Kysymys

Saunalahti k*settaa taas..

  • 15 huhtikuu 2012
  • 42 kommenttia
  • 2415 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kannelmäen Prismassa on Saunalahden myyntipista. Siellä myydään (hienolle liitutaululle kirjoitetussa tarjouksessa) pakettia, jossa voi puhua lähes rajattomasti Elisa-verkon liittymiin ja sisältää mobiililaajakaistan hintaan 4,90€/kk. Otinoa tuollaisen paketin helmi-maaliskuun vaihteessa. Kappas kun oma.saunalahden mukaan minulla on nyt sitten Satakieli2000 liittymä ja mlk. Hinta onkin muuttunut: ensin veloitus oli 2,90+4,90€/kk. Kun huomautin asiasta, sain vastauksen, että tuo 2,90€ on tullut vahingossa ja että se hyvitetään erikseen laskullani vuoden 2012 loppuun asti, jolloin hinta onkin tuo 2,90+4,90€/kk. Yritin useaan kertaan vääntää rautalangasta, ettei tarjouksessa ole mitään mainintaa asiasta ja että myyjäkään ei tullut tuollaista maininneeksi, sain vastauksen, että Prismassa on virhe. Vääntelin lisää rautalankaa ja siirryin ratakiskoon... Mikään ei auttanut, mutta eipä muuttunut myöskään tuo harhaanjohtava mainos Prismassa vaan pakettia myydään vielä nytkin ko. pisteessä hintaan 4,90€/kk. Ei mainintaa "hinnan korotuksesta" tai 12kk alennuksesta. Pöhköin asiakaspalvelun tyyppi kertoi jopa, ettei kyseessä ole määräaikainen liittymä ja että voisin irtisanoa sen koska vain (KAPPAS! Enpä tajunnutkaan...). Parasta oli, että sama pöhkö kertoi minulle, ettei asiakaspalvelu voi sille mitään, jos myyntipiste ei korjaa mainontaansa. Niinpä.. Se on kuitenkin Saunalahden oma piste... Kukas sille sitten voi?

Lopulta soitin asiakaspalveluun. Pääsin kuin ihmeen kaupalla heti läpi, mutta aspan setä ratkaisi ongelmani laittamalla minut jonoon (kesken lauseen). Soitin uudestaan ja toinen setä kertoi, että kyllä tuon hinnan pitäisi olla niin kuin on Prismassa sovittu. Hän lupasi tsekata asian ja pyysin siitä sähköpostitse vahvistuksen. Sain kuin sainkin sen, mutta siihen oli kopioitu nuo virheelliset tiedot:

Hei,
Tässä on puhelinnumeron 0XXXXXXXXX liittymätyyppi ja hinnat.

Satakieli 2000 liittymätyyppi, vuoden kuukausimaksut 0 euroa/kk.(Kampanjan jälkeen 2,90 euroa.)

Mobiililaajakaista Mini, hinta 4,90 euroa/kk.Jep. Olenkohan vähän tyhmä kun en ymmärrä, mutta siellä Prismassa ei vaan ollut tuollaista "pakettia" myynnissä. Tänään sain sieltä jopa kouraani mainoksen, jossa on tuo 4,90€/kk:


42 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Saunalahdelta soitteli herra, joka pahoitteli kampanjan epäselvyyttä JA ENNENKAIKKEA OLI ENSIMMÄINEN SAUNALAHDEN (ja jottei kellekään tulisi paha mieli niin ELISAN) edustaja, joka sanoi, että mainonnassa on selkeä VIRHE...

Sitä tosin tuskin saa kirjallisena mihinkään sieltä suunnalta, mutta "sisäisen asiakaspalautekoulutuksen ja sopimuksen varmentamisen vuoksi 😉 " puhelu on tallennettu, joten löytyy tuo "mustana valkoiselta".

