Vastattu

Sim-kortin aktivointi ei onnistu

  • 13 tammikuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 561 katselukerrat

Tein toiseen mobiililiittymääni eilen n. 24H sitten sim-kortin vaihdon ja aktiovoin sen OmaElisassa ohjeiden mukaisesti. Puhelinta on boottailtu ja verkkoon yritetty yhdistää manuaalisesti, mutta ei vain onnistu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LapinJuntti 13 tammikuu 2018, 17:39

Jos ei muu auta niin sitten täältä eteenpäin: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Jos ei muu auta niin sitten täältä eteenpäin: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Kiitos 🙂 Asia saatiin kuntoon. Otin yhteyttä asiakaspalveluun häiriöilmoituksen kautta.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Nonni, hyvä että hommat on hoidossa! 🙂

Osallistu keskusteluun