Kysymys

Saunalahti laskuttaa olemattomasta palvelusta

  • 13 syyskuu 2013
  • 3 kommenttia
  • 2524 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Sain tänään laskun Saunalahdelta, asiakasnumerolla 20xxx793. Laskussa oli virheellisesti palvelu jota en ole tilannut. Tarkistin aiemman laskun, jonka olin maksanut ja siinä oli sama juttu.

Soitin asiakaspalveluun josta jätettiin soittopyyntö laskutukseen. Naispuolinen laskutushenkilö soitti minulle tänään 13.9. klo 11:26 numerosta 010 2662246.

Selitin asian ja kerroin tilanteen. Hän kysyi että haluanko että virhelaskutus hyvitetään tässä laskussa vai tulevassa.

Kysyin että tämäkö on parasta mihin pystytte. Te laskutatte minulta virheellisesti ja parasta mitä tarjoatte on summan palautus?

Entä viivästyskorko? Te laskutitte minulta 5 sentin viivästyskoron, kun kerran maksoin laskuni 11 päivää myöhässä.

Entä puhelumaksu, jonka joudun maksamaan kun soitin asiakaspalveluunne?
Entä menetetty työaikani, jota tuhlaan kun selvitän teidän virheitänne? Olen yrittäjä, joten joudun maksamaan sen itse.

Mainitsin laskutushenkilölle samanlaisen tilanteen, jossa reilu puoli vuotta sitten käytin aikaani samankaltaisen virheen oikaisemiseen. Silloinkin kysymys oli Saunalahden tekemästä virheestä.

Kerroin että silloin huomioitiin myös se tosiasia että käytin omaa aikaani Saunalahden virheen oikaisemiseen ja minulle hyvitettiin asia laskussa. Hän sitten esitti että voisi hyvittää seuraavassa laskussa huikeat 5 euroa.

Sanoin että ei kiitos ja että aiemman tapauksen asiakaspalvelija pystyi parempaan. Hän ei sitä noteerannut, vaan kysyi haluanko hyvityksen tähän vai tulevaan laskuun.

Sanoin että haluan hyvityksen tähän laskuun ja haluan uuden laskun sähköpostiini.

Hän ihmetteli että enkö muka voi korjata laskua jonka sain. Siinä vaiheessa minulla keitti ja ilmoitin että EN.

Minun kuuluu saada lasku joka on oikein, eikä sa%&#na yliviivailla heidän virheitään. Ilmoitin myös että tulen irtisanomaan kaikki liittymäni, heti kun olen saanut uudet tilattua - toiselta operaattorilta.
Laskutushenkilö sanoi lähettävänsä uuden laskun ja puhelumme päättyi.

Sinä laskutushenkilö olet selvästi väärässä ammatissa tai ainakin toimenkuvassa. Minäkin maksan osan palkastasi. Hyvin pikkuriikkisen osan mutta kuitenkin.

Enää en halua maksaa. Harmi että ainakin osa kolleegoistasi on oikeasti asiakaspalveluhenkisiä ja arvostavat jopa minun pientä panostani työnantajansa tuloksessa.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Hmm kiitos palautteestasi, ompa ikävä tilanne osunut kohdallesi :(

Lisäisitkö tietoihisi asiakasnumerosi, tai lähetä se minulle yksityisviestillä. Haluan selvittää asian, jotta palaute saadaan kohdistettua oikeille tahoille sekä samalla voidaan varmistaa, ettei moista tilannetta pääsisi syntymään jatkossa esimerkiksi jonkun toisen asiakkaan kohdalla.

Haluaisitko keskustella asiasta vielä ihan puhelimitse kanssani?
Käyttäjätaso 3
https:///t5/Puheliittym%C3%A4t/Saunalahti-laskuttaa-kuukausimaksua-vaikka-liittym%C3%A4-on/m-p/306805#U306805
Käyttäjätaso 1
Sen verran haluan lisätä aloitukseeni, että minuun oltiin tänään yhteydessä Saunalahden puolelta. Asiaa pahoiteltiin ja pyritään vaikuttamaan että vastaava ei toistu kenenkään kohdalla. Hyvä niin.

Osallistu keskusteluun