Kysymys

SaunaVisioon DVB-C kaapelikoteihin



Näytä ensimmäinen kirjoitus

205 kommenttia


siellä on scart tai molemmat, mulla tietysti molemmat valittuna, ei futaa.
Ja olet kokeillut molemmat scartit läpi?
Pistin eilen palautelomakkeella viestiä että haluaisin vaihtaa boksin uudempaan malliin.
Tuli automaattivastaus että varsinaisessa vastauksessa luultavasti kestää yli viikko.
Nyt, alle vuorokauden jälkeen tuli viesti että uusi tulee postitse :)

Pakko hehkuttaa välillä nopeaa vastausta, kun yleensä täällä on vain kitinää
pitkiksi venyneistä vasteista. Kiitos!

Ja kyllä - lopullisen tyytyväisyyteni ilmaisen vasta kun laite on kotona 😉

Pakko hehkuttaa välillä nopeaa vastausta, kun yleensä täällä on vain kitinää
pitkiksi venyneistä vasteista. Kiitos!


Jaahas sitä on kiilattu jonon ohi, itse lähetin saunavisio aiheisen kysymyksen 26.10 ja odottelen edelleen vastausta.

  Internet - tuotekysely

Viestisi on kirjattu Saunalahden asiakaspalvelun seurantajärjestelmään,
jossa sille on annettu käsittelynumero xxxxxxxxx. Viestien toteutunut
keskimääräinen käsittelyaika on tällä hetkellä: 4 arkipäivää.

************************************************************************
Arvoisa asiakkaamme! Olemme saaneet palveluumme tavallista enemmän sähköpostiviestejä.
Vastaamme lähettämääsi viestiin noin viikossa. Saamasi käsittelynumero
varmistaa, että viestisi tulee käsiteltyä ja saat vastauksen.

Jos asiasi on kiireellinen tai koskee laskua, jonka eräpäivä on umpeutunut
yli 14 pv sitten, olethan meihin yhteydessä puhelimitse 09- 4243 0456.
************************************************************************


Mikäli Sinulla on jo SaunaVisio ja haluat sen vaihtaa DVB-C-malliin, pyydämme ettet tekisi uutta tilausta. Tarjoamme mahdollisuuden vaihtaa mallia toukokuun loppupuolella kun laitteet ovat saapuneet.



Pitääkö tämä paikkansa?

Olen laittanut viestiä oma.saunalahdesta, mutta vastausta ei ole kuulunut pariin kuukauteen.


Itse vaihdatin käyttämättömän t-boksin c-versioon kesällä. Toimi muuten mallikkaasti mutta unohtivat aluksi lähettää sen c-boksin 😉 2min puhelinsoitolla se toki selvisi ja uusi boksi tuli viikossa... Oma käyttö ei tosin boksin puutteesta hirveästi häiriintynyt: käytän ainoastaan tuota Viihdekeskusta leffojen ja tv-sarjojen katsomiseen, live-telkkaria ei ole tullut seurattua viimeiseen kuuteen vuoteen aktiivisesti 😛
Uusi boksi tuli - edellinen oli antenniverkon ja tämä uusi tuplaviritinmallia. Mutta kun koitan käyttää SaunaVision palveluita, tulee "Login error"  ???

Mikä tähän auttaa? Ainoa mitä tekninen tuki osasi neuvoa, oli laitteen resetointi - ja eihän se auttanut.

Murrr! Auttakaa!

Osallistu keskusteluun