Vastattu

saunalhden laskut

  • 12 elokuu 2011
  • 5 kommenttia
  • 2028 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 39 kommenttia
Heippa mää en ymmärrä mitään mun nykyisistä saunalahden laskuista! Enkä tiedä onko minulla mahdollisesti jotain päällekkäisiä sopimuksia? Ei kyllä pitäisi olla! 😠 >:(
KAUSIMAKSUT
Puhelimen osuus 02.08.11 01.09.11 1 0 7.90
Saunalahti Norppa+ 24 01.08.11 31.08.11 1 23 0.66
MultiSIM Mobiililaajakaista + 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00
MLK Plus 6kk -50% 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00     mistä tämä alennus on ja mikä se on?
Mobiililaajakaista plus Nopsa 01.08.11 31.08.11 1 23 20.85
SaunaChat 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00   miten tämän saisi pois?
KERTAMAKSUT
Mobiililaajakaista plus Nopsa 01.07.11 01.07.11 2 23 -19.94   mikä tämä on?
Laskussa piti olla myös hyvitystä 9,51 kun olivat laskuttaneet liikaa viime kuussa, en kyllä löytänyt sellaista mainintaa mistään?
Siis kuinka kauan saan alennusta ja mitä tää koko homma tulee kuukaudessa maksamaan nyt ja kun alennukset loppuvat sekä mahdollisten korjausten jälkeen? ??? ???
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hkatarii 12 elokuu 2011, 11:55



Hei elzu,

rivit:
MLK Plus 6kk -50% 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00    mistä tämä alennus on ja mikä se on?  
Mobiililaajakaista plus Nopsa 01.07.11 01.07.11 2 23 -19.94   mikä tämä on?
ovat periaattessa samasta asiasta.

Ylempi rivi vain on se, joka näkyy myös Oma.saunalahden sopimuksissa. Alempi on se, joka tekee itse alennuksen laskulle.
Tuon rivin mukaan sinulla näyttäisi olevan tarjous MobiililaajakaistaPlus Nopsa-lisäpalvelusta kuuden kuukauden ajan.

Rivi SaunaChat 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00  miten tämän saisi pois? ilmoittaa, että sinulla on käytössäsi SaunaChat. Palvelun saat suljettua asiakaspalvelun kautta.

Jatkoa ajattelen suosittelen kokeilemaan Saunalahden laskutulkkia, jos se auttaisi ja jos apua ei löydy niin laittaa viestiä suoraan asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu kuitenkin näkee laskun ja sinun sopimukset samanaikaisesti niin osaavat tarkkaan kertoa muun muassa sopimusten keston ja näin edes päin.

Korjattu muotoilua / Katariina SL
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Hei elzu,

rivit:
MLK Plus 6kk -50% 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00    mistä tämä alennus on ja mikä se on?  
Mobiililaajakaista plus Nopsa 01.07.11 01.07.11 2 23 -19.94   mikä tämä on?
ovat periaattessa samasta asiasta.

Ylempi rivi vain on se, joka näkyy myös Oma.saunalahden sopimuksissa. Alempi on se, joka tekee itse alennuksen laskulle.
Tuon rivin mukaan sinulla näyttäisi olevan tarjous MobiililaajakaistaPlus Nopsa-lisäpalvelusta kuuden kuukauden ajan.

Rivi SaunaChat 01.08.11 31.08.11 1 23 0.00  miten tämän saisi pois? ilmoittaa, että sinulla on käytössäsi SaunaChat. Palvelun saat suljettua asiakaspalvelun kautta.

Jatkoa ajattelen suosittelen kokeilemaan Saunalahden laskutulkkia, jos se auttaisi ja jos apua ei löydy niin laittaa viestiä suoraan asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu kuitenkin näkee laskun ja sinun sopimukset samanaikaisesti niin osaavat tarkkaan kertoa muun muassa sopimusten keston ja näin edes päin.

