saunalahden sähköpostista yms.

  • 3 toukokuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 174 katselukerrat

Sähköpostista katosivat vastaanottajien tiedot vasemmalta laidalta. Osoitekirja kuitenkin löytyy. Missä vika?

Sitten kritiikkiä. Miksi yhteydenoton pitää olla niin hemmetin vaikeaa? Tällekin palstalle piti keksiä taas uusi "nimimerkki", miksi Elisan tunnukset eivät riitä? Listallani on tällä hetkellä jo kolmekymmentä erilaista tunnusta ja salasanaa, ja kun niitä vielä pitäisi säännöllisin väliajoin vaihtaa, tehtävä on mahdoton.

Ilmeisesti yritykset eivät halua maksuttomia yhteydenottoja, joten tekevät sen mahdollisimman vaikeaksi. Kun viimeksi soitin omaguruun, asiakaspalvelija teki kaikkensa pitkittääkseen puhelua, ja lasku pienen mutta minulle tärkeän asian hoidosta tuli maksamaan melkein 60€. Digitaalisen maailman piti helpottaa elämää, mutta kyllä sen hallitseminen tavalliselle ihmisell on melkoinen tehtävä.

Tämä valitushan ei mitään auta, muttaa valitan silti. Siinä vaiheessa kun vaihtaa operaattoria, yrityksen kiinnostus kyllä herää. Tulee sen sata yhteydenottoa. Nuoret varmaan pärjäävät, mutta tällaiselle eläkeikäiselle on melkoisen haastavaa silloin kun tulee joku ongelma.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Sähköpostista katosivat vastaanottajien tiedot vasemmalta laidalta. Osoitekirja kuitenkin löytyy. Missä vika?

Sitten kritiikkiä. Miksi yhteydenoton pitää olla niin hemmetin vaikeaa? Tällekin palstalle piti keksiä taas uusi "nimimerkki", miksi Elisan tunnukset eivät riitä?


Kyllä tänne Palstalle voi kirjautua Elisa tunnuksilla , mutta jos niitä ei ole voi myös luoda erillisen Palsta-tunnuksen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Käytätkö postiasi Webmailissa vai jollakin sähköpostiohjelmalla? Webmailissa ainakin pääsee suoraan osoitekirjan kautta valitsemaan yhteystiedon jolle haluaa viestiä kirjoittaa. 🙂 Milloin olet ongelman havainnut?

Osallistu keskusteluun