Kysymys

Sekaisin laskutuksista

  • 13 heinäkuu 2011
  • 3 kommenttia
  • 977 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Terve! Tässä vaihdoin hetki sitten liittymätyyppiä ex-otsosta (en muista nimeä) nykyiseen Otso liittymään ja otin puhelimen mukana. Sitten jäin odottelemaan ensimmäistä laskua joka oli 125euroa, soitin asiakaspalveluun ja selittivät, että on tullut kaksi laskua samassa laskussa, joten hyväksyin asian ja maksoin laskun. Puhelun aikana asiakaspalvelija huomasi, että mobiililaajakaistani ei ole "päällä", vaikka olen sellaisen tilannut jo liittymänvaihdon yhteydessä, sillä minulla oli sellainen jo edellisessä liittymässä. Äsken menin tylsyyttäni katsomaan puheluerittelyitä ja huomasin saavani jumalattoman laskun netin käytöstä, siltä ajalta, kun netti on ollut poissa? Tarviiko se tosiaan maksaa, kun olen netin halunnut ja se on jostain tuntemattomasta syystä ollut poissa? Myös alkoi ihmetyttämään Kesäkuun kohdalta puheluerittelyt, jossai eritellään mihin liittymään olen soitellut yms, ja olen saanut niistä kerrytettyä laskua, vaikka pakettiin kuuluu 3000min ja tekstiviestiä.

Toivottavasti saitte joku jotain selkoa, selvennän toki jos on kysyttävää.

Edit: puheluerittelystä näemmä puhuttu muissa topiceissa.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Terve! Tässä vaihdoin hetki sitten liittymätyyppiä ex-otsosta (en muista nimeä) nykyiseen Otso liittymään ja otin puhelimen mukana. Sitten jäin odottelemaan ensimmäistä laskua joka oli 125euroa, soitin asiakaspalveluun ja selittivät, että on tullut kaksi laskua samassa laskussa, joten hyväksyin asian ja maksoin laskun. Puhelun aikana asiakaspalvelija huomasi, että mobiililaajakaistani ei ole "päällä", vaikka olen sellaisen tilannut jo liittymänvaihdon yhteydessä, sillä minulla oli sellainen jo edellisessä liittymässä. Äsken menin tylsyyttäni katsomaan puheluerittelyitä ja huomasin saavani jumalattoman laskun netin käytöstä, siltä ajalta, kun netti on ollut poissa? Tarviiko se tosiaan maksaa, kun olen netin halunnut ja se on jostain tuntemattomasta syystä ollut poissa? Myös alkoi ihmetyttämään Kesäkuun kohdalta puheluerittelyt, jossai eritellään mihin liittymään olen soitellut yms, ja olen saanut niistä kerrytettyä laskua, vaikka pakettiin kuuluu 3000min ja tekstiviestiä.

Toivottavasti saitte joku jotain selkoa, selvennän toki jos on kysyttävää.

Edit: puheluerittelystä näemmä puhuttu muissa topiceissa.


Hei vehmis,

tosiaan puheluerittely ei ole suoraan lasku. Tuosta lisäpalvelun pois tippumisesta ja kesäkuun tiedonsiirtoveloituksista kannattaa olla vielä uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun, esimerkiksi oma.saunalahti.fi palvelun "Viestit asiakaspalveluun" lomakkeen kautta. Palstalla ei käydä asiakkaiden laskutus- tai sopimusasioita yksityiskohtaisesti läpi vaan pysytään yleisellä tasolla.


Terve! Tässä vaihdoin hetki sitten liittymätyyppiä ex-otsosta (en muista nimeä) nykyiseen Otso liittymään ja otin puhelimen mukana. Sitten jäin odottelemaan ensimmäistä laskua joka oli 125euroa, soitin asiakaspalveluun ja selittivät, että on tullut kaksi laskua samassa laskussa, joten hyväksyin asian ja maksoin laskun. Puhelun aikana asiakaspalvelija huomasi, että mobiililaajakaistani ei ole "päällä", vaikka olen sellaisen tilannut jo liittymänvaihdon yhteydessä, sillä minulla oli sellainen jo edellisessä liittymässä. Äsken menin tylsyyttäni katsomaan puheluerittelyitä ja huomasin saavani jumalattoman laskun netin käytöstä, siltä ajalta, kun netti on ollut poissa? Tarviiko se tosiaan maksaa, kun olen netin halunnut ja se on jostain tuntemattomasta syystä ollut poissa? Myös alkoi ihmetyttämään Kesäkuun kohdalta puheluerittelyt, jossai eritellään mihin liittymään olen soitellut yms, ja olen saanut niistä kerrytettyä laskua, vaikka pakettiin kuuluu 3000min ja tekstiviestiä.