On se jännä, että Elisalla on edelleen "kriisiviestintä" niin hukassa.. Nythän tapa on edelleen sama kuin aiemminkin:

1. Jokin menee pieleen.

2. Kiistetään minkään olevan pielessä.

3. Myönnetään mahdollinen epäselvä asia, mutta kiistetään virhe.

4. Syyllistetään ja/tai epäillään asiakasta.

5. Kiistetään virhe varmuuden vuoksi uudestaan.

6. Kiistetään vielä kerran.

7. Annetaan ymmärtää, että ehkä virhe onkin olemassa, mutta se on mitätön pikku juttu.

8. Yritetään vielä kerran kiistää, josko asiakas ei enää jaksaisi valittaa.

9. Vähätellään asiaa uudestaan.

10. Myönnetään virhe, mutta ei missään tapauksessa julkisesti.

11. Annetaan ymmärtää, että tästä on opittu jotain.

12. Odotetaan kuukausi pari ja ryssitään uudestaan. Palataan kohtaan yksi.

Nytkin.. Jos vaan olisi asiakaspalvelu hoitanut asian fiksusti ja soittanut muutaman puhelun (jos ei itsellään valtuuden riitä) ja laittanut sen "alennuksen" jatkumaan toistaiseksi. Vaikka olisin pitänyt liittymätyypin voimassa kolme vuotta olisi Elisan "tappio" ollut (24kk x 2,90€) yhteensä 69.9€. Mitä maksoi se, että laitoin kaikki liittymät numeronsiirrolla menemään Tele Finlandille ja myyjä soitteli perään ja antoi kaikkiin liittymiin puheaikaa ja vähän extranettiäkin samaan hintaan. Jo esimerkiksi 4 x 100min x 24kk = vähintään 633€ + se netti erikoishintaan + aspan työtunnit + negatiivinen kirjoittelu netissä... Eli tosi kannattavaa. Kyse ei voi olla mistään muusta kuin systemaattisesta kusettamisesta, sillä ehkä yksi 30 asiakkaasta jaksaa valittaa asiasta.

Mistä näitä senttejä oikein tulee...? :smileyhuh:
Käyttäjätaso 1
Saippua kirjoitti:
Hei,

tarjouslipuketta on jaettu nimettyjen myyntipisteiden (3 myyntipistettä) yhteydessä ja valitettavasti lipuke on ollut puutteellinen hinnoittelun voimassaolon osalta. Hinnoittelun voimassaoloa (12kk) ei ole tarkoituksenhakuisesti piilotettu, vaan ajatuksena on ollut, että myyjä avaa tarjousta asiakkaalle. Liittymä ei tosiaan ole määräaikainen ja liittymätyyppiä voi vaihtaa tarjousaikanakin.

Tieto kampanjasta ja sitä tarjoavista myyntipisteistä ei ole tavoittanut asiakaspalveluamme ja tämän vuoksi tieto on ollut ristiriitaista.

Parannamme ohjeistusta tällaisten lipukkeiden osalta vastaisuuden varalle, jotta tulevaisuudessa tällaisilta sekaannuksilta vältyttäisiin. Pahoittelen vielä kovasti mahdollisesti aiheutunutta harmia.

Eli siis voin tehdä teidän kanssa sopimuksen ja jälkikäteen ilmoittaa, että perhana, mullahan ei olekaan rahaa maksaa laskuja. En mä sitä mitenkään tarkoituksenhakuisesti jättänyt kertomatta, mutta nimettyjen pankkien (3 kappaletta) tileillä ei nyt vaan ole fyffeä.

Pahoittelen aiheutunutta senttivajetta operaattorinne tilillä...
Käyttäjätaso 4
Moi Workaholic,

pahoittelemme kovasti, että myyjä ei ole kertonut riittävästi Satakieli 2000 -liittymän tarjouksesta. Kyseessä on tosiaan kampanja, jossa Satakieli 2000 -liittymän kuukausimaksu on ilmainen 12 kuukauden ajan. Tällöin sinulta veloitetaan kuukausimaksu ainoastaan Mobiililaajakaista-lisäpalvelusta. 

Tarjous on joka tapauksessa edullinen, eikä mikään estä sinua muuttamasta liittymätyyppiä nykyisen kampanjan päättyessä. Varmasti tuolloin on taas jo uudet tarjoukset olemassa! :)

Asiasta on mennyt joka tapauksessa palautetta eteenpäin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Anteeksi Hyvis, oli väärä sanavalinta tuossa kohtaa.

Edit.... "viisastelu"-sanan kohdalla oikeampi olisi voinut olla "toistaminen"

en minä loukkaantunut enkä ole asettamassa itsenäni muita ylemmäksi, virhe tuli omassa sanavalinnassani joka tässä kohtaa sai asiassa väärän vivahteen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Kuluttajavirasto voi olla asiasta hieman eri mieltä, eli eikös mitä asiakkaalle on myyntitilanteessa kerrottu on pidettävä voimassa.

