Sopimusvahvistus paperisena liikkeesä

  • 23 syyskuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 263 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
liikkeessä tehdyllä sopimuksella ei ole peruutusoikeutta siksi asiakkaan pitäisi saada sopimus heti käteen että asiakas voi tarkistaa sopimuksen oikeellisuuden näin asiakkaan oikeusturva ei vaarannu
toiseksi elinkeinoharjoittaja ja asiakas voivat sopia miten sopimusvahvistu toimitetaan missään vaiheessa ei kysytä mitenkä asiakas haluaa sopimuksen että asiaalta voisi alkaa kysyyn mitenkä haluaqa sopimuksen

Tämä keskustelu on suljettu, eikä sitä voi kommentoida.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kävit siis huutamassa myymälässä ja ihmettelet miksi palvelu ei pelaa? Kumma juttu.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tämä lienee pikemminkin palaute myymälään, oletko viime aikoina asioinut jossain missä et ole saanut paperista kopiota sopimuksesta? Myymälässä nuo tulostetaan oletuksena asiakkaille mukaan, ellei tämä sitten välttämättä halua ainoastaan sähköpostivahvistusta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tämä lienee pikemminkin palaute myymälään, oletko viime aikoina asioinut jossain missä et ole saanut paperista kopiota sopimuksesta? Myymälässä nuo tulostetaan oletuksena asiakkaille mukaan, ellei tämä sitten välttämättä halua ainoastaan sähköpostivahvistusta. olen asioinut Tampereella koskikeskuksessa missä myyjä ei kysynyt haluanko paperisena tämä asia on myymäläpäälikön kahnssa keskusteltu
mutta samaan asiaan liittyen kysyin omien sivujen kautta laskusta kun mielestäni laskutusjaksot ei ollu niin kuin oli sovittu niin tänään tuli vastaus että muodostunutta laskua ei enään voida luoda uudelleen eikä laskulle voida lisätä velotuksia
sitten kävin tänään samaisessa koskikeskuksen myymälässä kysymässä voisinko jutella myymäläpäälikön/esimiehen kanssa en voinu ei kuulemma ole tarvetta
korotin vähän ääntä ja sanoin että haluan jutella myymäläpäälikönkanssa niin sano että jos en lopeta niin kutsuu vartijan eli liikkeessä ei saa edes korottaa ääntään
tuun kuluttajaneuvojalta kysyyn että voiko myyjä kieltäytyä hakemasta myymäläpäälikkköö et pitääkö kaikki asiat hoitaa kuluttajaneuvojan kanssa
haluan että kyseisen myymälän esimies ottaa muhun yhteyttä muuten voi olla että perun note 7 tilauksen

ja vielä siihen onko tää aihe oikea ideapajalla niin näyttää olevan kun tätätään sotkua ei olis tullu jos olis annettu paperi suoraan