Kysymys

saunalahden kapulanvaihtoviikot

  • 24 helmikuu 2011
  • 12 kommenttia
  • 2543 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 11 kommenttia
hei,

kävimme avokille hommaamassa huawein ja uuden liittymän. Hän on Saunalahden vanha asiakas. Olisimme samalla käyttäneet kapulanvaihto-hyvitystä, mutta myyjä Treen keskustan Elisashopitissa kertoi, että kapulanvaihto koskee vain uusia asiakkaita, ja että "vanhoille asiakkaille ei järjestelmästä löyty ruksia" jolla kapulanvaihtohyvitys olisi mahdollinen

Ote kapulanvaihtoviikot -sivulta
"Kampanjaehdot: Hyvitämme käytetystä puhelimesta hyvityshinnaston mukaisesti vaihdossa uuteen 3G-puhelimeen, kuitenkin korkeintaan saman verran kuin uuden puhelimen käteishinta tai laitteen kustannus sopimusaikana. Laitteen tulee olla ehjä ja toimiva, ja sen mukana pitää olla toimiva akku. Yhtä puhelinta kohden voidaan kohdistaa enintään yksi käytetty puhelin. Hinnasto on voimassa 28.2. asti tai kunnes uusi hinnasto julkaistaan. "

Ote saunalahti.fi/kapulanvaihto -sivulta
"Hyvitämme käytetystä puhelimesta hyvityshinnaston mukaisesti vaihdossa uuteen 3G-puhelimeen, kuitenkin korkeintaan saman verran kuin uuden puhelimen käteishinta tai laitteen kustannus sopimusaikana. Laitteen tulee olla ehjä ja toimiva, ja sen mukana pitää olla toimiva akku. Yhtä puhelinta kohden voidaan kohdistaa enintään yksi käytetty puhelin. Käytettyjen puhelimien hyvityshinnasto on voimassa 30.9. asti tai kunnes uusi hinnasto julkaistaan."

Sen lisäksi, että päivämäärät ovat erilaiset näillä sivuilla, ei kummissakaan ehdoissa mainita mitään siitä että tarjous koskisi vain uusia asiakkaita.

Pyydän selvitystä asiaan, kiitos.

12 kommenttia

Ilmeisesti SL ei halua kommentoida asiaa?

Toivoisin selvitystä asiaan edelleen, kiitos.
Ei siinä tarvitse sen kummempaa selvitystä kun miten asia on jo sinulle esitetty. Jos haluat kapulanvaihtoviikkoa hyödyntää, otat kaikessa maailman yksinkertaisuudessa uuden asiakkuuden sille uudelle luurille ja liittymälle mitä halajat PISTE. Ei se oikeasti ole sen vaikeampaa.

Ei siinä tarvitse sen kummempaa selvitystä kun miten asia on jo sinulle esitetty. Jos haluat kapulanvaihtoviikkoa hyödyntää, otat kaikessa maailman yksinkertaisuudessa uuden asiakkuuden sille uudelle luurille ja liittymälle mitä halajat PISTE. Ei se oikeasti ole sen vaikeampaa.


Paitsi että mainonta on harhaanjohtavaa, koska asiasta ei mainita edes kampanjaehdoissa.

Paitsi että mainonta on harhaanjohtavaa, koska asiasta ei mainita edes kampanjaehdoissa.


No mutta mikä siinä sinua haittaa? Missä tuossa on nyt sinua johdettu harhaan? Teetkö henkilökohtaisen konkurssin tuon takia? En ymmärrä yhtään tuota sinun ongelman ydintä.
Mitä väliä sillä on onko se uusi kapula uudella asiakkuudella vai vanhalla? Samalla nimellähän se on silti, vain eri asiakasnumero ja eri tunnukset oma.saunalahteen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Paitsi että mainonta on harhaanjohtavaa, koska asiasta ei mainita edes kampanjaehdoissa.


No mutta mikä siinä sinua haittaa? Missä tuossa on nyt sinua johdettu harhaan? Teetkö henkilökohtaisen konkurssin tuon takia? En ymmärrä yhtään tuota sinun ongelman ydintä.
Mitä väliä sillä on onko se uusi kapula uudella asiakkuudella vai vanhalla? Samalla nimellähän se on silti, vain eri asiakasnumero ja eri tunnukset oma.saunalahteen.


On tuossa se hankaluus, että jos perheen lapsille ja vanhemmille halutaan 3G-palvelupaketit, jokaista varten tulee tehdä uusi asiakkuus. Lapsia ei siis kannata laittaa vaikka isän kanssa samalle asiakasnumerolle, vaan heidän liittymistään tulee eri laskut.

Jos tässä sitten asiakas haluaisi paperilaskut, jokaisesta perittäisiin se 95 snt.
Jamppaus, et nyt lainkaan ymmärrä.

En ole henkilökohtaisesti vaatimassa mitään. Ongelmana oli se, että jos(kun) päivitimme vanhan Saunalahden liittymään uuteen 3g-kytkylliseen, ei kapulanvaihtohyvitystä saanut. Jos olisimme ottaneet uuden liittymän uudella numerolla, kapulanvaihto olisi onnistunut. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, etteivät vanhat asiakkaat voi hyödyntää puhelimen kierrätysmahdollisuutta.

Mainonta on harhaanjohtavaa tältä osin, koska missään ei mainita että tarjous koskisi vain uusia asiakkaita.

Jos taas asia on niin, että vanhan saunalahden liittymän numeron olisi voinut vaihtaa uudelle asiakasnumerolle ja näin kiertää tuon hyvityksen vanhalle asiakkaalle, ei tätä shopitin myyjä meille ymmärtänyt kertoa, vaan oli itsekin kummissaan miksei vanhoille asiakkaille myönnetä vaihtohyvitystä.

Saimme kyseiseltä myyjältä pienen hyvityksen joka tapauksessa, raha tässä ei ole se mikä minulla on ongelmana, vaan se ettei kampanjaehdoissa tästä mainita ja että nyt meille jäi puhelin, jonka hyvin olisi voinut kierrättää.
Voisiko saunalahden edustaja vastata kysymykseeni?

Esitän sen uudelleen selkokielellä:

Onko kapulanvaihtoviikot -tarjous vain uusille asiakkaille? Jos on, miksei tästä mainita kampanjan ehdoissa tai missään mitään?

Odotan edelleen vastausta
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Voisiko saunalahden edustaja vastata kysymykseeni?

Esitän sen uudelleen selkokielellä:

Onko kapulanvaihtoviikot -tarjous vain uusille asiakkaille? Jos on, miksei tästä mainita kampanjan ehdoissa tai missään mitään?

Odotan edelleen vastausta


Hei dadaist,

kyllä Kapulanvaihtoviikot koskee myös niitä asiakkaita, joilla on jo Saunalahden liittymä, johon haluavat vaihtaa puhelimen tai vaihtoehtoisesti päivittää aikaisemman ilman puhelinta olleen liittymän. Pahoittelen, että sinulle on myymälässä väitetty toisin.
Käyttäjätaso 3
Asiakaspalvelua ~2kk viiveellä :D
Saattaa olla, ettei asia ole enää ajankohtainen :P

ps. silti hyvä, että tuli selvitettyä tämäkin, jos vaikka ensi kertaa varten tms..
Taas parin kuukauden viiveellä:) Ne hyvitykset on kyllä sellaiset, että mieluummin kauppaa puhelimen itse jossain muualla.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko muuten kukaan huomannut tämän hetkisten viikkojen suuntaa-antavaa hyvityshinnastoa jossain?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
http://www.kapulanvaihto.fi/

Osallistu keskusteluun