Tämä siis tarkemmin tapahtuneesta tietämättä. 
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Saippua kirjoitti:
Hei Workaholic,

olen toki tietoinen alkuperäisestä asiastasi ja pahoittelen edelleen kovasti asiaa. Viittasin edellisellä vastauksellani nimenomaan keskusteluun siitä, että käsitelläänkö Saunalahden asiat /palautteet / reklamaatiot Saunalahdella.

Mutta vieläkään ei Saunalahden edustaja voi myöntää että ovat olleet väärässä ja että korjaavat workaholicin laskutuksen ja poistavat hinnoittelun määräaikaisuuden.

Kuinka tämä voi olla näin vaikeaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Workaholic kirjoitti:
 Ja ei, älkää kukaan tulko kertomaan että kyllähän Panu...

Ai että kyllä mä muistelen lämmöllä niitä aikoja kun P.Lehti oli aktiivina foorumeilla ja sieltä sai aina "ison jehun" sanan asioihin kun epäselvyyksiä oli. Panuun sai tiukassa paikassa ottaa jopa suoraan yhteyttä jos ei normaalit keinot riittäneet ja sitten alkoi tapahtumaan ja turbolla.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Hyvis kirjoitti:
Workaholic kirjoitti:

Ihan normaalia toimintaa Saunalahdelta. Myöntäminen tarkoittaisi sitä, että kaikki muutkin, jotka ovat samaan tarjoukseen tarttuneet, jouduttaisiin kontaktoimaan ja virhe korjaamaan...

Tässä kannattaa muistaa, että yritystä nimeltä Saunalahti Group Oy ei ole enää olemassa. Se fuusioitui Elisaan vuoden vaihtuessa.


Totta on että Saunalahti on sulautunut Elisa-konsernin sopukoihin  MUTTA  suuri yleisö tuntee ja tietään tuon asianjo ehtuudestaan ja kansan suussa nimi Saunalahti tulee säilymään kuten Elisan mainommassakin.

Tuollainen viisastelu  että Saunalahti nimitystä yritystä ei ole, on mielestäni turhaa viisastelua ainakin tämän tyyppisen keskustelun tiimoilta.

Uskoisin että vähintään 98% näitäkin kirjoituksia lukevista tietävät tuon asian.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hyvis kirjoitti:
Tässä kannattaa muistaa, että yritystä nimeltä Saunalahti Group Oy ei ole enää olemassa.

Pelkkä Saunalahti (ilman Grouppia perässä) on kuitenkin edelleen virallinen aputoiminimi Elisa Oyj:lle.
Käyttäjätaso 1
Kyseessä on Saunalahden oma myyntipiste ja asiakaspalvelu vakuutti, että myyntipisteellä on vain "hieman puutteelliset tiedot" eli asia on kuulemma heidän puoleltaan kunnossa ja että hinta nousee tammikuussa. Muuta vaihtoehtoa ei kuulemma ole.
Käyttäjätaso 1
Optio kirjoitti:
Mitä sinulle on laskulla laskutettu?




Jos siellä on laskutettu näin niin silloinhan se on tarjouksen mukainen, ellei niin lasku on virheellinen :

Liittymän kk maksu     2,90

Mobiililaajakaista        4,90

Ja jossakin kohtaa sitten pitäisi näkyä hyvitys 2,90 eli laskun loppusumma olisi 4,90

Elisan laskutussysteemeissä on "kummallisuuksia" ja toisinaan vaikeasti tajuttava, jos noin voi sanoa, mutta loppusumma ratkaisee. Myös tuon saamasi sähköpostin mukaan laskun loppusumma (ellei puheluja ole yli sovitun tai txt-viestejä) pitää olla 4,90 euroa, näin minä piikkilangan vääntäisin...:smileycool:

Elisan laskutussysteemissä on todellakin kummallisuuksia, mutta mielestäni tuo on silti väärin kirjattu, sillä mainoksessa lukee yksiselitteisesti 4,90€/kk. Sisältää netin. Sinällään aivan sama, kirjaavatko laskulle sitten tuon 2,90 ensin plussaksi ja sitten miinukseksi, mutta missään ei lue, että tuo miinuspuoli jää pois 1.1.2013. Niin paitsi asiakaspalvelun sähköpostissa...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Optio kirjoitti:Tuollainen viisastelu  että Saunalahti nimitystä yritystä ei ole, on mielestäni turhaa viisastelua ainakin tämän tyyppisen keskustelun tiimoilta.

