Kysymys

Saunalahti kokonaisuus

  • 23 helmikuu 2009
  • 4 kommenttia
  • 904 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Päätin tässä listata hyvät ja huonot puolet sekä osa-alueet jossa onnistuttu hyvin ja osa-alueet jossa parannettavaa.

Hyvät puolet:

* Edulliset puheluhinnat
* Elisan verkko
* Monipuolinen liittymävalikoima (mm. Totaali paljon puhuvalle, Eliitti liittymät)
* Kattava valikoima puhelimia
* Edulliset mobiililaajakaistat verrattaen samalla peittoaluetta muihin operaattoreihin
* Asiakkaille oma keskustelupalsta
* oma.saunalahti.fi palvelu

Huonot puolet:

* Asiakaspalvelun jonottamisen kesto, varsinkin kun Saunalahti on listannut vasteajat jotka ei pidä paikkaansa.
* Laskutuksessa epäselvyyksiä joita joutuu itse selvittelemään
* Hinnaston epäselvyydet, lähinnä Eliitti3G jupakka

Tämä on oma henkilökohtainen mielipiteeni asioista.
*

4 kommenttia

Käyttäjätaso 1

Päätin tässä listata hyvät ja huonot puolet sekä osa-alueet jossa onnistuttu hyvin ja osa-alueet jossa parannettavaa.

Hyvät puolet:

* Edulliset puheluhinnat
* Elisan verkko
* Monipuolinen liittymävalikoima (mm. Totaali paljon puhuvalle, Eliitti liittymät)
...


Pääkaupunkiseudulla verkko on ihan jees, mutta esimerkiksi tuossa Parikkalan pohjoispuolella tulee kyllä TS:n verkkoa ikävä...
Lyhyellä matematiikalla laskettuna Salmaster löysin seitsemän hyvää asiaa Saunalahdesta ja 3 kielteistä asiaa.

Kun itse mietin samoja asioita niin eipä tuohon mitään lisättävää löytynyt, minun on pakko myöntää että eliitti 3G-jupakka ei kosketa minua joten en ota siihen kantaa. Minulle riittävät gsm-puhelut.

Kokonaisuus jää kuitenkin reilusti plussalle.
Plussaa:

+ mietitääs....

Miinusta:

- Harhaan johtavat mainokset
- oma.saunalahti.fi jossa et voi hallitapalveluitasi esim irtisanoa.
- Asiakaspalvelu ja sen suhtautuminen
- Saunalahden suhtautminen asiakkaiden valituksiin

Plussaa:

+ mietitääs....

Miinusta:

- Harhaan johtavat mainokset
- oma.saunalahti.fi jossa et voi hallitapalveluitasi esim irtisanoa.
- Asiakaspalvelu ja sen suhtautuminen
- Saunalahden suhtautminen asiakkaiden valituksiin


rr kiittää ...

Osallistu keskusteluun