Vastattu

Sopimus Viihdestä uusiksi ilman käyttäjän tietoa

  • 25 helmikuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 1726 katselukerrat

Hei

 Onko  joku  muu huomannut  että  Elisa  on  pistänyt  itsekseen sopimuksen  uusiksi eli  vanha  sopimus  veks  ja uusi tilalle,

Ja  tämä ilman mitään infoa  asiakkalle tai yleisesti muuten jakeluun.

Itseltä kului  puhelimen akku lähes loppuun kun  tuota  selvitin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dinohanse 27 helmikuu 2015, 16:24

Noin

Sain asian hoidettua  puhelimitse,   ja  sen kautta sähköisen dokumentin  että  numerot ovat tosiian muuttuneet.

Eli olemme taas  sopimussuhteessa  Elisan kanssa.

Tästä  päivityksen aiheuttamasta  tilanteesta olisi  ollut  hyvä  kertoa sen tapahtuessa,

asianosaisille?

virhetiedotteisaa  tai  ylipäänsä jotenkin.

Lukekaapa elisalaiset sopimusehdot,  mitä siellä puhutaa sopimuksesta,  vanhan  päättämisestä,  ja uuden  avaamisesta ja sen todentamisesta

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Saitko tuon selvitettyä? Voidaan myös täällä katsoa ongelmaa, jos kerrot vähän tarkemmin tästä esim. yksityisviestillä 🙂
  • Hmm

      untuvikkko  kuin olen tälä palstalla  nin  miten saan  yksityisviestin aikaiseksi??

    No puhelimessa sain uskottavan???  selityksen, eli  joku  massaajo  kuunnvaihteessa  muokannut  sopimuksia  niin syväliisesti että  oli pitäny luoda uusi  sopimus....

    Mutta sitten se se hauska asia, sopimusnumeron muutos/ kopiointi takaisin alkuperäiseksi ei ollutkaan onnistunut

    Joten  minulla yhtäkkiä uusi sopimusnumero josta ei  mitään infoa  ennen kuin lasku  tupsahti

    Ja nyt kun luin sopimusehtoja,  minulla ei sen mukaan ole sopimusta, en edes tietäisi sen olemassaoloa jos laskulla jos ei olisi ollut tarkkana.

    Mutta Elisan mlelestä asia ok, että sillleen, yksipuolisesti mennään, ei nimeä paperissz, tilausvahvistusts  sähköpostissa

    PS  kailkki tomiii ok ja laskun summa ok, mutta  mutta
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    No nyt sait laitettua viestin 🙂
    Yesh

    Oppiva eläin se dinokin on ;)

    Lisäsin  samantien  asiakasnumeronikin

    Ja  tosiaan  , onkohan kukaan muu  huomannut  sopimusnumeron  muuttumista,   esim joulukuun ja  nyt  ihan  uusimma helmikuun puolenväln  jälkeen tulleen laskun osalta.  Todentaisi  ongelman  ja sen esitetyn syyn.

    Itsellä  kasvoi ihan uudelle sopimuksen alkunumerosarjalle  tuo  numero.

    En tiedä oliko itse  Viihde paketti  vai  kanavapaketti ollut tuon  massa-ajon  aiheuttajana
    Noin

    Sain asian hoidettua  puhelimitse,   ja  sen kautta sähköisen dokumentin  että  numerot ovat tosiian muuttuneet.

    Eli olemme taas  sopimussuhteessa  Elisan kanssa.

    Tästä  päivityksen aiheuttamasta  tilanteesta olisi  ollut  hyvä  kertoa sen tapahtuessa,

    asianosaisille?

    virhetiedotteisaa  tai  ylipäänsä jotenkin.

    Lukekaapa elisalaiset sopimusehdot,  mitä siellä puhutaa sopimuksesta,  vanhan  päättämisestä,  ja uuden  avaamisesta ja sen todentamisesta

    Osallistu keskusteluun