Uskoisin että vähintään 98% näitäkin kirjoituksia lukevista tietävät tuon asian.


Juuri tässä ketjussa tuo prosentti tipahtaa muuten roimasti, jos mukana on yksikin, joka ei tuosta fuusiota tiedä. ;)

Mutta sitten asiaan. Mikä siinä on, että usealla on tapana syyttää ja tyrmätä sitä, joka oikaisee virheen? Onko se sitä, ettei halua myöntää olleensa väärässä? Tuo mainitsemasi "viisastella" tarkoittaa mielestäni sitä, että ihminen haluaa tuoda esille olevansa toista "viisaampi" tai jotenkin ylempi. Näin ei ole ainakaan tässä tapauksessa, sillä kyse oli oikaisusta.

Näitä sanojen merkityksiä voisi tietysti pohtia enemmänkin, mutta toivottavasti tässä tuli selväksi, miksi tuon viestin kirjoitin.

Anteeksi, että se loukkasi. Se ei ollut tarkoitus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kannelmäen prisman tarjouslipukkeista "yritysjärjestelyihin, ilimankos ei "vanha" enää täältä taho haluamaansa löytää millään :):smileyrolleyes:
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Mitähän tuon jaettavan etiketin takapuolella lukee sillä kuululla pienellä präntillä vai lukeeko siellä mitään...:smileycool:

Niin ja katsoitko tarkasti ettei siinä mikä oli aamulla asetettu pöydälle, mahdollisesti ilmavirran kaatamassa tai lattialle pudonneessa juuri sillä hetkellä kun asioit, pienessä kyltissä  ollut mainintaa että kuukausimaksu 0€  voimassa 12 kk, sekin riittää kuluttajavirastolle...;)

Markkinointimiehet osaa noi juitsut ja ostaja on aina väärässä puhelikaupoilla varsinkin.

Ja vielä se että asiakkaan maksettavaksi tuleva kai lienee lopulta oikea summa jos oikein ymmärsin, ainoastaa tuo että siellä on laskutettu 2,90 mutta laskun lopussa sitten hyvitetty ja siitä nyt käydään riitaa.
Käyttäjätaso 1
Saippua kirjoitti:
Moi Workaholic,

pahoittelemme kovasti, että myyjä ei ole kertonut riittävästi Satakieli 2000 -liittymän tarjouksesta. Kyseessä on tosiaan kampanja, jossa Satakieli 2000 -liittymän kuukausimaksu on ilmainen 12 kuukauden ajan. Tällöin sinulta veloitetaan kuukausimaksu ainoastaan Mobiililaajakaista-lisäpalvelusta. 

Tarjous on joka tapauksessa edullinen, eikä mikään estä sinua muuttamasta liittymätyyppiä nykyisen kampanjan päättyessä. Varmasti tuolloin on taas jo uudet tarjoukset olemassa! :)

Asiasta on mennyt joka tapauksessa palautetta eteenpäin.


Missä lukee, että kyseessä on 12 kk rajoitus? Miksi edes tuossa painetussa mainoksessa ei ole pientäkään pränttiä asiasta?
Käyttäjätaso 1
Optio kirjoitti:
Mitähän tuon jaettavan etiketin takapuolella lukee sillä kuululla pienellä präntillä vai lukeeko siellä mitään...:smileycool:

Niin ja katsoitko tarkasti ettei siinä mikä oli aamulla asetettu pöydälle, mahdollisesti ilmavirran kaatamassa tai lattialle pudonneessa juuri sillä hetkellä kun asioit, pienessä kyltissä  ollut mainintaa että kuukausimaksu 0€  voimassa 12 kk, sekin riittää kuluttajavirastolle...;)

Markkinointimiehet osaa noi juitsut ja ostaja on aina väärässä puhelikaupoilla varsinkin.

Ja vielä se että asiakkaan maksettavaksi tuleva kai lienee lopulta oikea summa jos oikein ymmärsin, ainoastaa tuo että siellä on laskutettu 2,90 mutta laskun lopussa sitten hyvitetty ja siitä nyt käydään riitaa.

