Vastattu

Sopimusten kesto

  • 21 syyskuu 2017
  • 1 kommentti
  • 161 katselukerrat

Koska asiakkuuteni on katkolla nykyisen sopimuksen pohjalta.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LeonM 21 syyskuu 2017, 20:07

Hei mustang10,

Tervetuloa palstalla. Valitettavasti tämä on julkinen keskustelupalsta. Jos täytit kirjautuessasi profiilitietoihisi puhelinnumerosi tai asiakasnumerosi niin, asiakaspalvelu saattaa ottaa yhteyttä sinuun yksityisviestin avulla.

Jos liittymäsi kuitenkin on laskutettavaa tyyppiä niin, saatat löytää etsimäsi tiedon itsenäisesti, kun kirjaudut osoitteeseeen: verkkoasiointi.elisa.fi
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Hei mustang10,

Tervetuloa palstalla. Valitettavasti tämä on julkinen keskustelupalsta. Jos täytit kirjautuessasi profiilitietoihisi puhelinnumerosi tai asiakasnumerosi niin, asiakaspalvelu saattaa ottaa yhteyttä sinuun yksityisviestin avulla.

Jos liittymäsi kuitenkin on laskutettavaa tyyppiä niin, saatat löytää etsimäsi tiedon itsenäisesti, kun kirjaudut osoitteeseeen: verkkoasiointi.elisa.fi

Osallistu keskusteluun