Korjattu muotoilua / Katariina SL
Tässä ihmettelen miten näkyy nettisivuilla laskujen suoritus jos maksan sen oman pankin tililtä, mutta oma saunalahti sivuilla se on auki. Laitoin laskun tiedot  viitenumero, asiakasnumero, laskun numero. En vain hoitanut laskua saunalhden sivuilta, kun en löytänyt laskua avoimena kuin vasta sen jälkeen, kun olin sen jo maksanut nettipankin kautta. suljetaanko liittymäni nyt, kun lasku näkyy avoimena? Eräpäivä on 4.11. Olen sen kuitenkin maksanut ja suoritus on pankkini tiliotteessa tallessa.  :-  Laittaako saunalahden asiakaspalvelu minulle viestiä asiasta vai onko minun soitettava siitä? Lukeeko asiakaspalvelu tätä palstaa???
Käyttäjätaso 3
Jos tilinumero, viitenumero ja summa ovat oikein, niin suoritus kirjautuu muutaman arkipäivän viiveellä oma.saunalahden laskutietoihin. Laskun maksaminen viimeistään eräpäivänä riittää pitämään liittymän auki, vaikka suorituksen kirjaantuminen Saunalahden järjestelmään tapahtuukin viiveellä.

Jos jatkossa maksat laskun suoraan oma.saunalahdessa olevilla verkkomaksupainikkeilla, niin suoritus kirjaantuu välittömästi.
Hemmetti et sapettaa!!!! Miksi kaikki menee solmuun. Olen tehnyt omistussuhteenmuuotsilmoituksen oma.saunalahti sivuilla, koska minulla on monta asiakasnumeroa. En kumminkaan löydä paikkaa jossa voisin hyväksyä sen vaikka minulle tuli asiasta kirje kotiin ???? MISSÄ VIKA? Onko vika minussa, kun en löydä tilausta vai jossain muussa???? En halua maksaa palvelusta 10 euroa sen vuoksi, että se vaan postin kautta menee paperisena versiona perille. Tulee aika kalliiksi. HALOO!!!! Asiakasnumeroni on XXX, mutta en nähnyt siitä sellaista vahvistettavaa tilausta jossa tarvitsen verkkopankkitunnukset. Voisinko saada apua asiaan???? Jos homma ei onnistu netin kautta ilmaiseksi voitte unohtaa koko jutun. Asiakskirje on päivätty 23.11 2011.

Muokattu 28.11/ Asiakasnumero poistettu.
Käyttäjätaso 2

Hemmetti et sapettaa!!!! Miksi kaikki menee solmuun. Olen tehnyt omistussuhteenmuuotsilmoituksen oma.saunalahti sivuilla, koska minulla on monta asiakasnumeroa. En kumminkaan löydä paikkaa jossa voisin hyväksyä sen vaikka minulle tuli asiasta kirje kotiin ???? MISSÄ VIKA? Onko vika minussa, kun en löydä tilausta vai jossain muussa???? En halua maksaa palvelusta 10 euroa sen vuoksi, että se vaan postin kautta menee paperisena versiona perille. Tulee aika kalliiksi. HALOO!!!! Asiakasnumeroni on XXX, mutta en nähnyt siitä sellaista vahvistettavaa tilausta jossa tarvitsen verkkopankkitunnukset. Voisinko saada apua asiaan???? Jos homma ei onnistu netin kautta ilmaiseksi voitte unohtaa koko jutun. Asiakskirje on päivätty 23.11 2011.

Muokattu 28.11/ Asiakasnumero poistettu.


Omistussuhteenmuutos pyyntö on peruuntunut, koska omistussuhteenmuutosta ei ole hyväksytty 30 päivän sisällä. Voit aloittaa uuden omistussuhteenmuutoksen haluamallesi liittymälle Oma Saunalahti -palvelusi kautta. Tämän jälkeen hyväksyminen onnistuu kirjautumalla palveluun uudelleen verkkopankkitunnuksilla.

Osallistu keskusteluun