Jaetun paperin takana on toinen täysin erillinen tarjous. Sama tarjous ilman tuota S-ryhmän lahjakorttia on seissyt samassa liitutaulussa myyntipisteessä jo yli kahden kuukauden ajan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Heh,,, okei eli sieltäkään ei siis selvennyt tuo 12 kk raja.

No tuo vitsinä heittämäni kuvitelma noista muista vaihtoehdoista sit jää ilmaan ja ehkä he sen keksivät jos asia etenee oikeusasteisiin. Jotenkin pieni ihminen jää aina mopen osalle.
Käyttäjätaso 1
Eipä ole asiakaspalvelijoita enää kuulunut...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Optio kirjoitti:
Anteeksi Hyvis, oli väärä sanavalinta tuossa kohtaa.

Edit.... "viisastelu"-sanan kohdalla oikeampi olisi voinut olla "toistaminen"

en minä loukkaantunut enkä ole asettamassa itsenäni muita ylemmäksi, virhe tuli omassa sanavalinnassani joka tässä kohtaa sai asiassa väärän vivahteen.

Eipä mitään, tuleehan näitä. Tarkoitin, että usein tuolla viisastelulla tarkoitetaan sitä, että se toinen yrittää korottaa itseään. Siis se "viisastelija". Tuo niinkuin alitajuisesti on useamman mielessä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
hvihavai kirjoitti:
Kuluttajavirasto voi olla asiasta hieman eri mieltä, eli eikös mitä asiakkaalle on myyntitilanteessa kerrottu on pidettävä voimassa.

Tämä siis tarkemmin tapahtuneesta tietämättä. 


Tässä käsityksessä olen itsekin ja taitaapa tästä pari oikeusjuttuakin olla jossa näin on tuomittu. Tämä ainakin monessa muussa paikassa on myös normaali toimintatapa, mutta oman kokemukseni mukaan Elisalla ei. Jos myyjä on johtanut harhaan myyntitilanteessa (tahallisesti tai tahattomasti), saat kyllä tapella niin maan prkleesti että pääset edes irti sopimuksesta jota tehdessä sinulle on annettu vääriä tietoja sopimuksen ehdoista.
Käyttäjätaso 4
Hyvis kirjoitti:

Workaholic kirjoitti:



Tässä kannattaa muistaa, että yritystä nimeltä Saunalahti Group Oy ei ole enää olemassa. Se fuusioitui Elisaan vuoden vaihtuessa.


  Miten se mahtaa liittyä siihen, ettei asioita hoideta kunnolla? Niin paitsi että ongelmia ei aikanaan ollut ennen kuin Elisa-kytkös syntyi. Vai vihjaatko, että asiat olisivat nyt paremmin kuin ennen fuusiota?


Sillä tavalla liittyy, että olemattoman (=Saunalahden) päälle ei kannata enää tämän hetken ongelmia kaataa. Eli tämän päivän palautteet Elisalle.

Yhteistyö Elisan kanssa alkoi silloin lähes kymmenen vuotta sitten. En kyllä löisi vetoa sen puolesta, etteikö Saunalahden Serverin ja Jippii Groupin aikoina ollut ongelmia. Mutta en tosiaan muista mitään yksittäisiä suurempia asioita. Omalla kohdalla lankaverkon modeemi- ja ISDN-yhteyksien kanssa piti säädellä. Mutta kun ne toimi, niin mitään ongelmia ei ollut. GSM-liittymien myynti viivästyi alussa luvatusta ja kaikki ennakkoon varatut puhelinnumerot eivät pysyneet järjestelmässä varattuina, vaan menivät uusjakoon. Myyntibonusten saaminen jälleenmyyjille oli alussa "hieman" hankalaa muiden operaattoreiden toimintatapoihin verrattuna.

Mutta sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. :)



Moi,

Saunalahden tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä asioissa voi ja pitääkin toki edelleen olla yhteydessä suoraan Saunalahteen. Ensisijaisesti asiat kannattaa selvittää asiakaspalvelumme kanssa, jonka kautta myös mahdolliset palautteet välitetään eteenpäin.

Ohessa yhteystiedot: (jotka löytyvät myös osoitteesta http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/300/yhteystiedot/ )

Asiakaspalvelu:

(09) 4243 0456

Yhteydenotto sähköisesti:

https://www.elisa.fi/saunalahti/yhteydenotto/ tai web.gsm@saunalahti.com

Postiosoite: Saunalahti, PL 8, 00061 ELISA
Kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä ja pyytää esimiehen soittamaan sinulle. Jos asia ei vieläkään ratkea, kannattaa tutustua kuluttajaviraston nettisivuihin ja tarvittaessa soittaa kuluttaja-asiamiehelle. Sieltä saa neuvoja. 

