Kysymys

Saunalahti Prepaid

  • 9 maaliskuu 2010
  • 3 kommenttia
  • 1128 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Hei!
Yritin tilata tänään prepaid liittymällä 9,20 maksavaa palvelua. Saldoa oli jäljellä vain 2,90 ja minulta veloitettiin 1,90 eli saldoksi jäi 1 euro. En saanut kyseistä palvelua ja rahat 1,90 hävisivät kuin tuhka tuuleen.
En pysty ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, kun en saa tunnuksia Oma saunalahteen.
Miten tämän asian kanssa tulisi toimia?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voisit ottaa yhteyttä Prepaid-asiakaspalveluun (09) 622 669 22 (avoinna arkisin klo 8-20, la klo 9-16.30, su suljettu)

Lisätietoa Saunalahti Prepaid -liitymästä on tuolla: http://saunalahti.fi/prepaid/ominaisuudet.php
Jatkona tähän sen verran, että Prepaid-liittymille ei ole oma.saunalahti.fi -hallintasivustoa laisinkaan käytössä. Koska liittymillä ei ole kiinteää sopimusta, ne eivät näy hallintasivustoilla laisinkaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Hei!
Yritin tilata tänään prepaid liittymällä 9,20 maksavaa palvelua. Saldoa oli jäljellä vain 2,90 ja minulta veloitettiin 1,90 eli saldoksi jäi 1 euro.
Sinnehän ne rahat häviää.... 😉 Tiedäthän lentävän lauseen,,,,, "mistä näitä senttejä...." Pörssiosakkeenomistajalle ne menee tuoton maksuun.

Sinä tilasit palvelun muuten kuin textiviestinä eli tuo 1,90 on ilmeisesti datasiirtomaksua.,,, että silleen se menee.... 😮

Osallistu keskusteluun