Vastattu

Saunalahden puheluerittelyyn "Lataa" painike! Jäisi aikaa muuhunkin!

  • 11 joulukuu 2014
  • 1 kommentti
  • 693 katselukerrat

Hei!

Saunalahden slogan: "Jää rahaa muuhunkin!"

Mutta totuus on että Saunalahden asiakkaalla AIKAA ei enää muuhun jääkään

omien puheluerittelyiden lataamiseksi on käsitöinä avattava yli 20 alakohtaa puheluerittelystä!

Olen jo kuukausia sitten ehdottanut että ongelma korjataan pikaisesti,

sillä ei ole minkäänlaista asiakaspalvelua,

että helposti järkevällä tietoteknisellä ratkaisulla voitaisiin lisätä painike:

"Avaa koko erittely" tai "Lataa puheluerittely omalle koneelle" tms.

Nyt Saunalahti teettää asiakkaalla käsityönä sen,

että asiakas joutuu kuukauden puheluerittelyn nähdäkseen ja

kopioidakseen talteen avata yli 20(!) alakohtaa!

Katsoin kellosta tarkan ajan!

2 minuuttia 20 sekuntia vei aikaa avata esim. kesäkuun puheluerittelyn alakohdat avaetessa

ja odottaessa että seuraava linkki tulee avautuvien jälkeen esille! Alla oleva linkkihän aina "karkaa"

alemmas kun data alkaa latautua edellisen avatun linkin alle!

Tuollainen asiakassivuston koodaaminen on järjetöntä tietotekniikan kärkimaassa!

Tietotekniikka on tehty palvelemaan ihmistä ja asiakasta!

Miksi teettätte maksavalla asiakkaalla käsityönä yli 20 alalinkin avaamisen!?

Tuollainen "asiakaspalvelu" ei millään tavalla kunnioita maksavan asiakkaan aikaa ja elämää!

Kunnollisilla nettisivuilla on selkeä painike:

"Lataa" josta koko tiedoston saa yhdellä klikkauksella ladattua omalle koneelle!

Milloin hoidatte ongelman kuntoon?

Olen esittänyt asiallisen ja rakentavan parannustarpeen jo kuukausia sitten omien sivujen kautta asiakaspalvelulle, joka lupasi toimittaa ongelman tiedoksi asiasta vastaaville!

Nyt kun tulin lataamaan talteen loppuvuoden erittelyitä

joudun kuitenkin taas tekemään kaiken käsityönä!

Kuuden (6) kuukauden erittelyt alakohtineen vaati yhteensä 6 x n. 23 klikkaustaeli

yhteensä 138(!) alalinkin avaamista ja odottelua!

Kuka Saunalahti/Elisan sivuston koodaamisesta vastaa?

Ongelma on kerta kaikkiaan aika saada korjattua!

"Säästöä joka sekunti"  kuten laskun logossa todetaan!

Todellako?

Aikani viemeinen turhissa tietotekniikalla hoidettavasti olevissa rutiinitoimenpiteissä

ei todellakaan säästä vaan tuhlaa!

Ystävällisesti koodatkaa "Lataa puhelinerittely" -painike,

jolla erittelyn saisi omalla koneella talteen yhdellä klikkauksella nykyisten 23 klikkauksen sijasta!

Milloin ongelma on korjattu?

Kiitos!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Heather 16 joulukuu 2014, 09:53

  •   Mikäli tapahtumia (puhelut, tekstiviestit ym.) on erityisen paljon, voi puheluerittelyn lataamisessa tosiaan kestää hieman kauemmin. Kiitos kuitenkin palautteestasi, olen välittänyt sen eteenpäin! 🙂 En kuitenkaan uskalla luvata sitä, tullaanko tuota uudistusta tekemään tai millä aikataululla se tehtäisiin. Nyt ainakin toistaiseksi täytyy siis mennä vielä vanhalla puheluerittelyllä!

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 2
  •   Mikäli tapahtumia (puhelut, tekstiviestit ym.) on erityisen paljon, voi puheluerittelyn lataamisessa tosiaan kestää hieman kauemmin. Kiitos kuitenkin palautteestasi, olen välittänyt sen eteenpäin! 🙂 En kuitenkaan uskalla luvata sitä, tullaanko tuota uudistusta tekemään tai millä aikataululla se tehtäisiin. Nyt ainakin toistaiseksi täytyy siis mennä vielä vanhalla puheluerittelyllä!
  • Osallistu keskusteluun