Vastattu

Sopimuksen tila

  • 21 maaliskuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 1592 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Tilasin kolme toisiinsa kuuluvaa tuotetta. Kahden sopimuksessa lukee "Sopimusta ei avattu" ja kolmannesta sain jo ilmoituksen että se on toimituksessa.

Mitä tämä "Sopimusta ei avattu" tarkoittaa sopimuksessa, tarkoittaako se että tilaus ei ole jostain syystä hyväksytty lainkaan vai tarkoittaako se vain että tilaus näiden osalta odottaa tuotteitta koska niiden saatavuus on tällähetkellä heikko?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi TKooo 22 maaliskuu 2017, 13:09

Asia selvisi jo chatin kautta.

Vaikka nuo tilaukset näkyvät näin OmaElisan puolella, parempi status-info löytyi OmaSaunalahden puolelta.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kerrotko tarkemmin minkä palvelun osalta noin lukee niin on helpompi selvittää asia? 🙂

Jos otetaan esimerkkinä, että olet tilannut Viihteen, jossa lukee nyt että se on toimituksessa, sekä kaksi kanavapakettia niin ne eivät ole auki vielä sen takia, että Viihde ei ole sinulle vielä käytössäsi. 🙂
Asia selvisi jo chatin kautta.

Vaikka nuo tilaukset näkyvät näin OmaElisan puolella, parempi status-info löytyi OmaSaunalahden puolelta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Selvä juttu, hyvä että selvisi. :8

Osallistu keskusteluun