Heissan,
Soittelin tänään Saunalahteen ilmoittaakseni muuttuneesta kotiosoitteesta mihin jatkossa mahd. paperiposti pitäisi ohjata. Ei (tainnut) onnistua, tosin ei onnistunut multa netissäkään. Kuinka vaikeasta toimenpiteestä mahtaa olla kysymys?
Noh, heti puhelun jälkeen tuli tekstiviesti nrosta 18388 jossa pyydettiin osallistumaan asiakaspalvelukyselyyn. Johonkin kysymykseen vastattuani sain samasta 18388 numerosta kaksi viestiä "Tarkista palvelu.". Vetäisin tästä sen johtopäätöksen, että edes kysely ei ole toteutettu niin, että siihen voi vastata?
Edit: Nyt muuten tyttöystävän oma-SL sivulla lukee, että "Yhteystiedoista löytyi virheitä. Ole hyvä ja ota yhteys asiakaspalveluun.". Itselläni lukee vanhat tiedot, eikä sopimus- tai ADSL-sivulta löydy tietoa liittymän siirtymisestä, mikä sovittiin huomiseksi...
Asmunder