Vastattu

Simmin aktivointi

  • 28 marraskuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 330 katselukerrat

Ostimpa uuden puhelimen ja siihen ei sopinut vanha (tosi vanha) simmi. Sitä ei pystynyt edes leikkaamaan pinenmmäksi joten jouduin hakemaan "nano" simmin saunalahden poijilta Myyrmannista.
Kun aktivoin sen oma elisassa niin aktivoinnissa tuli ilmotus että maksaa 5€.
Kuitenkin pojat sanoi ettei se maksa mitään kun itse aktivoi sen oma elisassa.
Mitens on Elisan väki, maksaako myös itsepalvelu sen saman 5€?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 28 marraskuu 2017, 14:23

Tuosta SIM-kortin aktivoinnista menee OmaElisassa myös tuo 5e veloitus, pahoittelut mikäli myymälässä tämä on ilmaistu väärin 😞 Voin toki tarkistaa että onko sinulle laitettu vastaava hyvitys asiakkuudellesi valmiiksi kompensoimaan tuota ja mikäli ei ole niin laitan sinne sellaisen jos lisäät vielä asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään 🙂 Kuittaa tänne kun olet tuon tehnyt niin päästään tarkistamaan tilanne. Tämä siis sen vuoksi että sinulle oli ilmeisimmin tuo luvattu veloituksetta, niin tehdään se sitten toki niinkuin on sovittu 🙂
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuosta SIM-kortin aktivoinnista menee OmaElisassa myös tuo 5e veloitus, pahoittelut mikäli myymälässä tämä on ilmaistu väärin 😞 Voin toki tarkistaa että onko sinulle laitettu vastaava hyvitys asiakkuudellesi valmiiksi kompensoimaan tuota ja mikäli ei ole niin laitan sinne sellaisen jos lisäät vielä asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään 🙂 Kuittaa tänne kun olet tuon tehnyt niin päästään tarkistamaan tilanne. Tämä siis sen vuoksi että sinulle oli ilmeisimmin tuo luvattu veloituksetta, niin tehdään se sitten toki niinkuin on sovittu 🙂
Tuosta SIM-kortin aktivoinnista menee OmaElisassa myös tuo 5e veloitus, pahoittelut mikäli myymälässä tämä on ilmaistu väärin 😞 Voin toki tarkistaa että onko sinulle laitettu vastaava hyvitys asiakkuudellesi valmiiksi kompensoimaan tuota ja mikäli ei ole niin laitan sinne sellaisen jos lisäät vielä asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään 🙂 Kuittaa tänne kun olet tuon tehnyt niin päästään tarkistamaan tilanne. Tämä siis sen vuoksi että sinulle oli ilmeisimmin tuo luvattu veloituksetta, niin tehdään se sitten toki niinkuin on sovittu :)

Öööö siis mihin profiiliin ja miten sinne pääsee?
Käyttäjätaso 7
Öööö siis mihin profiiliin ja miten sinne pääsee?

Kun olet kirjautuneena Palstalle , niin klikkaa oikeassa yläkulmassa kuvakettasi/tunnustasi ja valitse pudotusvalikosta asetukset. Sieltä löytyy profiilisi ja kohta asiakasnumerolle.
Öööö siis mihin profiiliin ja miten sinne pääsee?

Kun olet kirjautuneena Palstalle , niin klikkaa oikeassa yläkulmassa kuvakettasi/tunnustasi ja valitse pudotusvalikosta asetukset. Sieltä löytyy profiilisi ja kohta asiakasnumerolle.


Ok. Kiitos.

Asiakasnumero lisätty.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Reiska7, sim -kortin aktivointi on nyt sinulle hyvitetty ja se näkyy seuraavalla muodostuvalla laskulla. 🙂
Reiska7, sim -kortin aktivointi on nyt sinulle hyvitetty ja se näkyy seuraavalla muodostuvalla laskulla. :)

Kiitos ja kumarrus.
Varmaan voitte viestittää niille liittymien myyjille etteivät harhauta asiakkaita jos itsepalvelu myös maksaa saman kuin heidän tekemänä.

Osallistu keskusteluun