laitteesi asetuksista.
Niin samaa mieltä tuosta yläotsikosta! Luokattominta "palvelua" ikinä!

Osallistu keskusteluun