Kysymys

Sopimus muutui siitä mitä sovittiin puhelimessa

  • 25 helmikuu 2014
  • 15 kommenttia
  • 857 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Morjes

OLIN siirtymässä äitini kanssa Soneralla.2 vanhaa liittymää Saunikselta siirtynmässä ja yksi uusi Soneralta.

Noh kuitenkin pisti miettimään,kun Sonikselta luvattiin,että 4G toimii tällä alueella vaan eipä toiminut joten emme

sitten tahtoneet kyseiseen firmaan

Niin takaisin Saunalahdelle ja soitimme myyntinumeroon 0800-alkuiseen.

Siellä Suvi-niminen myyjä lupasi  megareilun n.10e/kksi hintaa ja saman 4g versiona 14.85e,snaoin että soitan myöhemmin uudelleen että onhan tarjous voimassa,KUN SOITAN UUDELLEEN.

Hän vastasi että on.

Soitin noh eipä ollutkaan vaan tuo megareilu 14,85e 3g liittymätyypillä oli se mitä he tarjosivat,suvin mukaan väärinkäsitys.

Mitä tää tällänen on?

Hyvä asiakaspalvennu.Mitä tehdä?

yst.terv

LUOTTOasiakkaanne:)

15 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Kyllähän tässä on nimenomaan tuosta kyse, mistä itsekin kirjoitit, eli väärinkäsityksestä.

MegaReilua ei ole mahdollista saada 10€/kk -hintaan, eikä MegaReilu 4G:tä 14.85€/kk hintaan.

Tarjoukset on nähtävillä myös täällä: https://kauppa.saunalahti.fi/#!/matkapuhelinliittymat

Kalliitahan nuo ei missään nimessä ole noilla oikeilla hinnoillaankaan, eli ei muuta kuin tilaamaan vaan!
Käyttäjätaso 3
ei ainakaan minun puolelta vääriin käsityksestä nimittäin KUULOANI EN OLE MENETTÄNYT :)

he tekivät tämän tarjouksen jostain tiskinalta tämä 14.85e megareiluun,koska olin juuri siirtymässä soneralle tai siisä äitini oli.ja päädyimme takaisin teille.olisikohan pitäny jäädä sittenkin kilpailevaan kerran teillä "valehdellaan!"
Käyttäjätaso 3
ps.

Saunalahdelle on myyty kotiin joskus 10e kk.ssa näitä tälläisiä missä on monen monta sms ja mms viestejä.

Että näin
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kuten Scarpia tuossa jo mainitsikin, ei kumpaakaan liittymää ole tosiaan mahdollista saada noihin hintoihin. Onhan toki mahdollista, että kyseinen henkilö on kertonut erehdyksessä virheelliset hinnat. Verkkosivuiltamme näet kuitenkin ajankohtaisen hinnaston 🙂
Olisikohan tässä syytä käydä kuuntelemassa puhelun nauhoitus?;)

Jos on luvattu, vaikka virheellisesti, niin eikö siitä lupauksesta olisi syytä pitää kiinni.
Käyttäjätaso 3
juu täytyskin soittaa as.palveluun inhoanjonotella niihin.

😞
Eiköhän ne Saunalahdella voisi kuunnella tuon puhelun ilman jonotustasi.

Joku moderaattori voisi kysellä esimerkiksi yksityisviestillä tarvitsemansa tiedot.
Käyttäjätaso 3
Hyvä Jarbarello

Kuten tuossa yksi lähettäjä,viimeisin,luottojäsen kertoo,niin voisitko sinä hoitaa asian tai joku ettei minun tarvitsisi taas tuntikaupalla jonotella asiakaspalveluun?:) vai pystyykö modet sellaiseen?en tiedä

ysts.terv

Tanja
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Lähetetty yksityisviesti tahojalle, jotta saadaan asiaan selvyys 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Scarpia kirjoitti:
Kalliitahan nuo ei missään nimessä ole noilla oikeilla hinnoillaankaan, eli ei muuta kuin tilaamaan vaan!
Ovat ne kalliita, aivan liian kalliita!
Käyttäjätaso 3
vrt Soneran hintoihin.Täytyy sanoa,että ne ne vasta kalliita on !!!! Ja lupasivat,että tällä alueella  toimii 4g eipä vaan toiminutkaan.....

Joten kyllä pysyn sittenkin Saunalahdella ja äitini myös 🙂
Käyttäjätaso 3
no niin puhelu TARKASTETTIIN ja minä olin oikeassa.Liittymä luvattiin 10e/kk.ssa mutta ne jotka tarkastivat niin väittivät,että olen saanut asianmukaisen liiittymätarjouksen ja asia jää tähän.

Mutta eikös minun kuuluisi saada se liittymä tuolla hintaa mitä tämä tyttönen lupasi erheellisesti ja etenkin,kun tämä myyjä ei suostunut myöntämään,että teki itse virheen vaan väittänyt että minä käsitin väärin!!!!???

Ainakaan en anna asian olla :)

sanokoon kuka mitä hyvänsä:)
Kyllä ainakin hyvän asiakaspalvelun osaava yritys pahoittelisi vihettä ja pysyisi annetussa tarjouksessa.

Jos järjestelmä ei pysty käsittelemään tarjoushintaa, niin erillishyvityksen aina voi tehdä.;)
Käyttäjätaso 3
niiin minustakin.

Tässä tapauksesssa myyjän esimiehen kanssa puhuttu asiasta ja asia kuulemma heidän puoleltaan käsitelty.

Pyydettiin anteeksi,kuitenkin täältä asiaa setvinyt jhenkilö ei Sauniksen asiakaspalvelusta kukaan tai esimies.

sain toki edullisesti sitten 4g liittymän,muttak yllä mua riepoo tuo mitä EN SAANUT.

Mitä itse tekisit?:)
Käyttäjätaso 3
sain lisää pahoitteluja,kun uhkasin kuluttajasuojalla,he vain sanoivat,että on seoikeus tehdä.

Mutta heidän osaltaan on asia käsitelty.

Ihmettelen moista asiakaspalvelua.

Ja tätä tarjousta mitä nyt luvattiin,ON SAANUT joskus muutama vuosi sitten,kun kaverilleni sitä tarjotiin.

KUmma ettei nytten enää.

Kaikille neuvoksi,pyydä sähköpostiisi luvattu sopimus kirjallisena,jotta on millä todistaa !

Osallistu keskusteluun