Koska mielestäni tuo on virheellinen mainos, kuluttaja on oikeutettu reklamoimaan asiasta. 

Taitaa nykyinen asiakaspalvelusysteemi olla outo. Eikös siellä kuulu olla sellaisia ihmisiä töissä, jotka osaavat asiansa ? vai onko saunalahdella samanlainen systeemi kuin dna:lla, että aspa:n puhelut menevät puhelinpalvelukeskukseen, jossa voi vastata jopa juuri aloittanut työntekijä ? Silloin ei voi olla tieto/taito vielä ihan parhaimmasta päästä..

Toivottavasti ketjun aloittaneen asia selviää.. 
Käyttäjätaso 4
Hei,

tarjouslipuketta on jaettu nimettyjen myyntipisteiden (3 myyntipistettä) yhteydessä ja valitettavasti lipuke on ollut puutteellinen hinnoittelun voimassaolon osalta. Hinnoittelun voimassaoloa (12kk) ei ole tarkoituksenhakuisesti piilotettu, vaan ajatuksena on ollut, että myyjä avaa tarjousta asiakkaalle. Liittymä ei tosiaan ole määräaikainen ja liittymätyyppiä voi vaihtaa tarjousaikanakin.

Tieto kampanjasta ja sitä tarjoavista myyntipisteistä ei ole tavoittanut asiakaspalveluamme ja tämän vuoksi tieto on ollut ristiriitaista.

Parannamme ohjeistusta tällaisten lipukkeiden osalta vastaisuuden varalle, jotta tulevaisuudessa tällaisilta sekaannuksilta vältyttäisiin. Pahoittelen vielä kovasti mahdollisesti aiheutunutta harmia.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Saippua kirjoitti:
Hei,

tarjouslipuketta on jaettu nimettyjen myyntipisteiden (3 myyntipistettä) yhteydessä ja valitettavasti lipuke on ollut puutteellinen hinnoittelun voimassaolon osalta. Hinnoittelun voimassaoloa (12kk) ei ole tarkoituksenhakuisesti piilotettu, vaan ajatuksena on ollut, että myyjä avaa tarjousta asiakkaalle. Liittymä ei tosiaan ole määräaikainen ja liittymätyyppiä voi vaihtaa tarjousaikanakin.

Tieto kampanjasta ja sitä tarjoavista myyntipisteistä ei ole tavoittanut asiakaspalveluamme ja tämän vuoksi tieto on ollut ristiriitaista.

Parannamme ohjeistusta tällaisten lipukkeiden osalta vastaisuuden varalle, jotta tulevaisuudessa tällaisilta sekaannuksilta vältyttäisiin. Pahoittelen vielä kovasti mahdollisesti aiheutunutta harmia.

Niin mutta ei ole selkärankaa myöntää selvästi olevan väärässä. Hyvä siinä on pahoitella, mutta korjatkaa nyt ihmeessä ketjun aloittajan laskutus ja sopimustiedot.
Käyttäjätaso 1
Saippua kirjoitti:
Moi,
Saunalahden tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä asioissa voi ja pitääkin toki edelleen olla yhteydessä suoraan Saunalahteen. Ensisijaisesti asiat kannattaa selvittää asiakaspalvelumme kanssa, jonka kautta myös mahdolliset palautteet välitetään eteenpäin.

Ohessa yhteystiedot: (jotka löytyvät myös osoitteesta http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/300/yhteystiedot/ )

Asiakaspalvelu:

(09) 4243 0456

Yhteydenotto sähköisesti:

https://www.elisa.fi/saunalahti/yhteydenotto/ tai web.gsm@saunalahti.com

Postiosoite: Saunalahti, PL 8, 00061 ELISA

Luitko ollenkaan alkuperäistä viestiä. Olen yrittänyt saada asiaa hoidettua asiakaspalvelun kautta, ilman että se etenee mihinkään. Ja mitä virkaa tuolla asiakaspalvelun välittämällä "palautteella" myyntipisteelle on, jos asiakaspalvelun vastaus on "että me emme täällä asiakaspalvelussa voi mitään jos myyntipiste..."

Osallistu keskusteluun