Vastattu

Tältä myyjältä puuttui tilannetaju täysin

  • 7 heinäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 891 katselukerrat

Läheiseni kuoli. Tämän surun keskellä menin Vaasan liikkeeseen irtisanomaan hänen Elisalta olleita laajakaista- ja puhelinyhteyksiään. Tämä asia hoitui ok, mutta sen jälkeen myyjä kysyi minulta, että mistäs ovat minun puhelinsopimukseni. Hämmennyin niin hänen kysymyksessään tässä tilanteessa, joten vastasin että Elisasta (niinkuin vielä ivatkin). Sitten tajusin kysyä myyjältä, että todellakin aioit alkaa kaupata minulle tässä tilanteessa puhelin- ja muita liittymiä. Vastaus oli, että sehän on hänen työnsä!
Kävin ja soittelin myös muihin toimistoihin yms. Niissä ei minulle alettu mitään kaupata. Kohteliaasti vain ensi töikseen kertoivat osanottonsa. Ei Elisassa.
Kouluttakaa hyvä yritys myyjillenne tilanne- ja tilanneherkkyyttä. Vaikka irtisanomisia hoitaa harmaapäiset ihmiset, myös heille läheisen kuolema on iso surun asia. Kertokaa se nuorille urospojillrnne. Olen ollut teidän asiakkaana suht pitkään, mutta nyt olen valmis kuuntelemaan täysin rinnoin muiden yritysten tarjouksia, sillä tällaisen jälkeen ei kiinnosta teidän palvelunne. Ja kuten arvaatte, asia suututti ja kosketti niin paljon, että olen siitä monille ystävilleni ja tutuilleni kertonut. Myös he ovat olleet todella äimistyneitä tästä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 8 heinäkuu 2019, 09:46

Hei @LoviisaK ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi. Ensimmäiseksi otan osaa täältä OmaYhteisönkin puolelta ikävään kuolintapaukseen. Pyydän anteeksi, että olet saanut huonoa asiakaspalvelua myymälässämme ja meidän tilannetajumme on pettänyt tilanteessa pahasti. Näin ei todella saa tapahtua.

Jotta vastaisuudessa vältymme vastaavilta tilanteilta, voinko pyytää, että laitat meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin käydään tilanne ja tapahtuma-aika tarkasti läpi, koska haluamme ehdottomasti viedä myös myyjälle palautteen asiasta.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei @LoviisaK ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi. Ensimmäiseksi otan osaa täältä OmaYhteisönkin puolelta ikävään kuolintapaukseen. Pyydän anteeksi, että olet saanut huonoa asiakaspalvelua myymälässämme ja meidän tilannetajumme on pettänyt tilanteessa pahasti. Näin ei todella saa tapahtua.

Jotta vastaisuudessa vältymme vastaavilta tilanteilta, voinko pyytää, että laitat meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin käydään tilanne ja tapahtuma-aika tarkasti läpi, koska haluamme ehdottomasti viedä myös myyjälle palautteen asiasta.

Osallistu keskusteluun