Toivottavasti saitte joku jotain selkoa, selvennän toki jos on kysyttävää.

Edit: puheluerittelystä näemmä puhuttu muissa topiceissa.


Hei vehmis,

tosiaan puheluerittely ei ole suoraan lasku. Tuosta lisäpalvelun pois tippumisesta ja kesäkuun tiedonsiirtoveloituksista kannattaa olla vielä uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun, esimerkiksi oma.saunalahti.fi palvelun "Viestit asiakaspalveluun" lomakkeen kautta. Palstalla ei käydä asiakkaiden laskutus- tai sopimusasioita yksityiskohtaisesti läpi vaan pysytään yleisellä tasolla.


Estääkö jokin seikka asiakaspalvelijaa ottamasta asiasta selvää nyt, kun ainakin jotkin seikat on asiakkaasta selvillä. Se olisi sitä asiakaspalvelua! Ei se minullakaan aikanaan mobiilikaista ollut sovitusti päällä, onneksi huomasin sen pian. Soitin SL-asiakaspalveluun, siellä selitin asian. Asiakasapalvelija kysyi voinko odottaa kun hän selvittää asiaa, sanoin että voin. About 20min odottelin langalla, kunnes kyllästyin kun mitään ei kuulunut langalla ja katkaisin puhelun. Olin juuri lähdössä Elisa-shopittiin puimaan samaa asiaa, kun luuri piippasi ja ilmoitti että m-kaista on kytketty. Ensin oli kyllä pitänyt ottaa fi-pääte APN:sta pois. Että jos kerrankin asiakkaan ei tarvitsisi itse hoitaa asiaansa, joka ei hänestä johdu!!!


Terve! Tässä vaihdoin hetki sitten liittymätyyppiä ex-otsosta (en muista nimeä) nykyiseen Otso liittymään ja otin puhelimen mukana. Sitten jäin odottelemaan ensimmäistä laskua joka oli 125euroa, soitin asiakaspalveluun ja selittivät, että on tullut kaksi laskua samassa laskussa, joten hyväksyin asian ja maksoin laskun. Puhelun aikana asiakaspalvelija huomasi, että mobiililaajakaistani ei ole "päällä", vaikka olen sellaisen tilannut jo liittymänvaihdon yhteydessä, sillä minulla oli sellainen jo edellisessä liittymässä. Äsken menin tylsyyttäni katsomaan puheluerittelyitä ja huomasin saavani jumalattoman laskun netin käytöstä, siltä ajalta, kun netti on ollut poissa? Tarviiko se tosiaan maksaa, kun olen netin halunnut ja se on jostain tuntemattomasta syystä ollut poissa? Myös alkoi ihmetyttämään Kesäkuun kohdalta puheluerittelyt, jossai eritellään mihin liittymään olen soitellut yms, ja olen saanut niistä kerrytettyä laskua, vaikka pakettiin kuuluu 3000min ja tekstiviestiä.

Toivottavasti saitte joku jotain selkoa, selvennän toki jos on kysyttävää.

Edit: puheluerittelystä näemmä puhuttu muissa topiceissa.


Hei vehmis,

tosiaan puheluerittely ei ole suoraan lasku. Tuosta lisäpalvelun pois tippumisesta ja kesäkuun tiedonsiirtoveloituksista kannattaa olla vielä uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun, esimerkiksi oma.saunalahti.fi palvelun "Viestit asiakaspalveluun" lomakkeen kautta. Palstalla ei käydä asiakkaiden laskutus- tai sopimusasioita yksityiskohtaisesti läpi vaan pysytään yleisellä tasolla.


Lähinnä jotain kokemuksia täältä kautta hain. Otin tietysti yhteyttä "oikeaan" asiakaspalveluun. Liittymän vaihdon jälkeen ollut kaikenlaisia ongelmia puhelimesta lähtien, niin ihmetyttää nyt koko homma. Toivottavasti selviää.  😎

Osallistu keskusteluun