Otin huhtikuun alussa Stockmannin hullujen päivien tarjouksesta Saunalahden MobiiliLaajakaistaPaketti 384:n (6kk täydellä nopeudella, kolme kuukautta ilmaiseksi). Tilausvahvistus oli tehty myös tuolle paketille. Saunalahti on kuitenkin laskuttanut minua 1M paketin mukaan. Huonoksi onnekseni huomasin tuon vasta kolmannella laskulla.
Soitto aspaan: hyvittivät viimeisen laskun. Tilauksen tiedoissa ei näkynyt että liittymääni kuuluu kolme maksutonta, tuon kaveri lupasi lisätä liittymän tietoihin.
Kokonaan aspa ei kuitenkaan ylimääräisiä maksuja hyvittänyt ("asiakkaan vastuulla on tarkastaa laskunsa" - Saunalahdelle näköjään ei kuulu vastuu laskuttaa sopimuksen mukaisesti). Kokonaistappioksi jäi about yhden kuukauden lasku + 15 minuutin jonotusmaksu puhelimessa - se nyt on niin pieni etten viitsi lähteä pidemmälle riitelemään. Huono jälkimaku tästä(kin) kuitenkin jäi.
Muille varoitukseksi: Noiden tarjousetujen toteutuminen näköjään kannattaa seurata tarkkaan.
(Laitoin linkin tähän myös palautteeksi Stockmannille, jonka tarjouksena saunalahden kaveri liittymän minulle myi.)
Saunalahden laskut ja etujen toteutuminen näköjään kannattaa tarkistaa..
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Page 2 / 2
Saunalahden tapauksessa laskunpäiväys on yhtä kuin se milloin Saunalahti tai tämä alihankkija saa tulostettua laskun paperille. Eli käytännössä tämä on sama kuin vanha postileima kirjeessä. Tämä siksi että on vielä niitä fossiileeja jotka haluavat laskun paperilla, kuten minä.
Se että miksi lasku jo näkyy on siksi että lasku on jo muodostunut, mutta sen prosessointi vielä pidemmälle vie aikaa, mutta sen sähköinen versio on jo valmiina. Tämä kait on yksi syy miksi paperilaskusta halutaan eroon; saadaan laskun kiertonopeuteen/toimitusnopeuteen viikko pois nykyisestä nopeudesta. Mitäs veikkaat kauanko menee aikaa, kun tulostin pukkaa ulos 6,5 miljoonaa sivua 3,4 miljoonalle arkille? Taikka 1,9 miljoonaa sivua?
Se että miksi lasku jo näkyy on siksi että lasku on jo muodostunut, mutta sen prosessointi vielä pidemmälle vie aikaa, mutta sen sähköinen versio on jo valmiina. Tämä kait on yksi syy miksi paperilaskusta halutaan eroon; saadaan laskun kiertonopeuteen/toimitusnopeuteen viikko pois nykyisestä nopeudesta. Mitäs veikkaat kauanko menee aikaa, kun tulostin pukkaa ulos 6,5 miljoonaa sivua 3,4 miljoonalle arkille? Taikka 1,9 miljoonaa sivua?
Käyttäjätaso 1
Mitäs veikkaat kauanko menee aikaa, kun tulostin pukkaa ulos 6,5 miljoonaa sivua 3,4 miljoonalle arkille? Taikka 1,9 miljoonaa sivua?
Mulle oikeastaan aivan sama. Ei millään pahalla..
Hei,
luvatuista kampanjoista sekä niiden toteutumisesta kerrotakoon, että virheitä voi joskus tapahtua. Nämä virheet huomataan kontrolliajoissa tai asiakkailta tulevien yhteydenottojen perusteella ja tietysti myös korjataan. Mahdollinen virhe korjataan automaattisesti kaikille asiakkaille tai sitten korjaus tehdään asiakkaan omasta pyynnöstä asiakkaan ottaessa yhteyttä.
Jos laskusta on kysyttävää tai epäilette siinä olevan virhe, suosittelemme olemaan aina yhteydessä asiakaspalveluun, jolloin viomme yhdessä tarkistaa laskun sisällön. Helpoiten voi ottaa yhteyttä esim. suoraan oma.saunalahden kautta, jolloin viestiketju on nähtävissä ja seurattavissa.
edit: korjasin hassua kieltä ja täsmensin. t. Pekka / SL
luvatuista kampanjoista sekä niiden toteutumisesta kerrotakoon, että virheitä voi joskus tapahtua. Nämä virheet huomataan kontrolliajoissa tai asiakkailta tulevien yhteydenottojen perusteella ja tietysti myös korjataan. Mahdollinen virhe korjataan automaattisesti kaikille asiakkaille tai sitten korjaus tehdään asiakkaan omasta pyynnöstä asiakkaan ottaessa yhteyttä.
Jos laskusta on kysyttävää tai epäilette siinä olevan virhe, suosittelemme olemaan aina yhteydessä asiakaspalveluun, jolloin viomme yhdessä tarkistaa laskun sisällön. Helpoiten voi ottaa yhteyttä esim. suoraan oma.saunalahden kautta, jolloin viestiketju on nähtävissä ja seurattavissa.
edit: korjasin hassua kieltä ja täsmensin. t. Pekka / SL
Käyttäjätaso 1
Virheitä voi joskus tapahtua... Saunalahden laskutuksessa ne vaan ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Mutta kiitos kysymästä, asiani on jo kunnossa.. Tai siis uskon kun näen seuraavan laskun..
Page 2 / 2